Is het gewoon niet veel beter dat ik jullie allebei met rust laat en dit topic niet lijdt onder jullie vetes terwijl je gewoon kunt pmen / foboen?quote:Op zondag 16 november 2008 01:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar joh, geef je wel even een duidelijke reden waarom je mij er dan uit mept en hem niet ?
sorry bro ik ben geen gay..quote:Op zondag 16 november 2008 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Over 15 minuten afspreken op centraal station rotterdam ?![]()
Altijd nog beter dan m'n eigen zusje verkrachten wat in jouw cultuur wel heel normaal isquote:Op zondag 16 november 2008 01:07 schreef dylann het volgende:
[..]
wat verwacht je van een aggressieve FBli die zijn zusje altijd slaat als FB verliest.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:05 schreef dylann het volgende:
[..]
he angsthaas meld je even bij BasbugZeg, wat is je afkomst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij met je luie reet nou gewoon het hele topic even goed doorleest dan kom je er vanzelf achter dat IK niet diegene ben die elke keer begint met rellen hier.quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het gewoon niet veel beter dat ik jullie allebei met rust laat en dit topic niet lijdt onder jullie vetes terwijl je gewoon kunt pmen / foboen?
Haci marc?quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dutroux. Marc Dutroux. Ik let goed op de kleintjes.
doel je op de Eskisehir cultuur..quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan m'n eigen zusje verkrachten wat in jouw cultuur wel heel normaal is
en welke cultuur is dat dan? koerdse cultuur?quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan m'n eigen zusje verkrachten wat in jouw cultuur wel heel normaal is
December of met lentequote:Op zondag 16 november 2008 01:10 schreef IHVK het volgende:
Trigger, ik denk dat je ze beiden even moet laten afkoelen..![]()
Wanneer ga je ?
Hey maar Clio, als je slim was, trapte je niet in zijn val.quote:Op zondag 16 november 2008 01:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als jij met je luie reet nou gewoon het hele topic even goed doorleest dan kom je er vanzelf achter dat IK niet diegene ben die elke keer begint met rellen hier.
Jaaa.quote:Op zondag 16 november 2008 01:11 schreef Min-e het volgende:
He zal ik even een liedje gaan zingen ofzo?
Ja. Doe eens.quote:Op zondag 16 november 2008 01:11 schreef Min-e het volgende:
He zal ik even een liedje gaan zingen ofzo?
Ff eerlijk, wat is dit voor een kut reactie eigenlijk ??quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het gewoon niet veel beter dat ik jullie allebei met rust laat en dit topic niet lijdt onder jullie vetes terwijl je gewoon kunt pmen / foboen?
quote:Op zondag 16 november 2008 01:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey maar Clio, als je slim was, trapte je niet in zijn val.
Want hij weet precies hoe hij jou op moet fokken en hij wil jou gewoon opfokken en verpest dit topic.
Jij werkt hier aan mee. Snap je het nu? Hij wint als jij reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |