abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:46:13 #201
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63027803
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Waar woon jij dan?
Laak
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:22:39 #202
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63028775
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht

Nog meer leuk nieuws uit onze mooie stad.
Tijd voor de Fok! DH knokploeg "Het Steekhoudende Argument".

Ik heb nog wel een klauwhamer liggen Wie doet er mee de intocht van Sinterklaas veilig te stellen Gaan we verkleed als zwarte piet (met legerkisten ) lekker marokkaantjerammen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:04:42 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63029911
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_63029990
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
En ruige sex dan, dat zit er precies tussenin
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:14:13 #205
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63030158
quote:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
Okee, jij je zin. Doe ik een troetelbeertjesknuffel om mijn honkbalknuppel met roestige spijkers
pi_63030352
Heeft iemand tips qua paintball instellingen in de buurt van DH?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_63030427
quote:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
Dan zoen jij "ze" toch onder de grond??

* riffinnen
pi_63030576
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef CaLeX het volgende:
http://www.paintball-delft.nl/
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:38:24 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63030717
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Er is er eentje bij die schietbaan. Een indoor, was vroeger een parkeergarage. Alleen weet ik niet meer waar dat nou precies is.

Vond er niet zoveel aan eigenlijk, indoor paintballen, daar word je niet vies van. Outdoor is veel leuker. Ik ga meestal naar Paintballjungle. Da's alleen wel in Amsterdam...
In Delft heb je nog wel http://www.paintball-delft.nl/ Was ik een tijdje terug met mijn werk. Was ook best te doen. Alleen die chick die ons begeleidde was nogal chagerijnig. Maar ze had wel een lekkere kont
pi_63030822
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een klauwhamer liggen Wie doet er mee de intocht van Sinterklaas veilig te stellen Gaan we verkleed als zwarte piet (met legerkisten ) lekker marokkaantjerammen
Vanaaf is er in SCH een lampionnentocht dus mss moet je daar eerst heen gaan. Alhoewel die marokaantjes zich ws wel 2x bedenken voor ze Scheveningers gaan aanvallen
pi_63030893
Die Jungle lijkt mij ook leuker.

Die link die jullie geven had ik ook gevonden, maar het lijkt me zo een kale bedoeling. Een paar pallets tegen een boom aan en ze noemen het een 'Paintballpark'.

Ik dacht dat er in de haven van scheveningen een indoor zat.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:13:30 #212
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63031504
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:42 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Vanaaf is er in SCH een lampionnentocht dus mss moet je daar eerst heen gaan. Alhoewel die marokaantjes zich ws wel 2x bedenken voor ze Scheveningers gaan aanvallen
Is dat dan ook tuig, die Scheveningers? Dan kan het nog wel eens leuk worden
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:15:21 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63031541
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:45 schreef CaLeX het volgende:
Die Jungle lijkt mij ook leuker.

Die link die jullie geven had ik ook gevonden, maar het lijkt me zo een kale bedoeling. Een paar pallets tegen een boom aan en ze noemen het een 'Paintballpark'.

Ik dacht dat er in de haven van scheveningen een indoor zat.
Die in Delft is nog best okee, ze hebben een stuk of vijf velden en genoeg kruip en sluip plekjes. Wel moet je met een redelijke groep gaan, anders is er sowieso niks aan
pi_63031560
Uh puindorp?
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:19:08 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63031641
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Atreidez het volgende:

[..]

En ruige sex dan, dat zit er precies tussenin
nou ja ik kan hun moeders of zusjes kapot neuken terwijl ze verplicht mee kijken?

ja nu ga ik echt te ver
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_63031656
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

Die in Delft is nog best okee, ze hebben een stuk of vijf velden en genoeg kruip en sluip plekjes. Wel moet je met een redelijke groep gaan, anders is er sowieso niks aan
We willen met een mannetje of 12 gaan van het werk. Dus dan hoop ik persoonlijk dat er wat andere mensen bijzitten.

Trouwens geen idee om dit in de bunkers te doen snachts??
pi_63031824
Wordt zo lineair he, in de bunkers In Scheveningen zat een indoor lasergame spul, maar die is al lang weer weg...
pi_63031904
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Wordt zo lineair he, in de bunkers In Scheveningen zat een indoor lasergame spul, maar die is al lang weer weg...
Daar waar nu de flatgebouwen en Pathe staan?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:30:01 #219
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63031910
Met lichtgevende verf, da's wel vette sjiit

Lasergamen, da's voor watjes
pi_63034943
Die in Delft aan de Rotterdamse weg is wel gaaf idd, tussen de bomen.. Maar dan moet je wel met een flinke groep zijn wil het leuk zijn omdat t best een groot gebied is met veel sluip en verstop-mogelijkheden (trouwens alleen aan te raden bij goed weer, anders zak je weg in de bagger )
In zichtenburg/bij de werf zit er ook nog een, indoor.. Die schijnt wel leuk te zijn voor wat minder grote groepen, ik sta alleen niet in voor de blauwe plekken die je er daar aan overhoudt omdat t allemaal wat dichterbij is

[ Bericht 5% gewijzigd door Qrious op 07-11-2008 17:37:47 ]
Just being curious.. ofzo
pi_63037318
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik dacht zelf dat het wel mee zou vallen met de overlast in Den Haag en dat het wat aangedikt werd , maar je merkt vaak toch in negatieve zin dat ze aanwezig zijn als je ergens loopt .

Ik begrijp echter niet,, dat er niemand is die wat doet als 2 van die gasten een kinderwagen omschoppen . Je zou ze toch alle tanden uit hun mond willen schoppen .
pi_63037800
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Daar waar nu de flatgebouwen en Pathe staan?
Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weer

Nog mensen naar de RedBullKnockout zondag.. Denk dat vooral de kindertjes t wel leuk vinden, ik vond de Veronica Strandrace iig altijd een hele belevenis
http://www.redbullknockout.com
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:57:19 #223
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_63038479
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weer

Nog mensen naar de RedBullKnockout zondag.. Denk dat vooral de kindertjes t wel leuk vinden, ik vond de Veronica Strandrace iig altijd een hele belevenis
Is dat zondag? Damn.. Had ik mijn weekeinde maar niet al vol gepland. Ben de eerste keer gaan kijken, was erg spectacualir om te zien.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_63038695
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Oooh daar ja. Nu je het zegt.
pi_63039184
Excuus, Red Bull Knockout is volgende week zondag
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:37:44 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63039491
als het niet regent ga ik volgende week zondag zeker foto's maken
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:48:33 #227
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_63039769
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Excuus, Red Bull Knockout is volgende week zondag
Bedankt voor de hartverzakking
Murray Walker
pi_63040711
Eens kijken of ik nog wat mensen op kan trommelen er te gaan kijken

Trouwens nog iemand die wat weet van de trajectcontrole/snelheidsmeting in de Hubertustunnel? Is nu niet geactiveerd maar straks waarschijnlijk wel.. Als je de tunnel in rijdt en je zet m in zijn vrij rij je zo 70-75 van de helling af en hoef je de halve tunnel geen gas te geven.. Moet je nou straks af gaan remmen om maar 50 te rijden daar?
Just being curious.. ofzo
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:32:07 #229
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_63040933
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Qrious het volgende:
Eens kijken of ik nog wat mensen op kan trommelen er te gaan kijken

Trouwens nog iemand die wat weet van de trajectcontrole/snelheidsmeting in de Hubertustunnel? Is nu niet geactiveerd maar straks waarschijnlijk wel.. Als je de tunnel in rijdt en je zet m in zijn vrij rij je zo 70-75 van de helling af en hoef je de halve tunnel geen gas te geven.. Moet je nou straks af gaan remmen om maar 50 te rijden daar?
Zover ik weet komt er geen trajectcontrole daar?
Murray Walker
pi_63041042
Je wordt wel flink in de gaten gehouden met camera's daaro. Maar geen idee of ze ook op je snelheid letten.

Daarnet lekker uit eten geweest bij de nieuwe Griek aan de boulevard. Erg relaxde zaak. Ziet er ook totaal niet grieks uit, heel modern ingericht, ook de gerechten waren zeg maar de traditionele schotels, maar dan iets moderner uitgevoerd.
Zag trouwens ook dat die Italiaan die daar vlak naast zit sinds 5 november ontruimd is op verzoek van het kantongerecht ofzo. Ging ook erg lekker....

Red Bull is idd pas volgend weekend. Zaterdag eerst Sinterklaas welkom heten en daarna zandhappen
pi_63041133
quote:
Twee aanhoudingen in onderzoek naar moord Binckhorstlaan Den Haag

De politie heeft dinsdag 4 november een 60-jarige man uit Haarlem en een 31-jarige plaatsgenoot aangehouden in het onderzoek naar de moord op een 32-jarige Hagenaar. Het slachtoffer werd maandagavond 3 november op de Binckhorstlaan in Den Haag doodgeschoten.

De politie kreeg omstreeks 20.07 uur een melding van een schietpartij. Op de aangegeven locatie troffen de agenten in een stilstaande auto de overleden man aan.

Onder leiding van het Openbaar Ministerie startte de politie een rechercheonderzoek met een Team Grootschalige Opsporing (TGO). De twee verdachten zijn vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die heeft de 31-jarige man in bewaring gesteld en hij zit in beperkingen. Ten aanzien van de andere verdachte is de bewaring afgewezen. De man zal binnenkort in vrijheid worden gesteld.

Het OM kan in het belang van het onderzoek niet meer informatie geven. Het rechercheonderzoek wordt voortgezet en de politie en het OM sluiten meerdere aanhoudingen niet uit.
pi_63041449
Heb heel stuk gelezen over de Hubertustunnel, waar dus idd geen trajectcontrole is. 24 uurs bewaking met camera's wel, maar die checken niet op snelheid. Wat er wel bij stond is dat de Politie Haaglanden regelmatig metingen doet in de regio, en dat daar de hubertustunnel bij kan zitten, maar aangezien een flitsauto niet te parkeren is denk ik dat je alleen echt moet oppassen bij het in en uitrijden.

Overigens is het altijd oppassen als je weet dat ergens niet geflitst wordt waar het wel zo lijkt natuurlijk, want 90% denkt dat er wel controle is en gaat rustig in 30 meter van 80km/u naar 50km/u. Heb op de alkemade laan ook al bijna achterop iemand gezeten die ineens boven op ze rem ging staan bij die roodlichtflitser En dan nog denken dat ie me een dienst aan t bewijzen was.
pi_63042056
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Atreidez het volgende:
Overigens is het altijd oppassen als je weet dat ergens niet geflitst wordt waar het wel zo lijkt natuurlijk, want 90% denkt dat er wel controle is en gaat rustig in 30 meter van 80km/u naar 50km/u. Heb op de alkemade laan ook al bijna achterop iemand gezeten die ineens boven op ze rem ging staan bij die roodlichtflitser En dan nog denken dat ie me een dienst aan t bewijzen was.
Zit al een tijdje te denken aan een bordje met: Hij flitst alleen op roodlicht, sukkel!
Zat laatst ook bij iemand in de achterbak, dat was echt heel close. Die ging ineens boven op dr rem staan vlak voor die paal :S
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:37:52 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63042914
ja maar op die paal staat wel 50 met een rode rond!

En in de tunnel zitten al wel snelheidscameras ingebouwd, maar die werken nog niet.

Ik ben in de tijdelijke controle kamer geweest. Was erg gaaf om te ziem goe dat werkt en waar rekening mee gehouden wordt
pi_63043720
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef ook_gek het volgende:
ja maar op die paal staat wel 50 met een rode rond!
Ja en? Op iedere paal zit zo'n sticker. Vinden ze leuk om mensen angst aan te jagen.
pi_63048300
Ik woon bij CaLeX om de hoek
Voices tell me I'm the shit.
pi_63048318
goede morgen...
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:50:41 #238
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_63048647
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik lekker niet!

Ook goeiemorgen trouwens
Murray Walker
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:07:35 #239
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_63048778
goedemorgen, lekker weertje!!
pi_63049189
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 08:54 schreef Charisma het volgende:
goede morgen...
. Goedemorgen!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:30:48 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63050143
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:14 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja en? Op iedere paal zit zo'n sticker. Vinden ze leuk om mensen angst aan te jagen.
dus dan begrijp ik het wel dat mensen vol in de remmen gaan.
pi_63051155
Zeg zeg, maar wanneer rijden wij dan te hard op de Van Alkemadelaan?

pi_63053981
Oeh, vanavond begint een nieuw seizoen van Dit Was Het Nieuws.
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:03:27 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63054866
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Zeg zeg, maar wanneer rijden wij dan te hard op de Van Alkemadelaan?

* ook_gek rijd nooit te hard
pi_63057803
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
helemaal niet schele :p
pi_63058048
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Oeh, vanavond begint een nieuw seizoen van Dit Was Het Nieuws.
Tof .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 9 november 2008 @ 00:38:54 #247
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63066097
Internet werkt weer
  zondag 9 november 2008 @ 08:26:23 #248
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63068994
Morgen!
pi_63070242
goede morgen allemaal

ik rij nooit te hard

pfft, was ik gisteren heeel effes, echt heel effes gestopt bij het winkelcentrum Mariahoeve om een broodje bij de bakker te halen, mijn auto nog verzet omdat ik per ongeluk op de invalidenparkeerplaats stond, kwam ik terug na 3 minuten BON !!!!!!
50 eurie !!!! omdat ik geen parkeerkaart heb gebruikt, ik heb daar nog nooit iets betaald ? dacht ook dat mijn 11E vergunniung daar ook nog van toepassing was?

stom stommer stomst
goeie nacht, omdat ik geen 1.80 heb betaald nu 50 euro !!! daar kan ik 2 jaar mijn pakeervergunning van betalen , stelletjes &%^%#@$$#$#^&

wie heeft gisteren een vuurwerk afgestoken in BZH?
  zondag 9 november 2008 @ 12:54:15 #250
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_63071721
middag! gister nog een inbraak gemeld aan de bezuidenhoutseweg, wat een knuppel zeg, ruitje ingooien, beeldscherm pakken, gesnapt worden en zogenaam nonchalant weglopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')