Laakquote:
Tijd voor de Fok! DH knokploeg "Het Steekhoudende Argument".quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht
Nog meer leuk nieuws uit onze mooie stad.
En ruige sex dan, dat zit er precies tusseninquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
Okee, jij je zin. Doe ik een troetelbeertjesknuffel om mijn honkbalknuppel met roestige spijkersquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
Dan zoen jij "ze" toch onder de grond??quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
ik ben tegen geweld
liefde is het antwoord.
http://www.paintball-delft.nl/quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Heeft iemand tips qua paintball instellingen in de buurt van DH?
Er is er eentje bij die schietbaan. Een indoor, was vroeger een parkeergarage. Alleen weet ik niet meer waar dat nou precies is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Heeft iemand tips qua paintball instellingen in de buurt van DH?
Vanaaf is er in SCH een lampionnentocht dus mss moet je daar eerst heen gaan. Alhoewel die marokaantjes zich ws wel 2x bedenken voor ze Scheveningers gaan aanvallenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor de Fok! DH knokploeg "Het Steekhoudende Argument".
Ik heb nog wel een klauwhamer liggenWie doet er mee de intocht van Sinterklaas veilig te stellen
Gaan we verkleed als zwarte piet (met legerkisten
) lekker marokkaantjerammen
Is dat dan ook tuig, die Scheveningers? Dan kan het nog wel eens leuk wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vanaaf is er in SCH een lampionnentocht dus mss moet je daar eerst heen gaan. Alhoewel die marokaantjes zich ws wel 2x bedenken voor ze Scheveningers gaan aanvallen
Die in Delft is nog best okee, ze hebben een stuk of vijf velden en genoeg kruip en sluip plekjes. Wel moet je met een redelijke groep gaan, anders is er sowieso niks aanquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:45 schreef CaLeX het volgende:
Die Jungle lijkt mij ook leuker.
Die link die jullie geven had ik ook gevonden, maar het lijkt me zo een kale bedoeling. Een paar pallets tegen een boom aan en ze noemen het een 'Paintballpark'.
Ik dacht dat er in de haven van scheveningen een indoor zat.
nou ja ik kan hun moeders of zusjes kapot neuken terwijl ze verplicht mee kijken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En ruige sex dan, dat zit er precies tussenin
We willen met een mannetje of 12 gaan van het werk. Dus dan hoop ik persoonlijk dat er wat andere mensen bijzitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die in Delft is nog best okee, ze hebben een stuk of vijf velden en genoeg kruip en sluip plekjes. Wel moet je met een redelijke groep gaan, anders is er sowieso niks aan
Daar waar nu de flatgebouwen en Pathe staan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Wordt zo lineair he, in de bunkersIn Scheveningen zat een indoor lasergame spul, maar die is al lang weer weg...
Ik dacht zelf dat het wel mee zou vallen met de overlast in Den Haag en dat het wat aangedikt werd , maar je merkt vaak toch in negatieve zin dat ze aanwezig zijn als je ergens looptquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor de Fok! DH knokploeg "Het Steekhoudende Argument".
Ik heb nog wel een klauwhamer liggenWie doet er mee de intocht van Sinterklaas veilig te stellen
Gaan we verkleed als zwarte piet (met legerkisten
) lekker marokkaantjerammen
Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weerquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Daar waar nu de flatgebouwen en Pathe staan?
Is dat zondag? Damn.. Had ik mijn weekeinde maar niet al vol gepland. Ben de eerste keer gaan kijken, was erg spectacualir om te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weer
Nog mensen naar de RedBullKnockout zondag.. Denk dat vooral de kindertjes t wel leuk vinden, ik vond de Veronica Strandrace iig altijd een hele belevenis
http://www.redbullknockout.com
Oooh daar ja. Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die lasergame zat naast Exposure. Het was altijd Theater aan de haven, en volgens mij is dat het nu weer
Nog mensen naar de RedBullKnockout zondag.. Denk dat vooral de kindertjes t wel leuk vinden, ik vond de Veronica Strandrace iig altijd een hele belevenis
http://www.redbullknockout.com
Bedankt voor de hartverzakkingquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Excuus, Red Bull Knockout is volgende week zondag
Zover ik weet komt er geen trajectcontrole daar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Qrious het volgende:
Eens kijken of ik nog wat mensen op kan trommelen er te gaan kijken![]()
Trouwens nog iemand die wat weet van de trajectcontrole/snelheidsmeting in de Hubertustunnel? Is nu niet geactiveerd maar straks waarschijnlijk wel.. Als je de tunnel in rijdt en je zet m in zijn vrij rij je zo 70-75 van de helling af en hoef je de halve tunnel geen gas te geven.. Moet je nou straks af gaan remmen om maar 50 te rijden daar?
quote:Twee aanhoudingen in onderzoek naar moord Binckhorstlaan Den Haag
De politie heeft dinsdag 4 november een 60-jarige man uit Haarlem en een 31-jarige plaatsgenoot aangehouden in het onderzoek naar de moord op een 32-jarige Hagenaar. Het slachtoffer werd maandagavond 3 november op de Binckhorstlaan in Den Haag doodgeschoten.
De politie kreeg omstreeks 20.07 uur een melding van een schietpartij. Op de aangegeven locatie troffen de agenten in een stilstaande auto de overleden man aan.
Onder leiding van het Openbaar Ministerie startte de politie een rechercheonderzoek met een Team Grootschalige Opsporing (TGO). De twee verdachten zijn vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die heeft de 31-jarige man in bewaring gesteld en hij zit in beperkingen. Ten aanzien van de andere verdachte is de bewaring afgewezen. De man zal binnenkort in vrijheid worden gesteld.
Het OM kan in het belang van het onderzoek niet meer informatie geven. Het rechercheonderzoek wordt voortgezet en de politie en het OM sluiten meerdere aanhoudingen niet uit.
Zit al een tijdje te denken aan een bordje met: Hij flitst alleen op roodlicht, sukkel!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Atreidez het volgende:
Overigens is het altijd oppassen als je weet dat ergens niet geflitst wordt waar het wel zo lijkt natuurlijk, want 90% denkt dat er wel controle is en gaat rustig in 30 meter van 80km/u naar 50km/u. Heb op de alkemade laan ook al bijna achterop iemand gezeten die ineens boven op ze rem ging staan bij die roodlichtflitserEn dan nog denken dat ie me een dienst aan t bewijzen was.
Ja en? Op iedere paal zit zo'n sticker. Vinden ze leuk om mensen angst aan te jagen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef ook_gek het volgende:
ja maar op die paal staat wel 50 met een rode rond!
Ik lekker niet!quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik woon bij CaLeX om de hoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dus dan begrijp ik het wel dat mensen vol in de remmen gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja en? Op iedere paal zit zo'n sticker. Vinden ze leuk om mensen angst aan te jagen.
* ook_gek rijd nooit te hardquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Zeg zeg, maar wanneer rijden wij dan te hard op de Van Alkemadelaan?![]()
helemaal niet schele :pquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik woon bij CaLeX om de hoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Oeh, vanavond begint een nieuw seizoen van Dit Was Het Nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |