quote:SCH
"De trainer zei dat ik me zo onzichtbaar mogelijk moest opstellen"
quote:Sjimz
Danny Blind was altijd al mijn grote voorbeeld
quote:Breach
"Drenthe, Sneijder en Van Nistelrooij gekiekt"
De opmaak is hier te vinden.quote:BB-King
"Ik heb helemaal géén paardebek!!!"
Die was bij mij de winnaar gewordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
De meeste onderschriften zullen er wel te dik op liggen bij deze foto.
Beetje weinig tot nu toe, het is nog geen vetpotquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
De meeste onderschriften zullen er wel te dik op liggen bij deze foto.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Beetje weinig tot nu toe, het is nog geen vetpot
Nu maar hopen dat jij ineens de jury bent!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Die was bij mij de winnaar geworden
Maak je niet dik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat jij ineens de jury bent!
Maakt niet uit..quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
SCH, je riekt een klein beetje naar plagiaat
Zo 2007 om al die onderschriften door te lezenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
SCH, je riekt een klein beetje naar plagiaat
Je kunt ook te ver gaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Niveau van de onderschriften ligt dicht tegen het niveau van Danny's columns op de fp aan.
Het ligt er bij deze foto inderdaad een beetje dik bovenopquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Niveau van de onderschriften ligt dicht tegen het niveau van Danny's columns op de fp aan.
Zijn wij zo goed?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
De jury is Jeroen Verhoeven?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Verdikkeme, is de jury nog aan het eten ofzo?
O, was het dat? Dacht dat je je poedel opgevreten had.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Breach het volgende:
Sorry, was even de poedel uitlaten, jury komt binnen een kwartier.
quote:-Kleinzusje-
-Vette snoekduik -
quote:-Madhouse11 -
-Onderschrift verzinnnen bij foto Verhoeven is zelfs voor Pelle makkelijk scoren.-
quote:-Beschouw-
-Zaterdag opgemeten in Alkmaar: 7.3 op de Schaal van Richter-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Aanstelling Sonja Bakker als trainer lijkt nog geen effect te hebben-
Ik moest heul niet pissenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Breach het volgende:
Sorry, was even de poedel uitlaten, jury komt binnen een kwartier.
quote:
Wacht maar, morgen wordt alles beterquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En al die woordgrappen dan...
Breach jureert a la EnGCatjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |