Wat is er daar gebeurd dan? Ik was het niet in ieder gevalquote:Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie...heb nog nooit gaatjes gehad *klopt af* wat een mega wonder is met al die cola die ik zuip
En wie heeft er weer oorlogje lopen spelen op de Binckhorstlaan?
Ja mmm ik weet ook niet precies hoe het heet maar het komt erop neer dat de wortel van mijn kies geknipt moet worden , ff tandvlees omzijleggen, 'zagen' en weer dichtnaaien..brrrrr niet leuk , ik denk dat ik hem laat trekken.quote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten. Morgen ga ik erheen .
Een appendix heeft toch iets met je blindedarm te maken , of ben ik nu gek.
En dan wordt je uiteindelijk Captain Onetooth? Ik wil hem ook wel trekken voor je hoorquote:Op maandag 3 november 2008 22:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja mmm ik weet ook niet precies hoe het heet maar het komt erop neer dat de wortel van mijn kies geknipt moet worden , ff tandvlees omzijleggen, 'zagen' en weer dichtnaaien..brrrrr niet leuk , ik denk dat ik hem laat trekken.
En ik zat om 1900 daar bij de Macquote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rtij_Den_Haag__.html
Ch0as hoorde vanaf ons balkon ongeveer 2 uur geleden 3 schoten...
thnx, dan komt het goedquote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik vond het een prima film! Je moet ervan houden, maar als je Lock Stock en Snatch hebt kunnen waarderen dan komt het met deze ook helemaal goed
Dat is toch juist mooi!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:43 schreef CaLeX het volgende:
pff kon niet eens de overkant zien vanmorgen
Goedemorgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |