Wat hun zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Joesse het volgende:
Mocht ik vandaag onverhoopt winnen, dan kan ik niet jureren.
Ik mocht niet mee met dat padvindersweekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik vandaag onverhoopt winnen, dan kan ik WEL jureren.
Das "de kat op het spek binden"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met dat padvindersweekend
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met dat padvindersweekend
Mijn kruis was te grootquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Daarmee scoor je een punt. Misdienaartje kan ook, trouwens.
Misschien maak je nu wel een kans. Zoveel misdienaartjes zijn er niet meer.quote:
Je loopt een beetje achter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:18 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Blind gokt op toeschouwersaantal bij duel BV Veendam - Feyenoord in het volgend voetbalseizoen.
Met zijn drieen in een tentje en jij mag er tussen liggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:15 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !
Gaan jullie met z'n drietjes daten ?
quote:-SCH-
-"Ik ben ook altijd de Lu(r)ling"-
quote:-Madhouse11-
-Trainer geschorst na FOK-Beelden, nadat de klap tegen Lurling de 4e official was ontgaan.-
quote:-TheVulture-
-Assistent: "Bedankt jongen, die klap nekt ons"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
-"Assistent: Wij schijten allemaal op nek nek nek nek nek nek nek nek!"-
Mijne was bijna hetzelfde als de winnaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:27 schreef Kerol het volgende:
Waren geen betereEr waren maar 2 onderschriften die er bovenuit staken en de rest was allemaal kanshebber voor de poedel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |