quote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben geen heaumeau metalfreak.
Jij bent best wel een rare gozer weet je dat? Waar heb je het allemaal over
jij goed verbanden leggen..quote:Op zondag 16 november 2008 00:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Met het veranderen van de quote, wil je dus aangeven dat jij een homo bent..
quote:Op zondag 16 november 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik van metal hield zou ik wel op geenstijl zitten.
Maar dat is niet het geval.
Het is geen voorwaarde om Turks te zijn in dit topic.quote:Op zondag 16 november 2008 00:32 schreef Hukkie het volgende:
Gezellig topic, zo als turken onder mekaar.
Tsja, mekaar afzeiken om een potje voetbal lijkt me vrij triest inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:35 schreef IHVK het volgende:
Het is geen voorwaarde om Turks te zijn in dit topic.
Als je je maar normaal gedraagt. Is blijkbaar erg moeilijk.
Precies, ga dat maar in VBL doen. Of via PM.quote:Op zondag 16 november 2008 00:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tsja, mekaar afzeiken om een potje voetbal lijkt me vrij triest inderdaad.
Net alsof dat alleen maar onder Turken gebeurdquote:Op zondag 16 november 2008 00:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tsja, mekaar afzeiken om een potje voetbal lijkt me vrij triest inderdaad.
quote:Op zondag 16 november 2008 00:40 schreef ClioSporT het volgende:
Je hoeft geen Turk te zijn inderdaad, je kan ook gewoon een mongool zijn genaamd dylann die alleen maar de boel loopt op te stoken.
Hey jongens, jullie gaan toch niet hierop reageren he.quote:Op zondag 16 november 2008 00:42 schreef dylann het volgende:
[..]
daar hebben we het gayvriendje van xminator die onvoorwaardelijk voor elkaar opkomen, zijn jullie inmiddels![]()
![]()
Kon toch streektaal zijn, dat ik niet echt spreek?quote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Mine azginligin beynine sicradi galiba, anliyamadim dedigini ?
misschien kan je eind van de maand gratis met de stoomboot van Sinterklaasquote:
Ik snap je nog steeds niet hoor. Waar heb je het in godsnaam over ? Saban, ik ?quote:Op zondag 16 november 2008 00:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kon toch streektaal zijn, dat ik niet echt spreek?
Het was gewoon moeilijk te geloven dat jullie niet zo aardig zijn...
Hey Dyllann serieus, wat moet je?quote:Op zondag 16 november 2008 00:44 schreef dylann het volgende:
[..]
misschien kan je eind van de maand gratis met de stoomboot van Sinterklaasterugvaren naar het berggebied waar je vandaan komt..
Euh, nee. Doe maar niet.quote:
Zeker niet, maar ik was misschien een tikje te optimistisch door een vorm van saamhorigheid te verwachten in een turken-onder-mekaar- topic.quote:Op zondag 16 november 2008 00:40 schreef xminator het volgende:
Net alsof dat alleen maar onder Turken gebeurd
Maatregelen! Nerde devlet? Nerde polis?quote:Op zondag 16 november 2008 00:45 schreef Triggershot het volgende:
Er is jullie gevraagd te kappen, meerdere malen.
Jullie? Er is maar 1 trol aanwezig.quote:Op zondag 16 november 2008 00:45 schreef Triggershot het volgende:
Er is jullie gevraagd te kappen, meerdere malen.
Ach ja de vorige honderd en twaalf delen was het ook zo hoor. Alleen hebben we nu een aantal trollen die actief het topic aan het verzieken zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik was misschien een tikje te optimistisch door een vorm van saamhorigheid te verwachten in een turken-onder-mekaar- topic.
Happen is net zo ongewenstquote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie? Er is maar 1 trol aanwezig.
Je weet wat je te doen staat
Burdayizquote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maatregelen! Nerde devlet? Nerde polis?
Zati Sahaneniz kanuni esasi'e hos muamelede bulunursaniz hatalar zati vucud haline mubtedir olmaz.quote:
Dat is geen Turks.quote:Op zondag 16 november 2008 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zati Sahaneniz kanuni esasi'e hos muamelede bulunursaniz hatalar zati vucud haline mubtedir olmaz.
Her en der een zinnetje mag bestquote:Op zondag 16 november 2008 00:51 schreef Hukkie het volgende:
Wel nederlands praten he, anders begrijpen sommige mensen het niet.
Opbokken jij, je bent geïnfecteerd met de kemalistische taal revoluties, een virus zeg ik je, een virus!quote:
Ik was te vroeg of jij te laatquote:Op zondag 16 november 2008 00:53 schreef IHVK het volgende:
Niet meer in ieder geval.
Met dank aan ons... (ach laat maar, het wordt weer te politiek)
Inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken jij, je bent geïnfecteerd met de kemalistische taal revoluties, een virus zeg ik je, een virus!
Milli Görüs..quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken jij, je bent geïnfecteerd met de kemalistische taal revoluties, een virus zeg ik je, een virus!
JIj bent altijd te vroeg.quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was te vroeg of jij te laat
Wat?quote:
Ben je daarom online gekomen, om dat te zeggen?quote:Op zondag 16 november 2008 00:58 schreef IHVK het volgende:
Mensen ga slapen. Of wat leuks doen. Mên het is zaterdagvond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |