Gaffur is mijn heldquote:
Tja meid, wie niet, wie niet..quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.
IHVK ik hou van jou!!
class="spoiler">Damn, ze maakten echte freaky muziek in de jaren '90.quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie twee eens lekker via PM zitten flirten ofzo!![]()
Stoer. .quote:
HAHAHA KKGEWELDIGquote:
Die is ook mooi inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef IHVK het volgende:
Deze vind ik trouwens mooier, wat jij TM?
Moet je wel deze nemenquote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef RoW_0 het volgende:
Dit is geniaal though, dit is de enige turkse rock die ik luister.
Wow, mooi hoor, alleen de russen spelen niet zo'n groot rol ofwelquote:
Hahah nee man die vind ik zo lomp klinken.quote:
Deze kwam pas nog voorbij man.quote:
Klinkt een beetje vals.quote:
garpje zekerquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat de Turkse regering subsidie moet regelen voor muziekinstrumenten . Echt triest dit.
Vind je Metal leuk?quote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat de Turkse regering subsidie moet regelen voor muziekinstrumenten . Echt triest dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |