quote:[b-]Madhouse11-[/b]
-Gomes mist Nederlandse Cultuur :
Dus we heten helemaal geen Tottenham Hutspot ?-
quote:-Gordon_Shumway-
-Gomes ziet door tranen Woodgate niet meer-
quote:-Beschouw-
-Woodgate: "Stil maar. Jan Reker zit helemaal niet op de tribune.'-'
De opmaak is hier te vinden.quote:Zjakkie
"Jij speelt in het blauw en ik in het geel dus we zijn helemaal niet bij elkaar "
Ik was even bang dat je teleurgesteld zou zijn dat je niet de poedel hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:
Eervolle vermelding, daar neem ik genoegen mee.
Podiumplekken kan ik mij zeker in vinden.
Conclusie: Goede Jury
Die poedel zou toch niet samen gaan met mijn 2 katten thuis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je teleurgesteld zou zijn dat je niet de poedel had.
Goede tvp!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz, ik pas de wiki even voor je aan.
n00b.
Als jij dan voor een goede OP zorgt! Wiki is aangepast en klaar voor je edit.quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij dan voor een goede OP zorgt! Wiki is aangepast en klaar voor je edit.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:05 schreef ruud_fr het volgende:
Milanese supporter dolblij met Heerenveen sjaal
Kom maar opquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:55 schreef Beschouw het volgende:
Jury erg vroeg vandaag. Moet vanavond weg. Brabantse verjaardag. Veel bier dus.
quote:-Kerol-
-'FOK! introduceert nieuw plaatje voor-
quote:-ruud_fr-
-Milanese supporter dolblij met Heerenveen sjaal-
quote:-borisz-
-Nieuwe kleding voor Centraal Station medewerkers.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Madhouse1-
-Medewerker van Sponsor Univé verklaart Logo ;
Heerenveen en AC Milan, dat is appels met peren vergeljken.
Had niet anders verwacht. Beschouw was 1 van de redenen waarom ik lang niet meedeedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond die poedel zo slecht nog niet.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond die poedel zo slecht nog niet.
Geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:53 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. Beschouw was 1 van de redenen waarom ik lang niet meedeed
quote:SCH
"De trainer zei dat ik me zo onzichtbaar mogelijk moest opstellen"
quote:Sjimz
Danny Blind was altijd al mijn grote voorbeeld
quote:Breach
"Drenthe, Sneijder en Van Nistelrooij gekiekt"
De opmaak is hier te vinden.quote:BB-King
"Ik heb helemaal géén paardebek!!!"
Die was bij mij de winnaar gewordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
De meeste onderschriften zullen er wel te dik op liggen bij deze foto.
Beetje weinig tot nu toe, het is nog geen vetpotquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
De meeste onderschriften zullen er wel te dik op liggen bij deze foto.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Beetje weinig tot nu toe, het is nog geen vetpot
Nu maar hopen dat jij ineens de jury bent!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Die was bij mij de winnaar geworden
Maak je niet dik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat jij ineens de jury bent!
Maakt niet uit..quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
SCH, je riekt een klein beetje naar plagiaat
Zo 2007 om al die onderschriften door te lezenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
SCH, je riekt een klein beetje naar plagiaat
Je kunt ook te ver gaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Niveau van de onderschriften ligt dicht tegen het niveau van Danny's columns op de fp aan.
Het ligt er bij deze foto inderdaad een beetje dik bovenopquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Niveau van de onderschriften ligt dicht tegen het niveau van Danny's columns op de fp aan.
Zijn wij zo goed?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
De jury is Jeroen Verhoeven?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Verdikkeme, is de jury nog aan het eten ofzo?
O, was het dat? Dacht dat je je poedel opgevreten had.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Breach het volgende:
Sorry, was even de poedel uitlaten, jury komt binnen een kwartier.
quote:-Kleinzusje-
-Vette snoekduik -
quote:-Madhouse11 -
-Onderschrift verzinnnen bij foto Verhoeven is zelfs voor Pelle makkelijk scoren.-
quote:-Beschouw-
-Zaterdag opgemeten in Alkmaar: 7.3 op de Schaal van Richter-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Aanstelling Sonja Bakker als trainer lijkt nog geen effect te hebben-
Ik moest heul niet pissenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Breach het volgende:
Sorry, was even de poedel uitlaten, jury komt binnen een kwartier.
quote:
Wacht maar, morgen wordt alles beterquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En al die woordgrappen dan...
Breach jureert a la EnGCatjuh
Is dat zo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Deze foto hebben we al een keer gehad mensen
Volgens mij heeft een dergelijk onderschrift de vorige keer zelfs gewonnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Na commentaar Van Loen wordt onderzocht of Van Hanegem zijn hart wel op de juiste plaats heeft zitten.
Foto zegt me namelijk niks
Dan ben ik het niet geweestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een dergelijk onderschrift de vorige keer zelfs gewonnen
John van Loenhoutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef Zjakkie het volgende:
[ afbeelding ]
"Tuurlijk word ik niet ontslagen, er is toch niemand anders die een trui met JvL aan kan"
Waarna hij meteen naar bed moest van z'n moeder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik moet van Beschouw doorgeven dat ie nog even in bad zit en daar na de jury komt doen
[ afbeelding ]
quote:-Breach-
- "He Willem, ken je die van die hoofdtrainer die zou opstappen?"-
quote:-ruud_fr-
- Willem: "Bram heeft mij net onderzocht, ik kan spelen zondag"-
quote:-toma-
- van Loen: "Waar had je die speler ook alweer gescout?"
van Hanegem: "Lourdes"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
- 'Hoi, ik ben John en jij loenst een beetje.'-
Moet je daar mee spotten dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanwaar die poedel, Beschouw? Van Hanegem mankeert toch iets aan z'n ogen?
"Nieuwe kledingadviseur Sneijder toont eerste creatie"
quote:Isiolo
Frank : Wie ben je ? En wat is je talent ?
Ik ben Wesley, 24 jaar en doe een Duracel konijntje na
quote:Gordon_Shumway
Frank: 'Het lijkt wel of je gegroeid bent!'
Sneijder: 'Frank, volgens mij draai je nu een beetje door.'
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Frank: "Hey Wesley, ik ben net zo dik als jij klein bent"
Dus ik was niet de enigequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef SCH het volgende:
Huh poedel???
En wat een ontzettende kutwinnaar weer. Er valt geen touw aan vast te knopen de laatste tijd.
Eens, gisteren had ik moeten winnen en vandaag verdiende ik geen punten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef SCH het volgende:
Huh poedel???
En wat een ontzettende kutwinnaar weer. Er valt geen touw aan vast te knopen de laatste tijd.
Eigenlijk verdiende bijna iedereen een poedel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef SCH het volgende:
Huh poedel???
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef existenz het volgende:
[ afbeelding ]
"Gedraag je SCH, of ik kom terug!"
Zoek maar eens een mooie foto danquote:
quote:-existenz-
-Kandidaten zeer stellig in antwoorden van de vraag: "In welk jaar wordt Feyenoord weer eens landskampioen?"-
-"Danny Blind haalt record-promillage"-
quote:-Kerol-
-Blind gokt gewicht Verhoeven -
De opmaak is hier te vinden.quote:-borisz-
-Schatting aantal gele kaarten op wk2010-
Wat hun zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Joesse het volgende:
Mocht ik vandaag onverhoopt winnen, dan kan ik niet jureren.
Ik mocht niet mee met dat padvindersweekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik vandaag onverhoopt winnen, dan kan ik WEL jureren.
Das "de kat op het spek binden"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met dat padvindersweekend
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met dat padvindersweekend
Mijn kruis was te grootquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Daarmee scoor je een punt. Misdienaartje kan ook, trouwens.
Misschien maak je nu wel een kans. Zoveel misdienaartjes zijn er niet meer.quote:
Je loopt een beetje achter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:18 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Blind gokt op toeschouwersaantal bij duel BV Veendam - Feyenoord in het volgend voetbalseizoen.
Met zijn drieen in een tentje en jij mag er tussen liggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !
Gaan jullie met z'n drietjes daten ?
quote:-SCH-
-"Ik ben ook altijd de Lu(r)ling"-
quote:-Madhouse11-
-Trainer geschorst na FOK-Beelden, nadat de klap tegen Lurling de 4e official was ontgaan.-
quote:-TheVulture-
-Assistent: "Bedankt jongen, die klap nekt ons"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
-"Assistent: Wij schijten allemaal op nek nek nek nek nek nek nek nek!"-
Mijne was bijna hetzelfde als de winnaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:27 schreef Kerol het volgende:
Waren geen betereEr waren maar 2 onderschriften die er bovenuit staken en de rest was allemaal kanshebber voor de poedel.
Die van hem vond ik grappiger verwoord en ik ga toch geen 2 bijna identieke onderschriften op het podium zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Mijne was bijna hetzelfde als de winnaar
Winnaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:18 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Nationale damesploeg dolblij met aanstelling Cor Pot als trainer
Lewkkkkquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
Iewkkkk, wat een geslijm zo in de voordagen van de einduitslag
De taal der liefdequote:
quote:SCH
Damesoranje is trots als een pauw
"Coach woest over mentaliteit ploeg: "Het zijn net een stel wijven"
quote:Beschouw
Nationale damesploeg dolblij met aanstelling Cor Pot als trainer
De opmaak is hier te vinden.quote:existenz
Versterking Feyenoord op de foto gezet. Verbeek: "Ze moeten zich nog bewijzen, maar ze hebben in ieder geval al 2 pluspunten"
je kwam net tekort voor het podiumquote:
De maker van FC Knudde vond hem wel grappig. Hetzelfde stond vanochtend in de krantquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Aha jatwerk dus... dan heb je de poedel al helemaal verdiendquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:35 schreef existenz het volgende:
[..]
De maker van FC Knudde vond hem wel grappig. Hetzelfde stond vanochtend in de krant
Het is andersom. Hij heeft van mij gejatquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha jatwerk dus... dan heb je de poedel al helemaal verdiend
quote:Op zondag 2 november 2008 12:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Castro: 'Wie is die Mole?'
Nee hoor, uitslag komt er zo aan.quote:Op zondag 2 november 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Beschouw is naar de avondkerkdienst, rond 20.30 na gezang 14 volgt de uitslag.
quote:-Zjakkie-
- "Kijk, Fidel, ik kreeg op de training een schop en deze wond heb ik er aan overgehouden" -
quote:-Gordon_Shumway-
- Castro: 'Wie is die Mole?' -
quote:-SCH-
- "Hier aan uw baard blijft steeds een pluisje aan kleven" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
- "Ow.... Dus u heet helemaal geen Titulaer..?" -
Ik weet er nog wel een paarquote:Op zondag 2 november 2008 21:21 schreef existenz het volgende:
Ik geloof dat we elke variant/uitleg van het woord slot nu gehad hebben
Cool, als je wint moet je dus om een uur of 12 's nachts jurerenquote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef ruud_fr het volgende:
ik zit nu in Hong Kong en blijf voorlopig in deze hoek, zal dus niet zo vaak meedoen het komende half jaar![]()
[ afbeelding ]
Feyenoord wint in Kerkrade; het hek is bijna van de dam
quote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef ruud_fr het volgende:
ik zit nu in Hong Kong en blijf voorlopig in deze hoek, zal dus niet zo vaak meedoen het komende half jaar![]()
Je bent gevlucht voor de slechte resultaten?quote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef ruud_fr het volgende:
geef me ff tijdquote:Op maandag 3 november 2008 18:40 schreef SCH het volgende:
Jury zit aan de macaroni en herkauwt de onderschriften.
-"Uitstekend slot bezorgt Feyenoord 3 punten"-
quote:-Joesse-
-jorienvdherik ontsnapt-
quote:-kleinzusje-
-Reserves Fortis achter slot en grendel-
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-In before the Lock-
Ik zie niks..quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuwe !
[ afbeelding ]
Anna Kournikova and Ronaldo
Ni Hao, Beschaoquote:Op maandag 3 november 2008 17:27 schreef Beschouw het volgende:
ni hao
![]()
ff zwaaien naar ruud in Hongkong. Amuseer je daar.
nee, dan was ik 5 jaar geleden al weggegaanquote:Op maandag 3 november 2008 18:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent gevlucht voor de slechte resultaten?
Uitslag over 10 minutenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Spreekt weinig vertrouwen in de jury uit.
quote:-ruud_fr -
-Ronaldo: "Laten wij maar geen baby maken, die zou absoluut ongeschikt zijn voor topsport"-
quote:-EnGCatjuh -
-Anna's (on)kunde met ballen verklaart blessures Ronaldo.-
quote:-TheVulture-
-Kournikova: "Is dit de geur van succes die ik ruik of heb je je tanden niet gepoetst?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Ronaldo: ,,Sex met appelmoes? Nee Anna, dat doe ik niet.'' -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |