Als wij met z'n tweeën in bed liggen zorg ik wel dat je het niet koud krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:48 schreef afivi het volgende:
[..]
*Uberwarm bonten sprei verstopt*![]()
Hoe bevalt Origins?
welke??quote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef xxMirandaxx het volgende:
En ik heb een gameboy!
lekker peuh
Aanrijding tram – personenautoquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanmorgen bij de televisiestraat, Tram vs Auto --> Tram won
oeh oeh oeh mag ik bij je komen spelen?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef xxMirandaxx het volgende:
En ik heb een gameboy!
lekker peuh
Owh die Wii mag je wel aan mij geven anders.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef becky27 het volgende:
we hebben hier vier laptops, een wii, een xbox en een gewone pc. beetje overdreven
Heb wel een ps3 maar geen McRae.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:19 schreef Qrious het volgende:
lol, gaan we consoles etc opsommen?Heb ook nog wel het e.e.a. in huis
Hier nog iemand met een ps3 die online McRae doet ofzo?
![]()
Binnenkort nog een nieuwe laptop van me werk erbij trouwens
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/2008(...)nkelstraat-den-haag/
Gaat lekker zo.
Oeh Duckhuntquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
4 Laptops, 1 pc, 1 server, xbox, xbox360, ps3, nintendo + duckhunt, sega
Wat een narigheid ... en dat zo dichtbijquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaat lekker zo.
Hopelijk is het bushokje heelquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaat lekker zo.
En hij is niet eens gepakt, stelletje lutsers bij de copsquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaat lekker zo.
Terwijl er pakweg 150/200 meter verder een politiebureau zitquote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En hij is niet eens gepakt, stelletje lutsers bij de cops
Die zaten natuurlijk Belangrijke Dingen te doen. Zoals donuts eten of ergens staan flitsenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Terwijl er pakweg 150/200 meter verder een politiebureau zit![]()
![]()
!
Nou Ook_gek, kom maar kom maar kom maarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik hou van den haag maar ik vind het wel wat saai.
Misschien moet ik eens vrienden gaan zoeken hier
Vooruit, mijn fiat heb jequote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
HalloVanaf 1/1/09 ga ik werken in Den Haag, mag ik hier dan ook posten?
't Is gewoon een leuke jongen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom probeert iedereen me aan ook_gek te koppelen.
Als ook_gek het goed vind, vind ik het ook_goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
HalloVanaf 1/1/09 ga ik werken in Den Haag, mag ik hier dan ook posten?
Koppelen niet, maar vrouwen zijn voor ook_gek als stroop voor vliegen is.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom probeert iedereen me aan ook_gek te koppelen.
eensch kijkenquote:
QFTquote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Koppelen niet, maar vrouwen zijn voor ook_gek als stroop voor vliegen is.
[..]
eensch kijken
*Vrouw
*onder de 30
*niet lelijk
Ook_gek zal het wel goed vindenWelkom
Woonde, ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
En ik ben dan toch nog een beetje bij rotterdam betrokken door jou XcUZ_Me !
Huh, jij woonde toch in de tarwewijk??
Whehehe.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
eensch kijken
*Vrouw
*onder de 30
*niet lelijk
Waaien de platen nu ook al van dat gebouw af met windkracht 1?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:34 schreef afivi het volgende:
Beuh, op last van de poltie mochten er zojuist geen trams rondom Den Haag CS en het centrum rijden... Dus toen ging ik maar lopen met mijn boodschapsGeen idee hoe het er nu is, maar op internet kan ik er niets over vinden... What's going on?
*Sensatiebelust*![]()
Is het weer zo ver?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:34 schreef afivi het volgende:
Beuh, op last van de poltie mochten er zojuist geen trams rondom Den Haag CS en het centrum rijden... Dus toen ging ik maar lopen met mijn boodschapsGeen idee hoe het er nu is, maar op internet kan ik er niets over vinden... What's going on?
*Sensatiebelust*![]()
Heehee.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef ook_gek het volgende:
maakt nils uit. Zet mij maar in kwaat daglicht
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
't Is gewoon een leuke jongen.
Dat is een zeer onhandige eigenschap voor een zeemonsterquote:Op donderdag 6 november 2008 19:07 schreef zeemonster het volgende:
nee wel vlakbij kijkduin. Ik durf echter de zee niet in
Klopt! Maar een zeemonster in een zwembad is ook erg vermakelijk om te zien hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een zeer onhandige eigenschap voor een zeemonster
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef zeemonster het volgende:
Welnee , ik loop gewoon rond in Den Haag.
Ik heb deze naam eigenlijk gekozen omdat alles wat ik verder bedacht al in gebruik en toen bedacht ik dat zeemonster wel leuk is .
Alleen de pech is dat ik met mijn grote teen de zee nog niet indurf.
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durftquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.
Kom je toch gewoon lekker bij de Waterman zwemmen,... scheelt ook weer met terugreizen want je hoeft geen spullen mee terug te sjouwen,...die zijn dan al gejatquote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durft. Er zijn al zoveel vertragingen met de trein
.
Maar ik ben blij dat ik niet alleen ben.
Ow is dat de enige reden dat je blij bent dat ik het niet durf!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In jouw geval ben ik blij dat je het niet durft. Er zijn al zoveel vertragingen met de trein
.
Maar ik ben blij dat ik niet alleen ben.
ik woon wel 5min lopen van het strand afquote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx zeemonster! Leuke nick, woon je in Scheveningen?![]()
Ahhh nee hoor , ik wil ook geen medeFok!ker missen!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ow is dat de enige reden dat je blij bent dat ik het niet durf!
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ahhh nee hoor , ik wil ook geen medeFok!ker missen!![]()
Abonnement bij Eweka afsluiten, werkt als een droom.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Qrious het volgende:
Iemand die wat weet van nieuwsgroepen/instellingen trouwens?
Via ziggo kun je als t goed is de servers op, maar ziggo verwijst nog naar de instellingen van voordat t ziggo was, hier in de buurt dus casema.. Maar ik heb nooit direct casema gehad, maar wanadoo/orange/onlineDus heb ook geen voormalige instellingen voor nieuwsgroepen en kan dus niet connecten
Voor niks al die handleidingen gelezen, progs gedownload om nieuwsgroepen in te kunnen, downloads gevonden en gestart, doet t niks
![]()
Stelletje idioten is te lui een eigen systeem te maken
je vergeet 1 ding!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
eensch kijken
*Vrouw
*onder de 30
*niet lelijk
En nog met iemand van FOK! ook, dus bewarequote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding!!!
*Relatie Ja!!
niet interesant dus
oh ja nu heb je me.... jeetje wat ben ik bangquote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En nog met iemand van FOK! ook, dus beware
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh ja nu heb je me.... jeetje wat ben ik bang
Heb ook ziggo / casema voorheen wanadoo...quote:Op donderdag 6 november 2008 21:33 schreef Qrious het volgende:
Nee heb alles al geprobeerd, is echt niet gewoon casema of ziggo ofzo dat werkt gewoon niet![]()
En werk pas net, heb nog niet bepaald veel cash om payservers te doen enzomisschien in de toekomst ofzo
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik verdien echt een award voor meest klungelig persoon ever. Zat vandaag weer gezellig bij de EHBO, derde keer binnen 1,5 jaar. Go mij. En gewoon weer omdat ik niet kan lopenNouja was niet geheel mijn schuld, liep met de hond in het bos en stapte in een met bladeren bedekte kuil. Precies op het randje ook, dus mn voet klapte dubbel. En nu ist dik, kan er niet opstaan, issie helemaal ingepakt en mag ik over een weekje terug komen al denken ze dat het alleen een flinke verrekking van mn enkelbandjes is.
Rechterarm gebroken *check*
Linkerpols gebroken *check*
Linkerenkel verrek *check*
Vraag me af wat ik met mn rechtervoet ga doen binnenkort
Hehehequote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, ik durf namelijk heul geen trein te koppen ondanks mijn naam.
Ga jequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
binnen 2 maanden ben ik officieel hagenees!
Aahhwwquote:
Je bent van je "alles kan kapot" instelling af??quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding!!!
*Relatie Ja!!
niet interesant dus
Lol.quote:
Da's niet in mijn buurt geloof ik, toch?quote:
Dat was mijn ding hèquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je bent van je "alles kan kapot" instelling af??
RAT is dat reigers en Pauwen iets? Heb het nog nooit gezien...
Moguh trouwnes
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's niet in mijn buurt geloof ik, toch?
[..]
Dat was mijn ding hè
"Een relatie is geen belemmering maar een uitdaging"
als het waard is wel. Dus....quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je bent van je "alles kan kapot" instelling af??
quote:Straatrovers dreigen met ontvoering kind
Den Haag – Een 21-jarige Haagse is donderdag 6 november het slachtoffer geworden van een weerzinwekkende straatroof.
De vrouw liep ’s-middags tussen 15.50 en 16.00 uur met haar tweejarige dochter in de kinderwagen vanuit de Venestraat de ‘Haagse Bluf’ in toen zij van achteren werd belaagd door twee mannen. De mannen eisten de portemonnee van het slachtoffer. Toen de vrouw weigerde, werd haar een mes op de keel gezet. Het slachtoffer gaf vervolgens haar portemonnee, waarop de daders ook haar pincode eisten.
Omdat de vrouw niet snel genoeg reageerde, dreigden de mannen haar dochter mee te nemen. Hierop noemde de vrouw haar pincode. De mannen gingen er vandoor, maar niet nadat zij de kinderwagen met daarin de peuter omver hadden gegooid. Het 2-jarige meisje viel daardoor uit de wagen. Nadat de vrouw de politie had gewaarschuwd, hebben agenten de omgeving uitgekamd. De daders werden echter niet aangetroffen.
De mannen zijn vermoedelijk van Turkse of Marokkaanse komaf en zijn beide ongeveer 1.80 meter lang. Een van hen had langs de zijkanten van zijn gezicht smalle bakkebaarden tot zijn kaaklijn, bijna doorlopende wenkbrauwen, een brede neus en een normaal postuur. De man had tevens een stoppelbaard. Hij droeg een zwarte, gebreide muts, een zwarte, halflange kantoenen jas, een zwarte spijkerbroek en zwarte schoenen. De andere dader had zwart lang haar dat los naar achteren was gekamd en vettig oogde. De zijkanten waren opgeschoren. Deze man droeg eveneens een zwarte, halflange katoenen jas en een donkere broek en donkere schoenen.
De politie is op zoek naar getuigen van deze straatroof of naar mensen die iemand in het signalement van de daders herkennen. Zij kunnen bellen met de recherche van Bureau Karnebeek via 0900-8844. Liever anoniem? Bel dan 0800-7000.
blauwuh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen, vanaf vandaag ben ik geen "rooiuh" meer. Ik ga mijn haar verven
.
Best wel erg, maar het enige wat me nu te binnen schiet is:quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Sommige mensen verdienen niet eens een celstraf, maar zouden ze direct een nekschot moeten geven.
[..]
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Sommige mensen verdienen niet eens een celstraf, maar zouden ze direct een nekschot moeten geven.
[..]
Wees blij dat je niet in Utreg woont : Utrecht onveiligste gemeente van Nederlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog meer leuk nieuws uit onze mooie stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |