quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wehehehe.quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef xminator het volgende:
Goed dat je het heft in eigen handen heb genomen IHVK, anders hadden we nog een paar dagen op clio kunnen wachten
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, ik luister geen metal. Niet mijn ding.
Niet leuk maar mooi.quote:
ho ho.. Dat lijstje is niet zo maar een lijstje, moet je zien te verdienen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:27 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Niet leuk maar mooi.
Ik ben zelf fan van; metallica, inflames, nu-metal, rapmetal. etc.
Ik mag ook wel op die lijstje van jullie, 'headbangende toerk' lol
quote:Op maandag 10 november 2008 23:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ho ho.. Dat lijstje is niet zo maar een lijstje, moet je zien te verdienen.Vermoord sjimz en yvonne en ik zet je erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke bedankt, ik luister Frans Bauer.
tik tikquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:48 schreef saban het volgende:
Oynama sikidim sikidim, yakalarsam.....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:48 schreef saban het volgende:
Oynama sikidim sikidim, yakalarsam.....
Een Turk houd niet van metal, jij hoort daar niet thuis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
gast, zet me is op die lijst. of mag ik niet
Dan ben jij duidelijk nooooit naar Turkije geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Een Turk houd niet van metal, jij hoort daar niet thuis.
Ik kom uit een gedeelte waar je een boel van die emo/rocker achtige mensen heb zittenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dan ben jij duidelijk nooooit naar Turkije geweest.
Bij m'n vriendin zit er ook zo een in de klas... en zich maar afvragen waarom dat hij nooit een meisje heeft kunnen scoren. Daarnaast is ie nogal mensenschuw heb ik het idee....quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kom uit een gedeelte waar je een boel van die emo/rocker achtige mensen heb zitten
2 jaar geleden was het daar helemaal in om als rock/emo door het leven te gaan ook bij veel meisjes.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij m'n vriendin zit er ook zo een in de klas... en zich maar afvragen waarom dat hij nooit een meisje heeft kunnen scoren. Daarnaast is ie nogal mensenschuw heb ik het idee....
Daarnaast waren er in Eskisehir zat rock/metal bands...
even kijken..quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:46 schreef RoW_0 het volgende:
wat luister je dan metalturk? \M/
emo? rock? Dat is heel wat anders waar je het over hebt hé. Ik heb het over Metal hiero. Ga alsjeblieft wat erin verdiepen voordat je zomaar wat uitkraamt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kom uit een gedeelte waar je een boel van die emo/rocker achtige mensen heb zitten
Metal gaat ietsjes verder idd, dus vind het ietsjes erger dan rock/emo/achtige.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
emo? rock? Dat is heel wat anders waar je het over hebt hé. Ik heb het over Metal hiero. Ga alsjeblieft wat erin verdiepen voordat je zomaar wat uitkraamt.
LOL, alleen rise against zegt me wel wat maar thats it.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef flaykd het volgende:
[..]
even kijken..![]()
-Alexisonfire
-At the Drive-In
-Bullet for my Valentine
-Chimaira
-Dance Gavin Dance
-The Devil Wears Prada
-Dream Theater
-Drop Dead, Gorgeous
-Emarosa
-I Killed the Prom Queen
-Job for a Cowboy
-Killswitch Engage
-LoveHateHero
-Rise Against
-Scary Kids Scaring Kids
-Story of the Year
-Taking Back Sunday
-The Used
en nog een paar waar ik nu even niet op kan komen
Dus jij vind mensen die zich zelf snijden 'minder erg'? raar ventje ben je zeg :pquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Metal gaat ietsjes verder idd, dus vind het ietsjes erger dan rock/emo/achtige.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dus jij vind mensen die zich zelf snijden 'minder erg'? raar ventje ben je zeg :p
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Deze postjes hebben niks met muziekstijl te maken, je gaat mensen haten omdat ze van metal houden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef xminator het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het daar helemaal in om als rock/emo door het leven te gaan ook bij veel meisjes.
Ja ik haat jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze postjes hebben niks met muziekstijl te maken, je gaat mensen haten omdat ze van metal houden.
Echt een zielig ventje .![]()
![]()
![]()
goths luisteren ook echt niet allemaal deathcore enzo hoor, er zal wel een groep zijn die dat doet onder de goths maar echt niet allemaal. ik ken ook genoeg mensen die er niet hardcore uitzien, maar wel het hardste van het hardste luisterenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef RoW_0 het volgende:
Btw je hebt deathmetal, thrashmetal, screamcore, grindcore.
Ik vind scheeuwerige kutgeluiden ook niet echt heel mooi hoor, er moet wel iig zang in zitten.
Ik denk dat jij metalheads verward met Gothics.
kerel doe is fucking normaalquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef xminator het volgende:
[..]
o_O? Ik vat hem niet. Vast weer z'n metal grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |