Dat is een zeer onhandige eigenschap voor een zeemonsterquote:Op donderdag 6 november 2008 19:07 schreef zeemonster het volgende:
nee wel vlakbij kijkduin. Ik durf echter de zee niet in
Klopt! Maar een zeemonster in een zwembad is ook erg vermakelijk om te zien hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een zeer onhandige eigenschap voor een zeemonster
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef zeemonster het volgende:
Welnee , ik loop gewoon rond in Den Haag.
Ik heb deze naam eigenlijk gekozen omdat alles wat ik verder bedacht al in gebruik en toen bedacht ik dat zeemonster wel leuk is .
Alleen de pech is dat ik met mijn grote teen de zee nog niet indurf.
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durftquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.
Kom je toch gewoon lekker bij de Waterman zwemmen,... scheelt ook weer met terugreizen want je hoeft geen spullen mee terug te sjouwen,...die zijn dan al gejatquote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durft. Er zijn al zoveel vertragingen met de trein
.
Maar ik ben blij dat ik niet alleen ben.
Ow is dat de enige reden dat je blij bent dat ik het niet durf!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durft. Er zijn al zoveel vertragingen met de trein
.
Maar ik ben blij dat ik niet alleen ben.
ik woon wel 5min lopen van het strand afquote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx zeemonster! Leuke nick, woon je in Scheveningen?![]()
Ahhh nee hoor , ik wil ook geen medeFok!ker missen!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ow is dat de enige reden dat je blij bent dat ik het niet durf!
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ahhh nee hoor , ik wil ook geen medeFok!ker missen!![]()
Abonnement bij Eweka afsluiten, werkt als een droom.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Qrious het volgende:
Iemand die wat weet van nieuwsgroepen/instellingen trouwens?
Via ziggo kun je als t goed is de servers op, maar ziggo verwijst nog naar de instellingen van voordat t ziggo was, hier in de buurt dus casema.. Maar ik heb nooit direct casema gehad, maar wanadoo/orange/onlineDus heb ook geen voormalige instellingen voor nieuwsgroepen en kan dus niet connecten
Voor niks al die handleidingen gelezen, progs gedownload om nieuwsgroepen in te kunnen, downloads gevonden en gestart, doet t niks
![]()
Stelletje idioten is te lui een eigen systeem te maken
je vergeet 1 ding!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Koppelen niet, maar vrouwen zijn voor ook_gek als stroop voor vliegen is.
[..]
eensch kijken
*Vrouw
*onder de 30
*niet lelijk
Ook_gek zal het wel goed vindenWelkom
En nog met iemand van FOK! ook, dus bewarequote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding!!!
*Relatie Ja!!
niet interesant dus
oh ja nu heb je me.... jeetje wat ben ik bangquote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En nog met iemand van FOK! ook, dus beware
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |