Ja! Affectie, ik mis het.quote:Op zondag 16 november 2008 00:51 schreef Min-e het volgende:
GROEPSKNUFFEL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heet Fritz.quote:Op zondag 16 november 2008 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, ik voel mij net een dertienjarig tienermeisje. Hoi,.
.
jij leest zeker Sabah..quote:Op zondag 16 november 2008 01:02 schreef IHVK het volgende:
Ohja, als dat in Hurriyet zo staat dan is het vast waar.
he angsthaas meld je even bij Basbugquote:Op zondag 16 november 2008 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
Ben benieuwd wanneer iemand die koerdische troll kloon dylann eruit mept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet reageren. En afkomst noemen is ook niet erg nodig.quote:Op zondag 16 november 2008 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
Kap es met die oneliner ad hominems. Constant vragen naar het eruit meppen van een ander is er ook een voor jezelf vragen.quote:Op zondag 16 november 2008 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
quote:
wat verwacht je van een aggressieve FBli die zijn zusje altijd slaat als FB verliest.quote:Op zondag 16 november 2008 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet reageren. En afkomst noemen is ook niet erg nodig.
Je gaat je gang maar joh, geef je wel even een duidelijke reden waarom je mij er dan uit mept en hem niet ?quote:Op zondag 16 november 2008 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kap es met die oneliner ad hominems. Constant vragen naar het eruit meppen van een ander is er ook een voor jezelf vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |