Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 16 november 2008 01:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Begin jij maar met een turks liedje? (Ik ken er zo weinig).
In ieder geval iets met gitaren? Alles van Monster Magnet tot Afghan Whigs.quote:Op zondag 16 november 2008 01:18 schreef dylann het volgende:
wat voor type rock muziek hou je van dan, kan je een voorbeeld geven?
Ben hayatimi sana adamisim gulumquote:Op zondag 16 november 2008 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nu met niets bezig bent, enzo. Isinden almiyayim seni,.
In aanmerking komen voor maatregelen is geen dreiging tot banquote:Op zondag 16 november 2008 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leer nou eens lezen, ik heb het woordje bannen niet eens in mijn mond genomen, ik probeer zo expliciet mogelijk te zijn in mijn reactie dat ik daar niet mee dreig en nog blijf je herhalen als een vastgelopen plaat.
Ja, maar dat is toch normaal voor een niet-istanbullu?quote:Op zondag 16 november 2008 01:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, nee waarschijnlijk niet dan..
Maar is altijd nog 3 keer meer dan ik. (als je het doorheenrijden niet meetelt)
Hoe bedoel je ik doe ineens schijnheilig en probeer even lief te zijn voor de mods zodat ze mij niet bannen omdat ik al dagenlang hier loop te trollenquote:Op zondag 16 november 2008 01:18 schreef dylann het volgende:
[..]
wat voor type rock muziek hou je van dan, kan je een voorbeeld geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayhhh, duur yaaa... Birisi gorecek.quote:Op zondag 16 november 2008 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben hayatimi sana adamisim gulum
Nogmaals, of leer goed lezen of je geeft toe dat je aan het mede trollen bent WAARDOOR je in aanmerking kunt komen voor maatregelen?quote:Op zondag 16 november 2008 01:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
In aanmerking komen voor maatregelen is geen dreiging tot ban![]()
Wat wilde je doen dan, yvonne naar m'n huis sturen ?
deze met gitaren misschien..quote:Op zondag 16 november 2008 01:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
In ieder geval iets met gitaren? Alles van Monster Magnet tot Afghan Whigs.
Hayir yani yanlis anlama, kastim senin gibi sapiklari dogru yolla koymakquote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayhhh, duur yaaa... Birisi gorecek.. Azgiiinn senii..
.
kafani yorma, adam agresiviyim kompleksliyim tarzindan..quote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, of leer goed lezen of je geeft toe dat je aan het mede trollen bent WAARDOOR je in aanmerking kunt komen voor maatregelen?
WAT BEN JIJ KENKER TRIEST ZEGquote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik doe ineens schijnheilig en probeer even lief te zijn voor de mods zodat ze mij niet bannen omdat ik al dagenlang hier loop te trollen
Hetzelfde geld voor jou.quote:Op zondag 16 november 2008 01:24 schreef dylann het volgende:
[..]
kafani yorma, adam agresiviyim kompleksliyim tarzindan..
Turks dansen? Efe oyunu? Halay? Wat?quote:Op zondag 16 november 2008 01:23 schreef Min-e het volgende:
Ik kan wel turks dansen!!
Kijk wie het zegt dan. Tsk,quote:Op zondag 16 november 2008 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hayir yani yanlis anlama, kastim senin gibi sapiklari dogru yolla koymak
quote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, of leer goed lezen of je geeft toe dat je aan het mede trollen bent WAARDOOR je in aanmerking kunt komen voor maatregelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |