Ik weet er nog wel een paarquote:Op zondag 2 november 2008 21:21 schreef existenz het volgende:
Ik geloof dat we elke variant/uitleg van het woord slot nu gehad hebben
Cool, als je wint moet je dus om een uur of 12 's nachts jurerenquote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef ruud_fr het volgende:
ik zit nu in Hong Kong en blijf voorlopig in deze hoek, zal dus niet zo vaak meedoen het komende half jaar![]()
[ afbeelding ]
Feyenoord wint in Kerkrade; het hek is bijna van de dam
quote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef ruud_fr het volgende:
ik zit nu in Hong Kong en blijf voorlopig in deze hoek, zal dus niet zo vaak meedoen het komende half jaar![]()
Je bent gevlucht voor de slechte resultaten?quote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef ruud_fr het volgende:
geef me ff tijdquote:Op maandag 3 november 2008 18:40 schreef SCH het volgende:
Jury zit aan de macaroni en herkauwt de onderschriften.
quote:-Breach-
-"Uitstekend slot bezorgt Feyenoord 3 punten"-
quote:-Joesse-
-jorienvdherik ontsnapt-
quote:-kleinzusje-
-Reserves Fortis achter slot en grendel-
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-In before the Lock-
Ik zie niks..quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuwe !
[ afbeelding ]
Anna Kournikova and Ronaldo
Ni Hao, Beschaoquote:Op maandag 3 november 2008 17:27 schreef Beschouw het volgende:
ni hao
![]()
ff zwaaien naar ruud in Hongkong. Amuseer je daar.
nee, dan was ik 5 jaar geleden al weggegaanquote:Op maandag 3 november 2008 18:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent gevlucht voor de slechte resultaten?
Uitslag over 10 minutenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Spreekt weinig vertrouwen in de jury uit.
quote:-ruud_fr -
-Ronaldo: "Laten wij maar geen baby maken, die zou absoluut ongeschikt zijn voor topsport"-
quote:-EnGCatjuh -
-Anna's (on)kunde met ballen verklaart blessures Ronaldo.-
quote:-TheVulture-
-Kournikova: "Is dit de geur van succes die ik ruik of heb je je tanden niet gepoetst?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Ronaldo: ,,Sex met appelmoes? Nee Anna, dat doe ik niet.'' -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |