JE LIEGTTTTquote:Op maandag 10 november 2008 21:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Echt niet, daar zit een ooglapje voor
<< was zaterdag in Gent. Heb altijd het idee dat ik in een foute Jambers docu zit als ik in Belgie benquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef afivi het volgende:
[..]
*Het hele weekend tussen de domme Belgen zat en heimwee kreeg*
Serieus, een uur Vlaamse accentjes trek ik nog wel. Een weekend lang niet! Daar kan zelfs geen Aqua Mundo met Mojito tegenop
Ik zag het echt!quote:
Ik doe niet anders. It's a way of lifequote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef Elegy het volgende:
Mojito! Heb jij ook staan schudden met je billen?
Je bedoelt die ene bij dat plein daar? En die ene drogist ernaast? Vlakbij die ene sexshop? Daar kom ik tweemaal daags langsquote:Op maandag 10 november 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Laak, vlakbij de Appie daar. Heb je me zien lopen dan?
Same here! Ik kan geen gekortwiekte dikke moeders of gekortwiekte dikke meisjes meer zienquote:Op maandag 10 november 2008 22:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
<< was zaterdag in Gent. Heb altijd het idee dat ik in een foute Jambers docu zit als ik in Belgie ben
Pics or it doesn't happenquote:Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. It's a way of life![]()
Ja die ja. Typisch dat je de sexshop wel weetquote:Je bedoelt die ene bij dat plein daar? En die ene drogist ernaast? Vlakbij die ene sexshop? Daar kom ik tweemaal daags langs
Stel dat je een euro had gekregen voor elke keer als je die tekst postte, dan was je nu miljonair geweestquote:
wat??quote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
een meisje!
Ik heb nog wel een toffe waarbij ik de trap omhels, is dat ook goed?quote:Op maandag 10 november 2008 23:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pics or it doesn't happen
[..]
Ja die ja. Typisch dat je de sexshop wel weet
Als je nou eens in de buurt bent, kom eens langs
Multimiljonair zelfsquote:Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Stel dat je een euro had gekregen voor elke keer als je die tekst postte, dan was je nu miljonair geweest.
Als je dat sexay doet, dan zie ik dat graagquote:Op maandag 10 november 2008 23:51 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een toffe waarbij ik de trap omhels, is dat ook goed?
En tja, die sexshop viel nu eenmaal ontzettend op tussen de Halal slagerijen en bruidsjurkenwinkels
Waar woonde jij nou ook alweer? Doe anders een PM'etje, kan ik binnenkort meteen vertellen waar dat ene huis nou stond... Ben de straatnaam vergeten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zit ik ziek thuis.
Morgen 1e dag stage
Ik hoop dat ik wat opknap
Ik heb geen kiwi'squote:
Laat ze door Albert bezorgen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb geen kiwi's
Ik eet nu joghurt met geblikte fruitmix
En ik heb bananen.
Ik heb nog nooit klachten gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:57 schreef CaLeX het volgende:
Van kiwis gaat toch alleen je zaad lekkerder smaken??![]()
Goedemorgen & beterschap trouwens
Morgen in de skybox bij ADO
Welkom op het FOK! private messaging systeem. Jouw private messaging systeem is nog niet geconfigureerd. Je kan daarom nog geen berichten ontvangen en versturen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Multimiljonair zelfs
[..]
Als je dat sexay doet, dan zie ik dat graag
PM gestuurd Je doos is niet beschikbaar
Ik heb 'm bij je naar binnengedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:03 schreef afivi het volgende:
[..]
Welkom op het FOK! private messaging systeem. Jouw private messaging systeem is nog niet geconfigureerd. Je kan daarom nog geen berichten ontvangen en versturen.![]()
Nu issie wel open!
Dan doen ze aan Tea Baggingquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef CaLeX het volgende:
Klinkt lekker Elegy,
Net als ik de dames op de kamer ook wel eens "hang hem er ook bij mij in" hoor zeggen.....
het gaat dan alleen wel om een theezakje
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb nog geen kiwis maar ga nu aan een banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |