Goed plan!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Gewoon een donkere Volvo kopen, 2 neplichten op de grille schroeven, zwart doosje aan de achteruitkijkspiegel hangen, goan.
Denk dat iemand dat idee al van je heeft overgenomen, ik reed laatst niets vermoedend op de Utrechtse baan (iets te hardquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Goed plan!
Alleen, zo 's ochtends vroeg kunnen ze dat zwarte doosje niet zien hangen. Toch maar een nep zwaailicht aanschaffen dan
Als je daarmee bedoelt mensen die mij onnodig de stuipen op het lijf jagen, dan ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:14 schreef Elegy het volgende:
Dat zijn toch van die veiligheidsdienstkarren?
Maar dat is het mooie ervan, wie controleert de mensen die de mens controleert? Ik heb nog nooit van m'n leven een ongemarkeerde politiewagen gezien die gecontroleerd wordt door iemand anders namelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Vroeger weleens me stadslichten verwisselt door blauwe, en als je dan savonds/snachts met je lichtknopje wisselde tussen stad en dimlicht dan ging iedereen netjes aan de kantMaarja, als je er mee gepakt wordt ben je de lul natuurlijk, al ben je volgens mij meer de lul als je zonder juiste papieren een echt blauw zwaailicht in je auto heb staan.
Zeker met FBI eropquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
That's it, ik ga gewoon een blauw zwaailicht kopen. En heel nors kijken. En bij de speelgoedwinkel een badge halen
Lekkere wijven aanhouden
Niet echt een surprise..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanmorgen bij de televisiestraat, Tram vs Auto --> Tram won
Wel als er een vrachtwagen Madurodam binnengereden zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoorde dat ze daar goeie matrassen hadden?
Valt denkik op én is maar een klein stukje van mijn werkplaats (fluwelen Burgwal :p)quote:
Veel gebruikt vooral...quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoorde dat ze daar goeie matrassen hadden?
Dan maar een beetje uit het raam kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Valt denkik op én is maar een klein stukje van mijn werkplaats (fluwelen Burgwal :p)
mag ik uw matras gebruikenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:45 schreef afivi het volgende:
Ik zit nu bij mijn ouders in 't Gooi... En ik heb heimwee
Jij ook al.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:30 schreef Qrious het volgende:
AAAH eindelijk @ home, jezus wat was dat een ramp vanmorgen :S GVD ruim een uur om de wippolderlaan af te rijden om op de A4 te komen.. vervolgens op de A4 en A13 totaal geen noembare problemen5 kwartier om DH uit te komen
Die grap was al gemaaktquote:
Had maar vijf minuten nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:30 schreef Qrious het volgende:
AAAH eindelijk @ home, jezus wat was dat een ramp vanmorgen :S GVD ruim een uur om de wippolderlaan af te rijden om op de A4 te komen.. vervolgens op de A4 en A13 totaal geen noembare problemen5 kwartier om DH uit te komen
Wat rij je? kank de volgende keer zwaaien naar jequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:31 schreef WheeleE het volgende:
Jij ook al.
Als ze die file nou ook op de radio noemen had ik door de stad over de Utrechtse Baan kunnen gaan.
Moet je nou weer in Rijswijk johquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef 4-elements het volgende:
Had maar vijf minuten nodig.![]()
Maar ik woon dan ook vlakbij Rijswijk...
Werkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:27 schreef Qrious het volgende:
[..]
Wat rij je? kank de volgende keer zwaaien naar je![]()
[..]
Moet je nou weer in Rijswijk joh
Ik ben tenminste een mens.quote:
Je bent trouwens weer terechtquote:
Mag ik er bij komen liggen?quote:
Natuurlijk! Als je je PS2 meeneemt, want die van mij is geconfisqeerd door mijn zwagerquote:
*Vakantie heeft en benieuwd is wat dat haar maakt*quote:
Voornamelijk Asociaalquote:Op woensdag 5 november 2008 09:41 schreef afivi het volgende:
*Vakantie heeft en benieuwd is wat dat haar maakt*![]()
Doe ik, en ik heb ook nog een PSP, met Silent Hill Origins en Silent Hill Experiencequote:Op woensdag 5 november 2008 09:41 schreef afivi het volgende:
[..]
Natuurlijk! Als je je PS2 meeneemt, want die van mij is geconfisqeerd door mijn zwager
[..]
*Vakantie heeft en benieuwd is wat dat haar maakt*![]()
*Uberwarm bonten sprei verstopt*quote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Doe ik, en ik heb ook nog een PSP, met Silent Hill Origins en Silent Hill Experience![]()
Je hebt toch wel een dun dekbed hè? Ik heb het snel warm. Ben net een kacheltje
Goede zaakquote:Op woensdag 5 november 2008 11:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat was dat weer, heb er wel een positief gevoel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |