Is dat zo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Deze foto hebben we al een keer gehad mensen
Volgens mij heeft een dergelijk onderschrift de vorige keer zelfs gewonnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Na commentaar Van Loen wordt onderzocht of Van Hanegem zijn hart wel op de juiste plaats heeft zitten.
Foto zegt me namelijk niks
Dan ben ik het niet geweestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een dergelijk onderschrift de vorige keer zelfs gewonnen
John van Loenhoutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef Zjakkie het volgende:
[ afbeelding ]
"Tuurlijk word ik niet ontslagen, er is toch niemand anders die een trui met JvL aan kan"
Waarna hij meteen naar bed moest van z'n moeder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik moet van Beschouw doorgeven dat ie nog even in bad zit en daar na de jury komt doen
[ afbeelding ]
quote:-Breach-
- "He Willem, ken je die van die hoofdtrainer die zou opstappen?"-
quote:-ruud_fr-
- Willem: "Bram heeft mij net onderzocht, ik kan spelen zondag"-
quote:-toma-
- van Loen: "Waar had je die speler ook alweer gescout?"
van Hanegem: "Lourdes"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
- 'Hoi, ik ben John en jij loenst een beetje.'-
Moet je daar mee spotten dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanwaar die poedel, Beschouw? Van Hanegem mankeert toch iets aan z'n ogen?
quote:Breach
"Nieuwe kledingadviseur Sneijder toont eerste creatie"
quote:Isiolo
Frank : Wie ben je ? En wat is je talent ?
Ik ben Wesley, 24 jaar en doe een Duracel konijntje na
quote:Gordon_Shumway
Frank: 'Het lijkt wel of je gegroeid bent!'
Sneijder: 'Frank, volgens mij draai je nu een beetje door.'
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Frank: "Hey Wesley, ik ben net zo dik als jij klein bent"
Dus ik was niet de enigequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef SCH het volgende:
Huh poedel???
En wat een ontzettende kutwinnaar weer. Er valt geen touw aan vast te knopen de laatste tijd.
Eens, gisteren had ik moeten winnen en vandaag verdiende ik geen punten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef SCH het volgende:
Huh poedel???
En wat een ontzettende kutwinnaar weer. Er valt geen touw aan vast te knopen de laatste tijd.
Eigenlijk verdiende bijna iedereen een poedel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef SCH het volgende:
Huh poedel???
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef existenz het volgende:
[ afbeelding ]
"Gedraag je SCH, of ik kom terug!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |