quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Ik vond het een prima film! Je moet ervan houden, maar als je Lock Stock en Snatch hebt kunnen waarderen dan komt het met deze ook helemaal goedquote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef CaLeX het volgende:
En hoe is Rock'nRolla? Ik ben vrijdag naar Wanted geweest, heerlijk over de top
Ja datquote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een droevig, deprimerend, saai, somber, koud, kutweer.
Vandaar dat het zo stil was op mijn mail... Ik kreeg ook geen reactiequote:Op maandag 3 november 2008 15:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
YeAH, zo naar de tandarts, ik weet dat ik iig al 2 gaatjes + afgebroken kies heb....gezellig.
Mmm een stuk erger dan ik vooraf had verwacht. Er moet weer een appendix gedaan worden plus de genoemde twee gaatjes. En als afsluiter nog een wortelkanaalbehandeling,....ach ja weet ik in ieder geval weer waar ik voor verzekerd benquote:Op maandag 3 november 2008 19:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo stil was op mijn mail... Ik kreeg ook geen reactie.
Hoe is het nu met het gebitje?
Nee ik was het vergetenquote:Op maandag 3 november 2008 19:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm een stuk erger dan ik vooraf had verwacht. Er moet weer een appendix gedaan worden plus de genoemde twee gaatjes. En als afsluiter nog een wortelkanaalbehandeling,....ach ja weet ik in ieder geval weer waar ik voor verzekerd ben.
Heb jij vandaag nog een pensioengesprek gehad?
Wat is er daar gebeurd dan? Ik was het niet in ieder gevalquote:Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie...heb nog nooit gaatjes gehad *klopt af* wat een mega wonder is met al die cola die ik zuip
En wie heeft er weer oorlogje lopen spelen op de Binckhorstlaan?
Ja mmm ik weet ook niet precies hoe het heet maar het komt erop neer dat de wortel van mijn kies geknipt moet worden , ff tandvlees omzijleggen, 'zagen' en weer dichtnaaien..brrrrr niet leuk , ik denk dat ik hem laat trekken.quote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten. Morgen ga ik erheen .
Een appendix heeft toch iets met je blindedarm te maken , of ben ik nu gek.
En dan wordt je uiteindelijk Captain Onetooth? Ik wil hem ook wel trekken voor je hoorquote:Op maandag 3 november 2008 22:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja mmm ik weet ook niet precies hoe het heet maar het komt erop neer dat de wortel van mijn kies geknipt moet worden , ff tandvlees omzijleggen, 'zagen' en weer dichtnaaien..brrrrr niet leuk , ik denk dat ik hem laat trekken.
En ik zat om 1900 daar bij de Macquote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rtij_Den_Haag__.html
Ch0as hoorde vanaf ons balkon ongeveer 2 uur geleden 3 schoten...
thnx, dan komt het goedquote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik vond het een prima film! Je moet ervan houden, maar als je Lock Stock en Snatch hebt kunnen waarderen dan komt het met deze ook helemaal goed
Dat is toch juist mooi!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:43 schreef CaLeX het volgende:
pff kon niet eens de overkant zien vanmorgen
Goedemorgen trouwens
Goed plan!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Gewoon een donkere Volvo kopen, 2 neplichten op de grille schroeven, zwart doosje aan de achteruitkijkspiegel hangen, goan.
Denk dat iemand dat idee al van je heeft overgenomen, ik reed laatst niets vermoedend op de Utrechtse baan (iets te hardquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Goed plan!
Alleen, zo 's ochtends vroeg kunnen ze dat zwarte doosje niet zien hangen. Toch maar een nep zwaailicht aanschaffen dan
Als je daarmee bedoelt mensen die mij onnodig de stuipen op het lijf jagen, dan ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:14 schreef Elegy het volgende:
Dat zijn toch van die veiligheidsdienstkarren?
Maar dat is het mooie ervan, wie controleert de mensen die de mens controleert? Ik heb nog nooit van m'n leven een ongemarkeerde politiewagen gezien die gecontroleerd wordt door iemand anders namelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Vroeger weleens me stadslichten verwisselt door blauwe, en als je dan savonds/snachts met je lichtknopje wisselde tussen stad en dimlicht dan ging iedereen netjes aan de kantMaarja, als je er mee gepakt wordt ben je de lul natuurlijk, al ben je volgens mij meer de lul als je zonder juiste papieren een echt blauw zwaailicht in je auto heb staan.
Zeker met FBI eropquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
That's it, ik ga gewoon een blauw zwaailicht kopen. En heel nors kijken. En bij de speelgoedwinkel een badge halen
Lekkere wijven aanhouden
Niet echt een surprise..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanmorgen bij de televisiestraat, Tram vs Auto --> Tram won
Wel als er een vrachtwagen Madurodam binnengereden zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoorde dat ze daar goeie matrassen hadden?
Valt denkik op én is maar een klein stukje van mijn werkplaats (fluwelen Burgwal :p)quote:
Veel gebruikt vooral...quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoorde dat ze daar goeie matrassen hadden?
Dan maar een beetje uit het raam kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Valt denkik op én is maar een klein stukje van mijn werkplaats (fluwelen Burgwal :p)
mag ik uw matras gebruikenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:45 schreef afivi het volgende:
Ik zit nu bij mijn ouders in 't Gooi... En ik heb heimwee
Jij ook al.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:30 schreef Qrious het volgende:
AAAH eindelijk @ home, jezus wat was dat een ramp vanmorgen :S GVD ruim een uur om de wippolderlaan af te rijden om op de A4 te komen.. vervolgens op de A4 en A13 totaal geen noembare problemen5 kwartier om DH uit te komen
Die grap was al gemaaktquote:
Had maar vijf minuten nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:30 schreef Qrious het volgende:
AAAH eindelijk @ home, jezus wat was dat een ramp vanmorgen :S GVD ruim een uur om de wippolderlaan af te rijden om op de A4 te komen.. vervolgens op de A4 en A13 totaal geen noembare problemen5 kwartier om DH uit te komen
Wat rij je? kank de volgende keer zwaaien naar jequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:31 schreef WheeleE het volgende:
Jij ook al.
Als ze die file nou ook op de radio noemen had ik door de stad over de Utrechtse Baan kunnen gaan.
Moet je nou weer in Rijswijk johquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef 4-elements het volgende:
Had maar vijf minuten nodig.![]()
Maar ik woon dan ook vlakbij Rijswijk...
Werkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:27 schreef Qrious het volgende:
[..]
Wat rij je? kank de volgende keer zwaaien naar je![]()
[..]
Moet je nou weer in Rijswijk joh
Ik ben tenminste een mens.quote:
Je bent trouwens weer terechtquote:
Mag ik er bij komen liggen?quote:
Natuurlijk! Als je je PS2 meeneemt, want die van mij is geconfisqeerd door mijn zwagerquote:
*Vakantie heeft en benieuwd is wat dat haar maakt*quote:
Voornamelijk Asociaalquote:Op woensdag 5 november 2008 09:41 schreef afivi het volgende:
*Vakantie heeft en benieuwd is wat dat haar maakt*![]()
Doe ik, en ik heb ook nog een PSP, met Silent Hill Origins en Silent Hill Experiencequote:Op woensdag 5 november 2008 09:41 schreef afivi het volgende:
[..]
Natuurlijk! Als je je PS2 meeneemt, want die van mij is geconfisqeerd door mijn zwager
[..]
*Vakantie heeft en benieuwd is wat dat haar maakt*![]()
*Uberwarm bonten sprei verstopt*quote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Doe ik, en ik heb ook nog een PSP, met Silent Hill Origins en Silent Hill Experience![]()
Je hebt toch wel een dun dekbed hè? Ik heb het snel warm. Ben net een kacheltje
Goede zaakquote:Op woensdag 5 november 2008 11:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat was dat weer, heb er wel een positief gevoel over.
Als wij met z'n tweeën in bed liggen zorg ik wel dat je het niet koud krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:48 schreef afivi het volgende:
[..]
*Uberwarm bonten sprei verstopt*![]()
Hoe bevalt Origins?
welke??quote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef xxMirandaxx het volgende:
En ik heb een gameboy!
lekker peuh
Aanrijding tram – personenautoquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanmorgen bij de televisiestraat, Tram vs Auto --> Tram won
oeh oeh oeh mag ik bij je komen spelen?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef xxMirandaxx het volgende:
En ik heb een gameboy!
lekker peuh
Owh die Wii mag je wel aan mij geven anders.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef becky27 het volgende:
we hebben hier vier laptops, een wii, een xbox en een gewone pc. beetje overdreven
Heb wel een ps3 maar geen McRae.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:19 schreef Qrious het volgende:
lol, gaan we consoles etc opsommen?Heb ook nog wel het e.e.a. in huis
Hier nog iemand met een ps3 die online McRae doet ofzo?
![]()
Binnenkort nog een nieuwe laptop van me werk erbij trouwens
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/2008(...)nkelstraat-den-haag/
Gaat lekker zo.
Oeh Duckhuntquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
4 Laptops, 1 pc, 1 server, xbox, xbox360, ps3, nintendo + duckhunt, sega
Wat een narigheid ... en dat zo dichtbijquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaat lekker zo.
Hopelijk is het bushokje heelquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaat lekker zo.
En hij is niet eens gepakt, stelletje lutsers bij de copsquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaat lekker zo.
Terwijl er pakweg 150/200 meter verder een politiebureau zitquote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En hij is niet eens gepakt, stelletje lutsers bij de cops
Die zaten natuurlijk Belangrijke Dingen te doen. Zoals donuts eten of ergens staan flitsenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Terwijl er pakweg 150/200 meter verder een politiebureau zit![]()
![]()
!
Nou Ook_gek, kom maar kom maar kom maarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik hou van den haag maar ik vind het wel wat saai.
Misschien moet ik eens vrienden gaan zoeken hier
Vooruit, mijn fiat heb jequote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
HalloVanaf 1/1/09 ga ik werken in Den Haag, mag ik hier dan ook posten?
't Is gewoon een leuke jongen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom probeert iedereen me aan ook_gek te koppelen.
Als ook_gek het goed vind, vind ik het ook_goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
HalloVanaf 1/1/09 ga ik werken in Den Haag, mag ik hier dan ook posten?
Koppelen niet, maar vrouwen zijn voor ook_gek als stroop voor vliegen is.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom probeert iedereen me aan ook_gek te koppelen.
eensch kijkenquote:
QFTquote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Koppelen niet, maar vrouwen zijn voor ook_gek als stroop voor vliegen is.
[..]
eensch kijken
*Vrouw
*onder de 30
*niet lelijk
Ook_gek zal het wel goed vindenWelkom
Woonde, ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
En ik ben dan toch nog een beetje bij rotterdam betrokken door jou XcUZ_Me !
Huh, jij woonde toch in de tarwewijk??
Whehehe.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
eensch kijken
*Vrouw
*onder de 30
*niet lelijk
Waaien de platen nu ook al van dat gebouw af met windkracht 1?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:34 schreef afivi het volgende:
Beuh, op last van de poltie mochten er zojuist geen trams rondom Den Haag CS en het centrum rijden... Dus toen ging ik maar lopen met mijn boodschapsGeen idee hoe het er nu is, maar op internet kan ik er niets over vinden... What's going on?
*Sensatiebelust*![]()
Is het weer zo ver?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:34 schreef afivi het volgende:
Beuh, op last van de poltie mochten er zojuist geen trams rondom Den Haag CS en het centrum rijden... Dus toen ging ik maar lopen met mijn boodschapsGeen idee hoe het er nu is, maar op internet kan ik er niets over vinden... What's going on?
*Sensatiebelust*![]()
Heehee.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef ook_gek het volgende:
maakt nils uit. Zet mij maar in kwaat daglicht
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
't Is gewoon een leuke jongen.
Dat is een zeer onhandige eigenschap voor een zeemonsterquote:Op donderdag 6 november 2008 19:07 schreef zeemonster het volgende:
nee wel vlakbij kijkduin. Ik durf echter de zee niet in
Klopt! Maar een zeemonster in een zwembad is ook erg vermakelijk om te zien hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een zeer onhandige eigenschap voor een zeemonster
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef zeemonster het volgende:
Welnee , ik loop gewoon rond in Den Haag.
Ik heb deze naam eigenlijk gekozen omdat alles wat ik verder bedacht al in gebruik en toen bedacht ik dat zeemonster wel leuk is .
Alleen de pech is dat ik met mijn grote teen de zee nog niet indurf.
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durftquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.
Kom je toch gewoon lekker bij de Waterman zwemmen,... scheelt ook weer met terugreizen want je hoeft geen spullen mee terug te sjouwen,...die zijn dan al gejatquote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durft. Er zijn al zoveel vertragingen met de trein
.
Maar ik ben blij dat ik niet alleen ben.
Ow is dat de enige reden dat je blij bent dat ik het niet durf!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durft. Er zijn al zoveel vertragingen met de trein
.
Maar ik ben blij dat ik niet alleen ben.
ik woon wel 5min lopen van het strand afquote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx zeemonster! Leuke nick, woon je in Scheveningen?![]()
Ahhh nee hoor , ik wil ook geen medeFok!ker missen!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ow is dat de enige reden dat je blij bent dat ik het niet durf!
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ahhh nee hoor , ik wil ook geen medeFok!ker missen!![]()
Abonnement bij Eweka afsluiten, werkt als een droom.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Qrious het volgende:
Iemand die wat weet van nieuwsgroepen/instellingen trouwens?
Via ziggo kun je als t goed is de servers op, maar ziggo verwijst nog naar de instellingen van voordat t ziggo was, hier in de buurt dus casema.. Maar ik heb nooit direct casema gehad, maar wanadoo/orange/onlineDus heb ook geen voormalige instellingen voor nieuwsgroepen en kan dus niet connecten
Voor niks al die handleidingen gelezen, progs gedownload om nieuwsgroepen in te kunnen, downloads gevonden en gestart, doet t niks
![]()
Stelletje idioten is te lui een eigen systeem te maken
je vergeet 1 ding!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
eensch kijken
*Vrouw
*onder de 30
*niet lelijk
En nog met iemand van FOK! ook, dus bewarequote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding!!!
*Relatie Ja!!
niet interesant dus
oh ja nu heb je me.... jeetje wat ben ik bangquote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En nog met iemand van FOK! ook, dus beware
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh ja nu heb je me.... jeetje wat ben ik bang
Heb ook ziggo / casema voorheen wanadoo...quote:Op donderdag 6 november 2008 21:33 schreef Qrious het volgende:
Nee heb alles al geprobeerd, is echt niet gewoon casema of ziggo ofzo dat werkt gewoon niet![]()
En werk pas net, heb nog niet bepaald veel cash om payservers te doen enzomisschien in de toekomst ofzo
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik verdien echt een award voor meest klungelig persoon ever. Zat vandaag weer gezellig bij de EHBO, derde keer binnen 1,5 jaar. Go mij. En gewoon weer omdat ik niet kan lopenNouja was niet geheel mijn schuld, liep met de hond in het bos en stapte in een met bladeren bedekte kuil. Precies op het randje ook, dus mn voet klapte dubbel. En nu ist dik, kan er niet opstaan, issie helemaal ingepakt en mag ik over een weekje terug komen al denken ze dat het alleen een flinke verrekking van mn enkelbandjes is.
Rechterarm gebroken *check*
Linkerpols gebroken *check*
Linkerenkel verrek *check*
Vraag me af wat ik met mn rechtervoet ga doen binnenkort
Hehehequote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.
Ga jequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
binnen 2 maanden ben ik officieel hagenees!
Aahhwwquote:
Je bent van je "alles kan kapot" instelling af??quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding!!!
*Relatie Ja!!
niet interesant dus
Lol.quote:
Da's niet in mijn buurt geloof ik, toch?quote:
Dat was mijn ding hèquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je bent van je "alles kan kapot" instelling af??
RAT is dat reigers en Pauwen iets? Heb het nog nooit gezien...
Moguh trouwnes
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's niet in mijn buurt geloof ik, toch?
[..]
Dat was mijn ding hè
"Een relatie is geen belemmering maar een uitdaging"
als het waard is wel. Dus....quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je bent van je "alles kan kapot" instelling af??
quote:Straatrovers dreigen met ontvoering kind
Den Haag – Een 21-jarige Haagse is donderdag 6 november het slachtoffer geworden van een weerzinwekkende straatroof.
De vrouw liep ’s-middags tussen 15.50 en 16.00 uur met haar tweejarige dochter in de kinderwagen vanuit de Venestraat de ‘Haagse Bluf’ in toen zij van achteren werd belaagd door twee mannen. De mannen eisten de portemonnee van het slachtoffer. Toen de vrouw weigerde, werd haar een mes op de keel gezet. Het slachtoffer gaf vervolgens haar portemonnee, waarop de daders ook haar pincode eisten.
Omdat de vrouw niet snel genoeg reageerde, dreigden de mannen haar dochter mee te nemen. Hierop noemde de vrouw haar pincode. De mannen gingen er vandoor, maar niet nadat zij de kinderwagen met daarin de peuter omver hadden gegooid. Het 2-jarige meisje viel daardoor uit de wagen. Nadat de vrouw de politie had gewaarschuwd, hebben agenten de omgeving uitgekamd. De daders werden echter niet aangetroffen.
De mannen zijn vermoedelijk van Turkse of Marokkaanse komaf en zijn beide ongeveer 1.80 meter lang. Een van hen had langs de zijkanten van zijn gezicht smalle bakkebaarden tot zijn kaaklijn, bijna doorlopende wenkbrauwen, een brede neus en een normaal postuur. De man had tevens een stoppelbaard. Hij droeg een zwarte, gebreide muts, een zwarte, halflange kantoenen jas, een zwarte spijkerbroek en zwarte schoenen. De andere dader had zwart lang haar dat los naar achteren was gekamd en vettig oogde. De zijkanten waren opgeschoren. Deze man droeg eveneens een zwarte, halflange katoenen jas en een donkere broek en donkere schoenen.
De politie is op zoek naar getuigen van deze straatroof of naar mensen die iemand in het signalement van de daders herkennen. Zij kunnen bellen met de recherche van Bureau Karnebeek via 0900-8844. Liever anoniem? Bel dan 0800-7000.
blauwuh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen, vanaf vandaag ben ik geen "rooiuh" meer. Ik ga mijn haar verven
.
Best wel erg, maar het enige wat me nu te binnen schiet is:quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Sommige mensen verdienen niet eens een celstraf, maar zouden ze direct een nekschot moeten geven.
[..]
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Sommige mensen verdienen niet eens een celstraf, maar zouden ze direct een nekschot moeten geven.
[..]
Wees blij dat je niet in Utreg woont : Utrecht onveiligste gemeente van Nederlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog meer leuk nieuws uit onze mooie stad.
Ik vind je meer het type voor het blondequote:
Laakquote:
Tijd voor de Fok! DH knokploeg "Het Steekhoudende Argument".quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht
Nog meer leuk nieuws uit onze mooie stad.
En ruige sex dan, dat zit er precies tusseninquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
Okee, jij je zin. Doe ik een troetelbeertjesknuffel om mijn honkbalknuppel met roestige spijkersquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
Dan zoen jij "ze" toch onder de grond??quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
http://www.paintball-delft.nl/quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Heeft iemand tips qua paintball instellingen in de buurt van DH?
Er is er eentje bij die schietbaan. Een indoor, was vroeger een parkeergarage. Alleen weet ik niet meer waar dat nou precies is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Heeft iemand tips qua paintball instellingen in de buurt van DH?
Vanaaf is er in SCH een lampionnentocht dus mss moet je daar eerst heen gaan. Alhoewel die marokaantjes zich ws wel 2x bedenken voor ze Scheveningers gaan aanvallenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor de Fok! DH knokploeg "Het Steekhoudende Argument".
Ik heb nog wel een klauwhamer liggenWie doet er mee de intocht van Sinterklaas veilig te stellen
Gaan we verkleed als zwarte piet (met legerkisten
) lekker marokkaantjerammen
Is dat dan ook tuig, die Scheveningers? Dan kan het nog wel eens leuk wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vanaaf is er in SCH een lampionnentocht dus mss moet je daar eerst heen gaan. Alhoewel die marokaantjes zich ws wel 2x bedenken voor ze Scheveningers gaan aanvallen
Die in Delft is nog best okee, ze hebben een stuk of vijf velden en genoeg kruip en sluip plekjes. Wel moet je met een redelijke groep gaan, anders is er sowieso niks aanquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:45 schreef CaLeX het volgende:
Die Jungle lijkt mij ook leuker.
Die link die jullie geven had ik ook gevonden, maar het lijkt me zo een kale bedoeling. Een paar pallets tegen een boom aan en ze noemen het een 'Paintballpark'.
Ik dacht dat er in de haven van scheveningen een indoor zat.
nou ja ik kan hun moeders of zusjes kapot neuken terwijl ze verplicht mee kijken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En ruige sex dan, dat zit er precies tussenin
We willen met een mannetje of 12 gaan van het werk. Dus dan hoop ik persoonlijk dat er wat andere mensen bijzitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die in Delft is nog best okee, ze hebben een stuk of vijf velden en genoeg kruip en sluip plekjes. Wel moet je met een redelijke groep gaan, anders is er sowieso niks aan
Daar waar nu de flatgebouwen en Pathe staan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Wordt zo lineair he, in de bunkersIn Scheveningen zat een indoor lasergame spul, maar die is al lang weer weg...
Ik dacht zelf dat het wel mee zou vallen met de overlast in Den Haag en dat het wat aangedikt werd , maar je merkt vaak toch in negatieve zin dat ze aanwezig zijn als je ergens looptquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor de Fok! DH knokploeg "Het Steekhoudende Argument".
Ik heb nog wel een klauwhamer liggenWie doet er mee de intocht van Sinterklaas veilig te stellen
Gaan we verkleed als zwarte piet (met legerkisten
) lekker marokkaantjerammen
Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weerquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Daar waar nu de flatgebouwen en Pathe staan?
Is dat zondag? Damn.. Had ik mijn weekeinde maar niet al vol gepland. Ben de eerste keer gaan kijken, was erg spectacualir om te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weer
Nog mensen naar de RedBullKnockout zondag.. Denk dat vooral de kindertjes t wel leuk vinden, ik vond de Veronica Strandrace iig altijd een hele belevenis
http://www.redbullknockout.com
Oooh daar ja. Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weer
Nog mensen naar de RedBullKnockout zondag.. Denk dat vooral de kindertjes t wel leuk vinden, ik vond de Veronica Strandrace iig altijd een hele belevenis
http://www.redbullknockout.com
Bedankt voor de hartverzakkingquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Excuus, Red Bull Knockout is volgende week zondag
Zover ik weet komt er geen trajectcontrole daar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Qrious het volgende:
Eens kijken of ik nog wat mensen op kan trommelen er te gaan kijken![]()
Trouwens nog iemand die wat weet van de trajectcontrole/snelheidsmeting in de Hubertustunnel? Is nu niet geactiveerd maar straks waarschijnlijk wel.. Als je de tunnel in rijdt en je zet m in zijn vrij rij je zo 70-75 van de helling af en hoef je de halve tunnel geen gas te geven.. Moet je nou straks af gaan remmen om maar 50 te rijden daar?
quote:Twee aanhoudingen in onderzoek naar moord Binckhorstlaan Den Haag
De politie heeft dinsdag 4 november een 60-jarige man uit Haarlem en een 31-jarige plaatsgenoot aangehouden in het onderzoek naar de moord op een 32-jarige Hagenaar. Het slachtoffer werd maandagavond 3 november op de Binckhorstlaan in Den Haag doodgeschoten.
De politie kreeg omstreeks 20.07 uur een melding van een schietpartij. Op de aangegeven locatie troffen de agenten in een stilstaande auto de overleden man aan.
Onder leiding van het Openbaar Ministerie startte de politie een rechercheonderzoek met een Team Grootschalige Opsporing (TGO). De twee verdachten zijn vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die heeft de 31-jarige man in bewaring gesteld en hij zit in beperkingen. Ten aanzien van de andere verdachte is de bewaring afgewezen. De man zal binnenkort in vrijheid worden gesteld.
Het OM kan in het belang van het onderzoek niet meer informatie geven. Het rechercheonderzoek wordt voortgezet en de politie en het OM sluiten meerdere aanhoudingen niet uit.
Zit al een tijdje te denken aan een bordje met: Hij flitst alleen op roodlicht, sukkel!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Atreidez het volgende:
Overigens is het altijd oppassen als je weet dat ergens niet geflitst wordt waar het wel zo lijkt natuurlijk, want 90% denkt dat er wel controle is en gaat rustig in 30 meter van 80km/u naar 50km/u. Heb op de alkemade laan ook al bijna achterop iemand gezeten die ineens boven op ze rem ging staan bij die roodlichtflitserEn dan nog denken dat ie me een dienst aan t bewijzen was.
Ja en? Op iedere paal zit zo'n sticker. Vinden ze leuk om mensen angst aan te jagen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef ook_gek het volgende:
ja maar op die paal staat wel 50 met een rode rond!
Ik lekker niet!quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik woon bij CaLeX om de hoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dus dan begrijp ik het wel dat mensen vol in de remmen gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja en? Op iedere paal zit zo'n sticker. Vinden ze leuk om mensen angst aan te jagen.
* ook_gek rijd nooit te hardquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Zeg zeg, maar wanneer rijden wij dan te hard op de Van Alkemadelaan?![]()
helemaal niet schele :pquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik woon bij CaLeX om de hoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Oeh, vanavond begint een nieuw seizoen van Dit Was Het Nieuws.
hum?quote:Op zondag 9 november 2008 12:54 schreef becky27 het volgende:
middag! gister nog een inbraak gemeld aan de bezuidenhoutseweg, wat een knuppel zeg, ruitje ingooien, beeldscherm pakken, gesnapt worden en zogenaam nonchalant weglopen.
wij zagen hem en een auto zag hem en ging langzamer rijden, dus hij stapte heel nonchalant uit het raam en liep weg of er niets was gebeurt. ik heb dus gebeld met de politie en ben benieuwd of die hem hebben kunnen oppakken.quote:Op zondag 9 november 2008 13:38 schreef Charisma het volgende:
[..]
hum?
gesnapt worden ? is die nu wel of niet gesnapt en dan weggelopen? ze schrikken voor niets meer terug
gaat vandaag langs het kleine Loo rijden om te kijken welke parkeervergunning er gebruikt worden
Ja! Wel meteen heeeeeeel lekker lui! Dus dat wordt zometeen een uurtje badderen en lekker relaxen vandaag. Jammer dat ik straks moet tekstrepeterenquote:
Hoe zielig ben je dan? Btje zoiets verzinnen.quote:Aangifte beroving en dreigen met ontvoering kind blijkt verzonnen
Politie gaat kosten dagenlang recherchewerk verhalen
Den Haag – De aangifte van een weerzinwekkende straatroof die een 21-jarige Haagse donderdag 6 november bij de politie deed blijkt geheel verzonnen te zijn. Dat is dit weekeinde gebleken uit onderzoek door de recherche. De vrouw heeft toegegeven dat de beroving nooit heeft plaatsgevonden. Politie Haaglanden zal de kosten van het onderzoek op haar verhalen.
De vrouw verklaarde donderdag dat zij die middag tussen 15.50 en 16.00 uur met haar 2-jarige dochter in de kinderwagen vanuit de Venestraat winkelgebie de ‘Haagse Bluf’ in liep, toen zij van achteren werd belaagd door twee mannen, die haar portemonnee opeisten. Toen zij dat weigerde, werd haar een mes op de keel gezet. Het slachtoffer gaf vervolgens haar portemonnee, waarop de daders ook haar pincode eisten. Omdat de vrouw niet snel genoeg reageerde, zouden de mannen hebben gedreigd haar dochter mee te ontvoeren als zij de code niet gaf. Toen de vrouw daarop de code gaf en de mannen ervandoor gingen, gooiden zij de kinderwagen met de peuter omver, aldus de vrouw
Twijfels
Direct na de aangifte begon de recherche van Bureau Karnebeek een groot onderzoek. Gelet op de ernst van de zaak en het feit dat er in eerste instantie geen enkele aanleiding was om aan het verhaal van de vrouw te twijfelen, formeerde de politie een vijfkoppig rechercheteam. Al snel ontstonden er wél twijfels over het waarheidsgehalte van de verklaring van de vrouw. Zo bekeken rechercheurs beveiligingsbeelden van camera’s in het winkelgebied ‘Haagse Bluf’. Daarop was de vrouw wel te zien, maar werd de beroving niet waargenomen. Ook was op de beelden niemand te zien die voldeed aan het – zeer specifieke – signalement dat de vrouw had opgegeven. Om alles uit te sluiten werden de beelden zowel op de ‘wintertijd’ als op de oude ‘zomertijd’ bekeken. In beide gevallen leverde dat onderzoek niets op.
Tijdens een reportage in het journaal van de regionale televisiezender RTV West op vrijdag 7 november riep de politie getuigen op om te reageren. Daarop kwam geen enkele reactie binnen. Ook plaatsten winkeliers en omstanders tijdens de uitzending vraagtekens bij het verhaal van de vrouw.
De vrouw is op de avond van 7 november door de politie voor een tweede keer verhoord. Daarop bezocht zij nog diezelfde avond samen met de recherche de locatie van de beroving en gaf zij hen aanwijzingen en informatie over de gebeurtenissen van de dag ervoor.
Reconstructie
Zondag 8 november voerden rechercheurs een zogenoemde reconstructie uit. Met een stopwatch werd de door de vrouw geschetste overval in tijdsfases doorgenomen en vergeleken met de opgenomen beelden. Hieruit concludeerde het team dat de door de vrouw verklaarde beroving en bedreiging met ontvoering onmogelijk kon hebben plaatsgevonden op de door de vrouw genoemd plaats en tijd.
Toen rechercheurs de vrouw zondagmiddag met hun bevindingen confronteerden reageerde zij in 1e instantie verbolgen. Uiteindelijk bekende zij de hele aangifte te hebben verzonnen. De vrouw verklaarde dat zij de valse aangifte had opgegeven, omdat zij eerder op de dag zou zijn gerold van haar portemonnee. Het is niet duidelijk of deze verklaring op waarheid berust. De vrouw heeft van de zakkenrollerij in elk geval geen aangifte gedaan.
Aangifte en claim
De politie maakt proces-verbaal op tegen de vrouw wegens het doen van een valse aangifte. Op dit misdrijf staat een maximale gevangenisstraf van een jaar of een geldboete van maximaal 6700 euro. Daarnaast gaat het Korps de gemaakte uren van de rechercheurs verhalen op de Haagse. Vijf rechercheurs zijn drie dagen volcontinu bezig geweest met het opsporingsonderzoek. Het te verhalen bedrag bedraagt circa 4.000 euro.
quote:Op maandag 10 november 2008 12:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoe zielig ben je dan? Btje zoiets verzinnen.
There goes the neighborhoodquote:Op maandag 10 november 2008 19:11 schreef afivi het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, wat bezielt sommige mensen![]()
OT: ik ben na een weekendje vakantie weer in Den Haag
*Het hele weekend tussen de domme Belgen zat en heimwee kreeg*quote:
Feestmaand... Dat gaat allemaal nogal aan mij voorbij. Sinterklaas doen wij al vijftien jaar ofzo niks meer aan en mijn nichtje is toch veel te jong. Kerst doen we ook niks, hooguit eerste kerstdag bij mijn ouders eten en mijn verjaardag vier ik al drie jaar niet meerquote:Op maandag 10 november 2008 20:10 schreef zeemonster het volgende:
Goedenavond. Nog even en dan staat de feestmaand alweer voor de deur
.
Overigens heb ik een hekel aan kerst en knalvuurwerk.
Mojito! Heb jij ook staan schudden met je billen?quote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef afivi het volgende:
[..]
*Het hele weekend tussen de domme Belgen zat en heimwee kreeg*
Serieus, een uur Vlaamse accentjes trek ik nog wel. Een weekend lang niet! Daar kan zelfs geen Aqua Mundo met Mojito tegenop
Laak, vlakbij de Appie daar. Heb je me zien lopen dan?quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
elegy, waar woon jij ergens?
Ik zie je altijd, je weet!quote:Op maandag 10 november 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Laak, vlakbij de Appie daar. Heb je me zien lopen dan?
Dat kan niet, ik ben een ninjaquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik zie je altijd, je weet!
Echt niet, daar zit een ooglapje voorquote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb een alnijaend oog.
JE LIEGTTTTquote:Op maandag 10 november 2008 21:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Echt niet, daar zit een ooglapje voor
<< was zaterdag in Gent. Heb altijd het idee dat ik in een foute Jambers docu zit als ik in Belgie benquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef afivi het volgende:
[..]
*Het hele weekend tussen de domme Belgen zat en heimwee kreeg*
Serieus, een uur Vlaamse accentjes trek ik nog wel. Een weekend lang niet! Daar kan zelfs geen Aqua Mundo met Mojito tegenop
Ik zag het echt!quote:
Ik doe niet anders. It's a way of lifequote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef Elegy het volgende:
Mojito! Heb jij ook staan schudden met je billen?
Je bedoelt die ene bij dat plein daar? En die ene drogist ernaast? Vlakbij die ene sexshop? Daar kom ik tweemaal daags langsquote:Op maandag 10 november 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Laak, vlakbij de Appie daar. Heb je me zien lopen dan?
Same here! Ik kan geen gekortwiekte dikke moeders of gekortwiekte dikke meisjes meer zienquote:Op maandag 10 november 2008 22:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
<< was zaterdag in Gent. Heb altijd het idee dat ik in een foute Jambers docu zit als ik in Belgie ben
Pics or it doesn't happenquote:Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. It's a way of life![]()
Ja die ja. Typisch dat je de sexshop wel weetquote:Je bedoelt die ene bij dat plein daar? En die ene drogist ernaast? Vlakbij die ene sexshop? Daar kom ik tweemaal daags langs
Stel dat je een euro had gekregen voor elke keer als je die tekst postte, dan was je nu miljonair geweestquote:
wat??quote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
een meisje!
Ik heb nog wel een toffe waarbij ik de trap omhels, is dat ook goed?quote:Op maandag 10 november 2008 23:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pics or it doesn't happen
[..]
Ja die ja. Typisch dat je de sexshop wel weet
Als je nou eens in de buurt bent, kom eens langs
Multimiljonair zelfsquote:Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Stel dat je een euro had gekregen voor elke keer als je die tekst postte, dan was je nu miljonair geweest.
Als je dat sexay doet, dan zie ik dat graagquote:Op maandag 10 november 2008 23:51 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een toffe waarbij ik de trap omhels, is dat ook goed?
En tja, die sexshop viel nu eenmaal ontzettend op tussen de Halal slagerijen en bruidsjurkenwinkels
Waar woonde jij nou ook alweer? Doe anders een PM'etje, kan ik binnenkort meteen vertellen waar dat ene huis nou stond... Ben de straatnaam vergeten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zit ik ziek thuis.
Morgen 1e dag stage
Ik hoop dat ik wat opknap
Ik heb geen kiwi'squote:
Laat ze door Albert bezorgen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb geen kiwi's
Ik eet nu joghurt met geblikte fruitmix
En ik heb bananen.
Ik heb nog nooit klachten gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:57 schreef CaLeX het volgende:
Van kiwis gaat toch alleen je zaad lekkerder smaken??![]()
Goedemorgen & beterschap trouwens
Morgen in de skybox bij ADO
Welkom op het FOK! private messaging systeem. Jouw private messaging systeem is nog niet geconfigureerd. Je kan daarom nog geen berichten ontvangen en versturen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Multimiljonair zelfs
[..]
Als je dat sexay doet, dan zie ik dat graag
PM gestuurd Je doos is niet beschikbaar
Ik heb 'm bij je naar binnengedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:03 schreef afivi het volgende:
[..]
Welkom op het FOK! private messaging systeem. Jouw private messaging systeem is nog niet geconfigureerd. Je kan daarom nog geen berichten ontvangen en versturen.![]()
Nu issie wel open!
Dan doen ze aan Tea Baggingquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef CaLeX het volgende:
Klinkt lekker Elegy,
Net als ik de dames op de kamer ook wel eens "hang hem er ook bij mij in" hoor zeggen.....
het gaat dan alleen wel om een theezakje
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb nog geen kiwis maar ga nu aan een banaan
Is het al officieel met ook_gek?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef CaLeX het volgende:
Je hebt toch een vent :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |