quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Huiliequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:geen PM ontvangen
Nieuw Den Haag topic
Elke juwelier tegenwoordig, toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:42 schreef Elegy het volgende:
Weet er iemand trouwens een juwelier waar ze ook titanium ringen maken/verkopen? Ik wil graag een nieuwe omdat ik mijn oude niet meer draagEn nu heb ik een klein zilveren ringetje met een spin, tijd voor wat nieuws dus.
Ik dacht dat niet elke dat kon/deed omdat het vrij specifiek materiaal is. Eigenlijk wil ik gewoon dezelfde titanium ring als dat ik nu heb, alleen weet ik niet waar die gemaakt/gekocht is. Heb ik namelijk van mijn ex gehadquote:
Ha bedankt, ga ik van het weekend even kijeken danquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:
Ros Juweliers in de Driebergenstraat? Redelijk grote zaak met wel wat keus![]()
Albert ten Cate aan het Loosduinse Hoofdplein anders? Goeie juwelier van een homo-stelletje, leveren goeie kwaliteitZaak is alleen iets kleiner
No problemoquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ha bedankt, ga ik van het weekend even kijeken dan
Digin00bquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:37 schreef zeemonster het volgende:
Shit ik heb zitten kloten met mijn mobieltje en toen de layout van fok veranderd. Nu heb ik geen smilies-overzicht meer bij mijn quickreply .
Wie weet hoe ik dat weer terugkrijg??
Verder is de kop er weer af wat werken betreft.
Gelukkig zijn er altijd mensen die hulp bieden in plaats van alleen het beestje bij de naam te noemenquote:
Ik help alleen als dat van de wal in de sloot isquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd mensen die hulp bieden in plaats van alleen het beestje bij de naam te noemen
Het is :quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik help alleen als dat van de wal in de sloot is
Het is n00b, maar dat weet jij natuurlijk nog nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Het is :
- Digibeet
-Tussen Wal en schip
Waarschijnlijk bedoelde je van de regen in de drup, maar het geeft niet hoor ..komt wel goed met je.
Eén eikel maakt nog geen herfst, hoewel ik, conform de topictitel, natuurlijk wel mooi ben als herfstquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef zeemonster het volgende:
Plaag.. iets met een eikel en een boom...![]()
Ok jij bent goed met letters.. ik met cijfers:P
Ik ben mentaal heel vaardig , en met cijfertjesquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Elegy het volgende:
As always
Ik ben oraal best vaardig
En nu ga ik slapen, tabee!
en waar heb je de laptop heen gebracht danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef Qrious het volgende:
Bah, komende 2 weken me laptop kwijtDing krijgt in windhoos een zwart scherm, loopt helemaal vast en kan m dan afsluiten met de aan knop
Comp gereset/geformatteerd, helpt niks.. Mobo waarschijnlijk gaar
Ben nu een paar weken afhankelijk van een 5 jaar oud barrel waarop maar 3 progs verbinding met internet kunnen maken
![]()
Maar ik kan iig nog fokken
zeker de vrachtbrief a 5 kantjes door gemail gekregen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Qrious het volgende:
Heb nog garantie, morgen komt de TNT hem ophalen in opdracht van ASUS
En is het al uit, ben je toch stiekem gegaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh er is fik in de Sleepnetstraat....mmm wil eigenlijk ramptoerist spelen, maar geen zin om met dit butweer naar buiten te gaan :S
Geen idee ben me aan het verdiepen in Tekenfilm jeugdsentiment. Echt de hoeveelheid tekenfilms die ik vroeger gekeken heb, het is echt bijna eng. Vraag me af of ik uberhaupt nog het huis uit kwam als kind of dat mn moeder me vastgebonden voor de tv had zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En is het al uit, ben je toch stiekem gegaan.
Heb ook digi van Ziggo. Volgens mij geen slechter beeld, maar sinds een paar dagen wel dat als ik de tv aanzet (kastje staat sowieso altijd aan) dat ie dan iedere keer aangeeft dat ie geen signaal kan vinden, moet ik het kastje even aan en uitzetten en dan doet ie het weer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef jna het volgende:
RATMEN jij hebt toch ook digitale tv van ziggo? Heb jij de laatste tijd ook slechter beeld dan normaal?
De laatste dagen niet veel gekeken, maar gisternacht was het opeens weg, was tie aan het zoeken naar signaal, vervolgens had ik ruis op veel zenders behalve op onder andere film1 enzo en daarna was het weer helemaal goed. Mijn internet komt er ook vandaan en dat doet ook wat raar sinds deze week.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef jna het volgende:
RATMEN jij hebt toch ook digitale tv van ziggo? Heb jij de laatste tijd ook slechter beeld dan normaal?
Ik heb digitale tv van Ziggo. Ik krijg pixelneuk, vooral bij 101. Maar ook bij NL1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef jna het volgende:
Welk kastje heb jij?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb ook digi van Ziggo. Volgens mij geen slechter beeld, maar sinds een paar dagen wel dat als ik de tv aanzet (kastje staat sowieso altijd aan) dat ie dan iedere keer aangeeft dat ie geen signaal kan vinden, moet ik het kastje even aan en uitzetten en dan doet ie het weer.
Idd en ik wil geen shared geheugen. Als ik dan ga kijken bij de gaming laptops hebben de grafische kaarten wel een eigen geheugen maar is de hdd 5400 rpmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef Atreidez het volgende:
Laptops zijn bijna allemaal met shared geheugen tegenwoordig (deel van je RAM is dan videogeheugen), en 7200rpm is de standaard..
TV via de ether is zowiezo poepquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
is tele2 geen goede oplossing voor tv, bellen en internet? ik kan binnen 4 weken mijn Ziggo ( was wanadoo. orange, online.......) opzeggen als het niets is
De duurdere Asus laptops hebben wel die specs. Dan zit je wel in het segment van E1500,- en hoger.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Idd en ik wil geen shared geheugen. Als ik dan ga kijken bij de gaming laptops hebben de grafische kaarten wel een eigen geheugen maar is de hdd 5400 rpm
Daar doen ze hier niet zo aan. Wel heerlijk eten overigens!quote:
Heb een heerlijke gaming laptop van asus op zich (ok, had want hijs net 5 min geleden opgehaaldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
De duurdere Asus laptops hebben wel die specs. Dan zit je wel in het segment van E1500,- en hoger.
Ohja, in Japan eten ze sushi van naakte schoolmeisjesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doen ze hier niet zo aan. Wel heerlijk eten overigens!
Ach, van die 5400rpm merk je toch niet zo gek veel? Anders meer geheugen er in rammen, scheelt ook weer swappen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef Qrious het volgende:
[..]
Heb een heerlijke gaming laptop van asus op zich (ok, had want hijs net 5 min geleden opgehaald), idd 5400 rpm.. Verder perfecte specs op zich, zolang ie het doet tenminste
8600GT met 512 mb dedicated
Ik zie t nu ook ja, weird.. Zeker moeilijker om 7200rpm in een mini hd te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Chiquitina het volgende:
Idd en ik wil geen shared geheugen. Als ik dan ga kijken bij de gaming laptops hebben de grafische kaarten wel een eigen geheugen maar is de hdd 5400 rpm
Misschien wel interessant. Low-power fileservertje....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[TK] Videokaart, Mobo, Memory, Geheugenreepjes, 479-adapter mocht er nog iemand interesse hebben
Wedden dat het gras bij de buren nog wel gewoon groen is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:29 schreef jna het volgende:
Ok dus meer mensen hebben last van het beeld bij ziggo. Ik merk het vooral bij voetbal dat het gras niet meer groen is maar een soort rood/groen achtige pixeltroep.
Die kastjes decoderen niet alleen, ze ontvangen ook het digitale signaal en zetten t om naar beeld voor je tv. Je hebt tv's wel met digitale ontvangers ook, dan heb je niet zo'n "pokke" kastje.. Maar decoderen moet nou eenmaal aangezien je ervoor moet betalen, en dat doet die kaart dan weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Qrious het volgende:
Ziggo is gewoon bagger.. verlies wel eens verbinding, ze resetten het waardoor ik andere IP's krijg en me IP moet registreren bij IPgebonden forums en uren moet wachten.. BAH
Krijg er nog een datalimiet van 50 gig ook als het officieel overgaat.. Dat haal ik nu per week al bijna![]()
Maja waar vind je een alles in 1 pakket waar je geen pokke decoder kastjes nodig hebt?
I know, maar heb 3 tv's in huis voor 2 mensen.. Heb geen trek om 100 euro per kastje neer te leggen, dat ding in het zicht te moeten houden omdat ie anders niet werkt en dan nog met een afstandsbediening meer te moeten werken ook, krijg teveel van die pokke dingenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef Atreidez het volgende:
Die kastjes decoderen niet alleen, ze ontvangen ook het digitale signaal en zetten t om naar beeld voor je tv. Je hebt tv's wel met digitale ontvangers ook, dan heb je niet zo'n "pokke" kastje.. Maar decoderen moet nou eenmaal aangezien je ervoor moet betalen, en dat doet die kaart dan weer.
Wattan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zondag eindelijk een pret-echo laten maken
Thanxquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Poe hee wat gaat dat hard , over de helft alweer.
Veel plezier A_A en vriendin
Geniet nu nog maar even van jullie rustquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef zeemonster het volgende:
ik heb trouwens bij toeval al twee decoders van ziggo. Maar dan moet ik toch ook een extra smartcard hebben en activeren om op de tweede tv te kijken? Iemand die het weet hier?
Ok dan nice!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zoiets dus
Me vriendin is nu 25 weken zwanger
Idd, hadden we vorige week gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:50 schreef zeemonster het volgende:
Succes alvast voor maandag Qrious.
Ik heb net groentesoep gemaakt. Niets is zo lekker als verse groentesoep
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef 2Mini het volgende:
In het mom van hagenezen zijn er altijd voor elkaar door weer en wind..
Willen jullie me vast wel helpen
http://www.thesistools.com/?qid=60926&ln=ned
Eventjes mijn enquette invullen en jullie krijgen een biertje bij de aankomende meeting
Ga gewoon minmalistic Sonja Bakkeren. Iedereen een wortel en twee doperwtenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef RATMEN het volgende:
Ik mag het hele weekend voor 100 mensen koken, wordt weer een uitdaging.
Inhollandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:57 schreef 2Mini het volgende:
Als de meeting eraan komt dan..
We gaan wel naar Trees dan.. biertje 50 cent
Vanavond nasi en babi pangang, morgen stamppot en voor het bestuur een zeer luxe driegangen diner en morgenochtend groene brinta als ontbijt en zondag ochtend lekker roerei met spekquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga gewoon minmalistic Sonja Bakkeren. Iedereen een wortel en twee doperwten
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vanavond nasi en babi pangang, morgen stamppot en voor het bestuur een zeer luxe driegangen diner en morgenochtend groene brinta als ontbijt en zondag ochtend lekker roerei met spek.
Ik heb laatst, een maand of 3 een boete gekregen. 93 km/hquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de trajectcontrole op de A12 als je DH binnenrijdt (vanaf de A4). Werkt die nou wel of niet
Oh okee, dan hou ik me netjes aan de snelheid van 70quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik heb laatst, een maand of 3 een boete gekregen. 93 km/h
De eerste afslag... echt naaiend als je dan ff niet oplet...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh okee, dan hou ik me netjes aan de snelheid van 70Harder kan ik toch niet, ik moet er ook meteen weer af namelijk.
Jep, maar meestal moet ik toch wel afremmen omdat het er wel druk is, dat scheelt. In elk geval is die spitsstrook weer open.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:53 schreef 2Mini het volgende:
[..]
De eerste afslag... echt naaiend als je dan ff niet oplet...
Dan gok ik dat je tellertje niet helemaal goed staat. Ik rij altijd op mn teller 85 daaro sinds ik een keer zo'n leuke acceptgiro binnen heb gehad voor 96 km/u om freaking 3 uur 's nachts op een woensdag ofzo. Was een goede dag: een uur daarvoor ook al geflitst bij Amsterdam met 120 waar je 100 mag op een totaal uitgestorven 3 baanswegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:06 schreef ook_gek het volgende:
ik rij altijd 90 en nog nooit een boete gehad.
ik kom van af de a13 en dan laatste stuk a12
Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de trajectcontrole op de A12 als je DH binnenrijdt (vanaf de A4). Werkt die nou wel of niet
Dat zou toch een aantal jaar duren, want sneller die dingen verwijderen zou niet mogelijk zijn. Regeltjes en zo...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....![]()
Dacht trouwens dat die zooi weer weggehaald zou worden??
Danzig.. dat is voor 16jarige tienermeiden..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:34 schreef zeemonster het volgende:
Ik zou eerst naar de danzig gaan vanavond maar andere plannen verstoorden dat.
Nu ben ik pas een keer of 2 in de Danzig geweest en toen vond ik het erg jong wat er liep.
SnapJeugdsentiment.
Wazig, ik dacht dat Den Haag in niet meer werkte het eerste stuk (waar de A4 erbij komt) omdat daar die borden ook geen 80 aangeven, ook ivm die reparaties aan de geluidswal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....![]()
Dacht trouwens dat die zooi weer weggehaald zou worden??
Ik zou dan ook voor een keer met mijn nichtje meegaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Danzig.. dat is voor 16jarige tienermeiden..
Naar Havana moet je..
Met geluk draai ik daar een plaatje..
Laatste keer dat ik in Havana was was dat ook voor 16-jarigen. Damn kwam daar echt mn hele middelbare school zowat tegen, toen zijn we maar verhuist naar De Paapquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Danzig.. dat is voor 16jarige tienermeiden..
Naar Havana moet je..
Met geluk draai ik daar een plaatje..
in de goede tijd was ik elke week in de <<O>> met onderandere Carl cox rond de kerst, tom hardingquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:
lolHad t vroeger alleen maar bij de Tempel en de << O >> op de middelbare.. Wat een druktemakertjes dat er rondliepen zeg, net zo erg als Loco tegenwoordig
Zou niet eens weten hoe het nu met die toko's staat trouwens
wat doe je voor wedstrijd en wil je voor ons ook eens je kookkunsten laten zien ???quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vanavond nasi en babi pangang, morgen stamppot en voor het bestuur een zeer luxe driegangen diner en morgenochtend groene brinta als ontbijt en zondag ochtend lekker roerei met spek.
Die draaiden altijd lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in de goede tijd was ik elke week in de <<O>> met onderandere Carl cox rond de kerst, tom harding![]()
Dj jean erick e remy de echte goede ouwe tijd
En ik ben afgelopen vrijdag nog in de loco geweest tijdens jaren 80 feest
Ik zat lekker op het Zuiderstrand, handdoekje mee, hond lekker spelen. Was er alleen zo moe van geworden dat ik net lekker ff een uurtje in bed ben gaan liggen voor een middagslaapje samen met de hond, die was ook helemaal uitgeput en je kan dat arme beest natuurlijk niet alleen laten liggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:02 schreef Charisma het volgende:
het was trouwens heerluk op het strand donderdag bij Sol Beach, de enige echte tent waar je nog relaxed kunt zitten tot 26oktober
http://rs452.rapidshare.com/files/152785560/tutb_mix_3fm.mp3quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:38 schreef Qrious het volgende:
[..]
Die draaiden altijd lekker![]()
Zit nu ook zooi op te halen met een vriend, wat zomernr's van een jaar of 8-10 geleden.. Shaft - Mucho mambo/Sway, Paul Johnson - Get get down, Bob Marley & Funkstar Deluxe - Sun is shining,
Madison Avenue - Don't call me baby, Scoop - Drop it, Rollergirl - Dear Jessie
Bijna goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:15 schreef zeemonster het volgende:
waar is dat? Het lijkt op de Groen van Prinstererweg laan , of heb ik het helemaal fout?
Had je toch mee moeten gaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:15 schreef zeemonster het volgende:
Ja was het goed? Ik heb een film gekeken (staat nu nog aan ) maar hij is geen ruk aan
Lache, dus misschien ben je al eens geschrokken van mijn verschijningquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef zeemonster het volgende:
Oh daar woon ik om de hoek. Bij wijze van spreken dan...
Danzig is top op donderdag! En die 16 jarigen valt erg mee, ik neem 17 jarige vriendinnen mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef 2Mini het volgende:
Tempel... dat waren nog eens eens tijden toen!
Daar waren echt sletjes..
Tegenwoordig is Havana nu voor iets ouderen.. 16 jarige komen zowiezo niet binnen
Bij Danzig wel
Op donderdag mogen 16 jarigen dan ook niet uit hè.. vrijdag moeten ze nog naar school. Dan mogen ze niet uit van mammie en pappie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef petrelli het volgende:
[..]
Danzig is top op donderdag! En die 16 jarigen valt erg mee, ik neem 17 jarige vriendinnen mee.![]()
Alleen de bewakers zijn kneuzen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef becky27 het volgende:
hee charisma, huisje gaat goed, wordt een megamooi stulpje! Wil van de week nog nieuwe foto's maken om op Fok! en mijn hyves te zetten. Dus weer bijna een updeet.
zoquote:
Verder dan wie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat zeker verder niemand uit Den Haag naar de ONZ meet?
Oja jij ook uiteraard, Enter, Hoi_pipeloi, Outsidr, PussyDeLuxe, Nymfomaniac Bitch ofzoquote:
Ja ONZ meet in Utrecht ONZ Meet vrijdag 24 oktober 20:00 in de Stairway, Utrecht #4quote:
Ja, het is wel een mooie namenreeks geworden zo. Het lijkt wel of het een of andere gangbang is waar we naartoe gaan...?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja jij ook uiteraard, Enter, Hoi_pipeloi, Outsidr, PussyDeLuxe, Nymfomaniac Bitch ofzo
Ik eet denk ik wel mee. Trein van 17:21 of :36 denk ik. Terug weet ik nog niet. Kan ook in Utreg blijven slapen bij een vriend van me, misschien. Maar de hele nacht gaan er treinen he? :-Pquote:Hoelaat ga jij? Ben nog aan uitzoeken hoelaat ik ga enzo en hoe laat ik terug ga
Ja hele nacht gaan treinen, alleen moet uitzoeken of ze ook naar HS gaan want heb geen zin om met taxi te gaan vanaf CSquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is wel een mooie namenreeks geworden zo. Het lijkt wel of het een of andere gangbang is waar we naartoe gaan...?
[..]
Ik eet denk ik wel mee. Trein van 17:21 of :36 denk ik. Terug weet ik nog niet. Kan ook in Utreg blijven slapen bij een vriend van me, misschien. Maar de hele nacht gaan er treinen he? :-P
Ehhh, het is 13 minuutjes lopen van CS naar HS. Ik weet het want ik woon ertussenin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja hele nacht gaan treinen, alleen moet uitzoeken of ze ook naar HS gaan want heb geen zin om met taxi te gaan vanaf CS
Serieus?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:35 schreef 2Mini het volgende:
Hoe kan er nu wel een ONZ meet komen... maar geen Den Haag meet?
Ik weet ook wel hoever het lopen is, alleen niet de behoefte om te doen als ik gebiert hebquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh, het is 13 minuutjes lopen van CS naar HS. Ik weet het want ik woon ertussenin.
quote:
Wat? Dat er toen niks van gekomen is? Nee hoor absoluut niet, maar vind het jammer dat we het allemaal al zo lang roepen maar het er nooit van komt enzoquote:
Als ik een leuke dag kan uitzoeken, probeer ik het wel te regelen..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Dat er toen niks van gekomen is? Nee hoor absoluut niet, maar vind het jammer dat we het allemaal al zo lang roepen maar het er nooit van komt enzo
Alles is trouwens top gegaan zondagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:43 schreef zeemonster het volgende:
Hee er zijn nog meer mensen wakker behalve ik.
Ik kan niet slapen en moet er zo ontzettend vroeg uit en zo lang werken morgen. Ik heb nu al medelijden met mijn collega's morgen ..
Ja, daar ben ik het zeker mee eensquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Dat er toen niks van gekomen is? Nee hoor absoluut niet, maar vind het jammer dat we het allemaal al zo lang roepen maar het er nooit van komt enzo
Om zeven uur. De laatste tijd is het dus al om kwart over zes file op de A4... Misschien toch maar die A44 eens proberen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:13 schreef xxMirandaxx het volgende:
Hoelaat moet je dan beginnen?
Ik loop het gelukkig in een kleine 15 minuten en 5 minuten als ik op de fiets ga.
Maar moet van het weekend even een band laten plakken.![]()
O_G
hihihiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:13 schreef xxMirandaxx het volgende:
Hoelaat moet je dan beginnen?
Ik loop het gelukkig in een kleine 15 minuten en 5 minuten als ik op de fiets ga.
Maar moet van het weekend even een band laten plakken.![]()
O_G
Drie kwartier of een half uur. Echter, als je om zeven uur al begint ga je denk ik uiterlijk half zes weg. Dan moet dat lukken. A9 is 's ochtends niet zo druk die kant op, en op de terugweg vice versa.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:23 schreef Qrious het volgende:
Goed dat jullie t ff hebben over files trouwens![]()
Net telefoontje gehad dat ik ben aangenomen en een auto van de zaak krijgMaarrr... nou moet ik dus om 7 uur gaan beginnen in de buurt van Zaanstad, Iemand die wat meer kan vertellen over de files rond 6 uur 's ochtends? Wat voor tijd kan ik bij de standaardtijd optellen om de A4 af te karren tot afslag Haarlem?
Thnxquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Drie kwartier of een half uur. Echter, als je om zeven uur al begint ga je denk ik uiterlijk half zes weg. Dan moet dat lukken. A9 is 's ochtends niet zo druk die kant op, en op de terugweg vice versa.
Waar het altijd vast staat is Zoeterwoude Rijndijk en verderop bij het aquaduct. Misschien is de A44 een betere optie voor jou?
Het houdt je wel bezig. En zorgt ervoor dat je nietsdoen meer kan waarderenquote:
Alsjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:
[..]
ThnxWas idd van plan het op half 6 ofzo te houden, pure rijtijd is standaard een uurtje.
A44 wordt lastig, woon vlakbij kijkduin dus dan moet ik de hele sportlaan af, langs scheveningen en door de hubertustunnel. Voordat ik op de A44 zit is het al 20 min verder.. Alhoewel het ook al 15-20 min rijden is tot de A4 maar dan heb ik tenminste geen stoplichten/50-80 km meer.
Ja wat was dat voor onzin? Hoorde vorige week er een aantal mensen over.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef Elegy het volgende:
Verzin een mooi verhaal dat op dag X de aliens contact met ons opnemen
Ik had vandaag wel een ontzettend grafhumeurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Zie wij kunnen er niets aan doen:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ste_dag_van_het.html
Volgens mij geldt dit niet alleen voor 20-jarigen
Fixedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik had vandaag wel een ontzettend grafhumeur. Maar ik ben eind 20 BIJNA 30 en met mijn zelfvertrouwen, bankrekening en uiterlijk (beetje dan) zit het wel goed.
Dertig. Wát zeg je? Oh, zeemonster is AL BIJNA DERTIG!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef zeemonster het volgende:
elegy kreng! Ach bijna dertig, nog een jaar en twee maanden. Gefeliciteerd ratmen
.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dertig. Wát zeg je? Oh, zeemonster is AL BIJNA DERTIG!
Oud hè! Ze heeft vast het ontstaan en uitsterven van de dinosaurussen nog meegemaakt
Thnx! Enne er is niets mis met 30 zijn hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef zeemonster het volgende:
elegy kreng! Ach bijna dertig, nog een jaar en twee maanden. Gefeliciteerd ratmen
.
Ze is hartstikke oud, dat kan ze wel hebben hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wat gemeen tegen Zeemonster zeg
Hoe ouder hoe rijper zeggen ze hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze is hartstikke oud, dat kan ze wel hebben hoor
Voor ons mannen niet. Maar wij groeien dan ook nooit op, dat zeggen de vrouwen zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Thnx! Enne er is niets mis met 30 zijn hoor.
Ach, ik ben ook hobbymatige milfhunter dus je hoort mij niet klagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe rijper zeggen ze heen Zeemonster blijft een lekker wijf om te zien
Niets mis met oudere rijpere vrouwen hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef zeemonster het volgende:
.
Gebeurt bijna dagelijks inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou rij ik zelf Peugeot, maar ik vind het maar freaky hoe snel die dingen affikken en soms ook uit zichzelf.
Samen met hun 18 jarige dochtersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets mis met oudere rijpere vrouwen hoor.
Jij bent anders ook bijna 30...quote:
Jij woont wel heel erg dichtbij!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me overburen hebben sinds vorige week een nieuwe autoze klusbedrijf gaat lekker dus kocht ie deze gezinsauto
(letterlijk gezegd
)
[ afbeelding ]
Uiteraard wel pools kenteken
Achter de Appie op de Gouverneurlaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij woont wel heel erg dichtbij!
Jongens groeien nooit op, alleen hun speelgoed wordt duurderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent anders ook bijna 30...
Ligt eraan waar jij woontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij woont wel heel erg dichtbij!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Achter de Appie op de Gouverneurlaan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ligt eraan waar jij woont
Woon je vlak bij mij in de buurtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou om nou gelijk mijn adres hier neer te gaan zetten....
Maar dit zie ik o.a als ik uit mijn raam zou kijken:
[ afbeelding ]
evenals van mijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
En jullie wonen allemaal een teringend van mij vandaan
Ga je ook een Sportcity abbo nemen? Kunnen we samen sportenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
evenals van mij.
Ik woon wel weer vlakbij de mama van Admiraal_Anaal
Ik denk er nog steeds over naquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je ook een Sportcity abbo nemen? Kunnen we samen sporten
Das in de buurt jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou om nou gelijk mijn adres hier neer te gaan zetten....
Maar dit zie ik o.a als ik uit mijn raam zou kijken:
[ afbeelding ]
Gewoon doen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik denk er nog steeds over naVolgende week heb ik besloten goed? Ik geef het zo snel weer op joh
. Plus dat ik enkel op maandag en vrijdag dan zou kunnen sporten
Ga je naaktquote:
OMG wat ergquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me overburen hebben sinds vorige week een nieuwe autoze klusbedrijf gaat lekker dus kocht ie deze gezinsauto
(letterlijk gezegd
)
[ afbeelding ]
Uiteraard wel pools kenteken
quote:
Ik ben in Kijkduin geboren, maar dit lijkt me toch eerder Zuid-Spanje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:13 schreef Qrious het volgende:
lol![]()
Ja en in die vuurturen woon ik dat snap je welDuidelijk die van Kijkduin natuurlijk met Den Haag erachter
![]()
Moet om 7 uur beginne nverder, maja project waar ik zit is in de zaanstreek dus 1 uur reistijd zonder filesMoet er maar wat voor over hebben
Je had ook bij mij kunnen komen Wii-en...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben nu Echte gooische meisjes aan het kijken.
Wat een tijdverdrijf als je je verveelt..maar je moet wat als je zo oud bent.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben nog niet zo oud als jij eruit ziet Elegy
Dat deed ik ook naar mijn zusje. Nu heeft ze er zelf een gekocht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Ach jeetje...
En de Wii ... mijn zusje heeft er een en die had ze eens naar mijn huis meegenomen .
Een half uur later lag1van de joysticks kapot op de tafel omdat zij rechts is en ik links... Ik sloeg haar joystick uit haar handen.
Goed, volgende week kom je bij mij Wii-en?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:37 schreef zeemonster het volgende:
Ik zit vaak zat rond die tijd de laatste pagina van het internet te bekijken omdat ik niet kan slapen.
Ik had eerst een Wii met een 37 cm TVtje...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:08 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb altijd een Wii gewild.. maar ik heb geen ruimte
Welkom!quote:
40inch? wat een schattig postzegeltjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had eerst een Wii met een 37 cm TVtje...![]()
Nu een Wii met een 40" TV
Morge allemaal... hey zie je wel dat ik niet gek ben..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef Elegy het volgende:
Trouwens, is bij jullie gisteren ook de stroom uitgevallen? Ik zag dat mijn magnetron en wekkerradio aan het knipperen waren. Afgaande op mijn wekkerradio moet dat zo rond een ur of tien 's ochtends geweest zijn.
Good for you!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Elegy het volgende:
Naja, zal het wel een tijdelijke powerfailure zijn geweest
Vanavond maar weer sportenEn morgen, en zondag
![]()
Jij zou ook moeten sportenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |