abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:57:00 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62156886

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"
  • Den Haag #36 "3 dagen lullen en weer een topic vullen"
  • Den Haag #37 Waar A_A ook een jaartje ouder gaat worden
  • Den Haag #38 Waar onze vaste topic-opener zeer gemist wordt
  • Den Haag #39 Waar we een witte Pasen hebben meegemaakt
  • Den Haag #40, waar de vaste topicopener verstek laat gaan
  • Den Haag #41 Lentekriebels
  • Den Haag #42 Waar de plannen voor een meet concreter worden!
  • Den Haag #43 Waar een brakke o_g verzaakt!
  • Den Haag #44 Waar McKillem n00b is.
  • Den Haag #45: Waar sommigen vrij zijn!
  • Den Haag # 46: met zon, zee, zand en tieten!
  • Den Haag #47: Waar blijft het strandweer!?
  • Den Haag #48 Let the sun shine
  • Den Haag #49 wâh duh Haag spontaan in duh fik vliegt
  • Den Haag #50 Waar we willen weten hoe iedereen eruit ziet!
  • Den Haag #51 Waar het vorige topic eigk een jubileum was :o!
  • Den Haag #52 Waar mietjes en heilige boontjes samenkomen
  • Den Haag #53 Waar de orginele TT opraken
  • Den Haag #54 Waar de OP trein vertraging heeft
  • Den Haag #55 - Ado aan kop van de eredivisie 8-)
  • Den Haag #56: Parkeren kan je leren!

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.
  • 3voor12denhaag voor Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies ui de Haagse regio
  • Haagse Wikipedia

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium
  • De Haagse Markt
  • Nieuwe Pathe bioscoop aan het Spui

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 26-jarige man(netje ), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
    quote:
    Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
    zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
    quote:
    HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittens in de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
    quote:
    nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
    quote:
    El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
    quote:
    Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
    quote:
    Chiquitina 6 januari
    Conekiller 8 januari
    Becky27 16 januari
    Airwin 10 februari
    CaleX 27 februari
    Admiraal_Anaal 13 maart
    Charisma 1april
    Atreidez 4 april
    petre86 27 april
    m@x 12 mei
    Addict89 21 mei
    Yoni 25 juni
    XL 22 juli
    jna 2 Augustus
    Jill-RMC 6 augustus
    ook_gek 22 augustus
    2Mini 08 september
    Ratmen 3 november
    nectarientje 29 december
    Elegy 31 december

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

• "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:59:01 #2
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62156953
    Omdat de herfst gewoon tof is
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_62157011
    geen PM ontvangen
    Nieuw Den Haag topic
    pi_62157026
    Ik wil de zomer terug
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:01:38 #5
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62157037
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
    geen PM ontvangen
    Nieuw Den Haag topic
    Huilie
    Ik moest eerst een topic maken natuurlijk hè

Heb de wiki ook een beetje aangepast, trouwens.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:12:29 #6
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62157382
    tuvuputje
    pi_62157712
    Ik vind er weinig moois aan met al die regen :S

Waar is de herfstzon...?
    pi_62157739
    .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_62157772
    Herfst het meest dramatische seizoen van allemaal.

Geef mij maar de zomer en de winter. Droog warm dan wel droog koud weer. Kraakhelder, yeah.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:07:24 #10
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62159263
    De Hubertustunnel is een van de meest nutteloze tunnels op aarde.
    Tering..!

Je bent zo van n44 bij madurodam.. daar deed ik normaal 7 min over.. nu 5.. jippie.. 2 minuten eerder
    Camera 1... 1!
    pi_62159282
    Herfst .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62159430
    Hehe, gisteren mijn auto bij Scheveningen Haven geparkeerd voor een feestje. Het resultaat: een dikke laag zand! Gelukkig is ie vandaag weer redelijk schoongespoeld. Wel hondenweer en ik mis een leuke vriendin. :p
    pi_62164588
    Goeiemorgen
      maandag 6 oktober 2008 @ 08:13:39 #14
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62164660
    moggu!
      maandag 6 oktober 2008 @ 08:17:26 #15
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62164685
    Weer aan de arbeit
      maandag 6 oktober 2008 @ 08:42:52 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62164997
    Weet er iemand trouwens een juwelier waar ze ook titanium ringen maken/verkopen? Ik wil graag een nieuwe omdat ik mijn oude niet meer draag En nu heb ik een klein zilveren ringetje met een spin, tijd voor wat nieuws dus.
    pi_62166617
    Mogge! Werk, druk.. enzo
    Where facts are few, experts are many.
    pi_62166642
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 08:42 schreef Elegy het volgende:
    Weet er iemand trouwens een juwelier waar ze ook titanium ringen maken/verkopen? Ik wil graag een nieuwe omdat ik mijn oude niet meer draag En nu heb ik een klein zilveren ringetje met een spin, tijd voor wat nieuws dus.
    Elke juwelier tegenwoordig, toch?
      maandag 6 oktober 2008 @ 10:50:35 #19
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62167405
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Elke juwelier tegenwoordig, toch?
    Ik dacht dat niet elke dat kon/deed omdat het vrij specifiek materiaal is. Eigenlijk wil ik gewoon dezelfde titanium ring als dat ik nu heb, alleen weet ik niet waar die gemaakt/gekocht is. Heb ik namelijk van mijn ex gehad

Zijn er dan eventueel goede juweliers? Ben niet echt op zoek naar zo'n "opkoopboer", wil wel een beetje kwaliteit
    pi_62167890
    goede morgen allemaal
    pi_62169563
    Ros Juweliers in de Driebergenstraat? Redelijk grote zaak met wel wat keus
    Albert ten Cate aan het Loosduinse Hoofdplein anders? Goeie juwelier van een homo-stelletje, leveren goeie kwaliteit Zaak is alleen iets kleiner
    Just being curious.. ofzo
      maandag 6 oktober 2008 @ 12:29:14 #22
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62169999
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:
    Ros Juweliers in de Driebergenstraat? Redelijk grote zaak met wel wat keus
    Albert ten Cate aan het Loosduinse Hoofdplein anders? Goeie juwelier van een homo-stelletje, leveren goeie kwaliteit Zaak is alleen iets kleiner
    Ha bedankt, ga ik van het weekend even kijeken dan
    pi_62178795
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 12:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ha bedankt, ga ik van het weekend even kijeken dan
    No problemo
    Weet hun assortiment niet uit mijn kop, misschien staat er wat op hun sites naar neem aan dat een wat grotere juwelier als Ros wel wat moet hebben..
    Ten Cate heeft vaak goeie service, misschien kan ie voor zulke ringen zorgen(bestellen) als ie ze niet op voorraad zou hebben

Verder heb je Schaap & Citroen nog op Plaats 2 in het centrum, heb ik ook wel eens een ring gehaald
    pi_62179419
    Zon! Helaas zat ik de hele dag op kantoor dus heb er weinig van gemerkt. Nu ff eten en met kleine pluis lopen....hopelijk blijft ie nog even een uurtje schijnen.
      maandag 6 oktober 2008 @ 18:14:41 #25
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_62179510
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_62180073
    Shit ik heb zitten kloten met mijn mobieltje en toen de layout van fok veranderd . Nu heb ik geen smilies-overzicht meer bij mijn quickreply .
    Wie weet hoe ik dat weer terugkrijg??
    Verder is de kop er weer af wat werken betreft .
    pi_62180800
    http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs hierzo? @ (Quick)reply > smilie overzicht laten zien in quickreply?
    pi_62180957
    Dank je , held!
    pi_62182481
    Hoi allen, en herfst
      maandag 6 oktober 2008 @ 20:08:04 #30
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62182847
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 18:37 schreef zeemonster het volgende:
    Shit ik heb zitten kloten met mijn mobieltje en toen de layout van fok veranderd . Nu heb ik geen smilies-overzicht meer bij mijn quickreply .
    Wie weet hoe ik dat weer terugkrijg??
    Verder is de kop er weer af wat werken betreft .
    Digin00b
    pi_62184764
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Digin00b
    Gelukkig zijn er altijd mensen die hulp bieden in plaats van alleen het beestje bij de naam te noemen
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:18:51 #32
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62185471
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er altijd mensen die hulp bieden in plaats van alleen het beestje bij de naam te noemen
    Ik help alleen als dat van de wal in de sloot is
    pi_62185646
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 21:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik help alleen als dat van de wal in de sloot is
    Het is :

- Digibeet

-Tussen Wal en schip

Waarschijnlijk bedoelde je van de regen in de drup, maar het geeft niet hoor ..komt wel goed met je.
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:29:32 #34
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62185857
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 21:23 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Het is :

- Digibeet

-Tussen Wal en schip

Waarschijnlijk bedoelde je van de regen in de drup, maar het geeft niet hoor ..komt wel goed met je.

Het is n00b, maar dat weet jij natuurlijk nog niet

En het is "van de wal in de sloot helpen" -> van kwaad tot erger. Van de regen in de drup heeft ongeveer dezelfde strekking.
    Tussen wal en schip vallen betekent dat je net tussen twee (of meer) partijen valt en dus van geen enkele situatie profijt hebt. Je kan zodoende dus niet van twee walletjes eten

Begin niet over spreekwoorden, dat win ik van je. Gegarandeerd
    pi_62186004
    Plaag.. iets met een eikel en een boom...

Ok jij bent goed met letters.. ik met cijfers:P
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:41:50 #36
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62186331
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef zeemonster het volgende:
    Plaag.. iets met een eikel en een boom...

Ok jij bent goed met letters.. ik met cijfers:P
    Eén eikel maakt nog geen herfst, hoewel ik, conform de topictitel, natuurlijk wel mooi ben als herfst
    En de appel valt niet ver van de stam. Of bedoel je dat je eerst de balk uit je eigen oog moet weghalen voordat je de splinter bij anderen kan verwijderen?
    pi_62186383
    Ik bedoelde meer , je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn..
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:54:59 #38
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62186842
    Het hoeft ook niet koud te zijn om een muts te zijn, zo blijkt
    pi_62187367
    Scherp
      maandag 6 oktober 2008 @ 22:20:10 #40
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62187753
    As always

Ik ben oraal best vaardig
    En nu ga ik slapen, tabee!
    pi_62189882
    . Ik moest lachen .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_62190002
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Elegy het volgende:
    As always

Ik ben oraal best vaardig
    En nu ga ik slapen, tabee!
    Ik ben mentaal heel vaardig , en met cijfertjes Veschil moet er wezen.
    pi_62191807
    Ik lig nog niet in bed ! Nahja, weltrusten voor strakjes of goedemorgen voor wie net opgestaan is .
    pi_62191808
    -edit dubbel-
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:27:50 #45
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62193680
    Hoi

Weer aan het werk
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:28:54 #46
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62193693
    Oh A_A, nog foto's kunnen maken van die Nissan GT-R ?
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:39:36 #47
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62193802
    goedemorgen deze morgen
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:51:15 #48
    166255 Maringo
    Bèhèhèhèh
    pi_62197896
    goeiesmorgens
    Die volg topic-knop hè...
    Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
    Je bent te goed voor de mensheid.
    pi_62198095
    Goeiemiddag
    Mad world, Good thing that I'm crazy!
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:39:47 #50
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62199336
    Wat een stilte hier
    pi_62206310
    Bah, komende 2 weken me laptop kwijt Ding krijgt in windhoos een zwart scherm, loopt helemaal vast en kan m dan afsluiten met de aan knop Comp gereset/geformatteerd, helpt niks.. Mobo waarschijnlijk gaar Ben nu een paar weken afhankelijk van een 5 jaar oud barrel waarop maar 3 progs verbinding met internet kunnen maken
    Maar ik kan iig nog fokken
    pi_62209831
    Tis weer dinsdag, dat betekent Mellow Moods.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:09:31 #53
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62211513
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef Qrious het volgende:
    Bah, komende 2 weken me laptop kwijt Ding krijgt in windhoos een zwart scherm, loopt helemaal vast en kan m dan afsluiten met de aan knop Comp gereset/geformatteerd, helpt niks.. Mobo waarschijnlijk gaar Ben nu een paar weken afhankelijk van een 5 jaar oud barrel waarop maar 3 progs verbinding met internet kunnen maken
    Maar ik kan iig nog fokken
    en waar heb je de laptop heen gebracht dan
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_62213896
    Heb nog garantie, morgen komt de TNT hem ophalen in opdracht van ASUS
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:56:42 #55
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62215244
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Qrious het volgende:
    Heb nog garantie, morgen komt de TNT hem ophalen in opdracht van ASUS
    zeker de vrachtbrief a 5 kantjes door gemail gekregen?
    Zo ja dan hoef je alleen blad 2 en 3 te tekenen.

Je hebt hem over 3 weken weer terug schat ik zo in
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    pi_62216197
    Ik ben ook weer thuis , morgen nog 1 dagje werken en dan weekend .
    pi_62217632
    Oeh er is fik in de Sleepnetstraat....mmm wil eigenlijk ramptoerist spelen, maar geen zin om met dit butweer naar buiten te gaan :S
    pi_62218921
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Jill-RMC het volgende:
    Oeh er is fik in de Sleepnetstraat....mmm wil eigenlijk ramptoerist spelen, maar geen zin om met dit butweer naar buiten te gaan :S
    En is het al uit, ben je toch stiekem gegaan .
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:42:51 #59
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_62218952
    RATMEN jij hebt toch ook digitale tv van ziggo? Heb jij de laatste tijd ook slechter beeld dan normaal?
    Jawel, je keek.
    pi_62219455
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:

[..]

En is het al uit, ben je toch stiekem gegaan .
    Geen idee ben me aan het verdiepen in Tekenfilm jeugdsentiment. Echt de hoeveelheid tekenfilms die ik vroeger gekeken heb, het is echt bijna eng. Vraag me af of ik uberhaupt nog het huis uit kwam als kind of dat mn moeder me vastgebonden voor de tv had zitten
    pi_62219501
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef jna het volgende:
    RATMEN jij hebt toch ook digitale tv van ziggo? Heb jij de laatste tijd ook slechter beeld dan normaal?
    Heb ook digi van Ziggo. Volgens mij geen slechter beeld, maar sinds een paar dagen wel dat als ik de tv aanzet (kastje staat sowieso altijd aan) dat ie dan iedere keer aangeeft dat ie geen signaal kan vinden, moet ik het kastje even aan en uitzetten en dan doet ie het weer.
    pi_62219784
    quote:
    De laatste dagen niet veel gekeken, maar gisternacht was het opeens weg, was tie aan het zoeken naar signaal, vervolgens had ik ruis op veel zenders behalve op onder andere film1 enzo en daarna was het weer helemaal goed. Mijn internet komt er ook vandaan en dat doet ook wat raar sinds deze week.

Volgens mij is het iets misgegaan, hebben ze wat geraakt tijdens de werkzaamheden op de Laan van NOI ...
    pi_62219801
    Waarom zijn er niet meer aanbieders van een compleet digitaal TV aanbod en internet ... nare nare Ziggo ... .
      woensdag 8 oktober 2008 @ 00:44:54 #64
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62220336
    quote:
    Ik heb digitale tv van Ziggo. Ik krijg pixelneuk, vooral bij 101. Maar ook bij NL1
    Camera 1... 1!
      woensdag 8 oktober 2008 @ 00:47:55 #65
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62220400
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 00:01 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Heb ook digi van Ziggo. Volgens mij geen slechter beeld, maar sinds een paar dagen wel dat als ik de tv aanzet (kastje staat sowieso altijd aan) dat ie dan iedere keer aangeeft dat ie geen signaal kan vinden, moet ik het kastje even aan en uitzetten en dan doet ie het weer.
    Welk kastje heb jij?

Ik heb die Samsung. Klote afstandsbediening wilt het niet altijd doen. Af en toe moet ik de stekker eruit trekken om enigzins nog signaal te krijgen.

In het begin ging het perfect, maar zodra je door je gratis periode heen bent en ervoor heb besloten om het te nemen, gaan het naar beneden..
    Camera 1... 1!
      woensdag 8 oktober 2008 @ 08:06:57 #66
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62223053
    Tv kijken
    pi_62227927
    Goeiemiddag,

Laptop geeft voor de zoveelste keer blue screen denk dat het maar eens tijd wordt voor een nieuwe. Iemand een idee waar ik eentje kan vinden met een grafische kaart met 512 geheugen en een hdd van 7200rpm... heb nog niet echt gezocht btw

owjah en belgisch keyboard
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
    pi_62228600
    Laptops zijn bijna allemaal met shared geheugen tegenwoordig (deel van je RAM is dan videogeheugen), en 7200rpm is de standaard..
    pi_62228731
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef Atreidez het volgende:
    Laptops zijn bijna allemaal met shared geheugen tegenwoordig (deel van je RAM is dan videogeheugen), en 7200rpm is de standaard..
    Idd en ik wil geen shared geheugen. Als ik dan ga kijken bij de gaming laptops hebben de grafische kaarten wel een eigen geheugen maar is de hdd 5400 rpm
    pi_62229365
    is tele2 geen goede oplossing voor tv, bellen en internet? ik kan binnen 4 weken mijn Ziggo ( was wanadoo. orange, online.......) opzeggen als het niets is
      woensdag 8 oktober 2008 @ 12:54:23 #71
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62229760
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
    is tele2 geen goede oplossing voor tv, bellen en internet? ik kan binnen 4 weken mijn Ziggo ( was wanadoo. orange, online.......) opzeggen als het niets is
    TV via de ether is zowiezo poep
    Camera 1... 1!
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:03:11 #72
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62229925
    Ik herhaal het nog maar eens: Tv kijken,
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:04:39 #73
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62229956
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Idd en ik wil geen shared geheugen. Als ik dan ga kijken bij de gaming laptops hebben de grafische kaarten wel een eigen geheugen maar is de hdd 5400 rpm
    De duurdere Asus laptops hebben wel die specs. Dan zit je wel in het segment van E1500,- en hoger.
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:25:32 #74
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_62230438
    発見は掲示する
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:41:18 #75
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62230846
    Sambal bij?
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:42:28 #76
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_62230870
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
    Sambal bij?
    Daar doen ze hier niet zo aan. Wel heerlijk eten overigens!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_62231745
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

De duurdere Asus laptops hebben wel die specs. Dan zit je wel in het segment van E1500,- en hoger.
    Heb een heerlijke gaming laptop van asus op zich (ok, had want hijs net 5 min geleden opgehaald ), idd 5400 rpm.. Verder perfecte specs op zich, zolang ie het doet tenminste 8600GT met 512 mb dedicated
      woensdag 8 oktober 2008 @ 14:39:18 #79
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62232477
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Daar doen ze hier niet zo aan. Wel heerlijk eten overigens!
    Ohja, in Japan eten ze sushi van naakte schoolmeisjes
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef Qrious het volgende:

[..]

Heb een heerlijke gaming laptop van asus op zich (ok, had want hijs net 5 min geleden opgehaald ), idd 5400 rpm.. Verder perfecte specs op zich, zolang ie het doet tenminste 8600GT met 512 mb dedicated
    Ach, van die 5400rpm merk je toch niet zo gek veel? Anders meer geheugen er in rammen, scheelt ook weer swappen.

En A_A, waar blijven de GT-R foto's?
    pi_62235255
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Chiquitina het volgende:
    Ik zie t nu ook ja, weird.. Zeker moeilijker om 7200rpm in een mini hd te krijgen Maja, echte gamers gebruiken geen laptops he..
    pi_62235492
    True Ben ook geen gamer, gewoon veeleisend
    pi_62235797
    lol, had m ook nodig voor school met zware teken en render progs, desktop kan niks aan.. dus dan maar daarop gamen Lekker onderuitgezakt op de bank met de muis op het stof mensen ownen @ counterstrike source

Anyway, kun je ver zoeken naar 7200 rpm.. Zou ff kijken via de Pricewatch van Tweakers, kun je al je eisen zelf bepalen, ook het type HD Niet zoals Dell dat je je eigen comp samenstelt maar gewoon onafhankelijk om de beste pc bij andere zaken te vinden

[ Bericht 12% gewijzigd door Qrious op 08-10-2008 17:01:29 ]
    pi_62238395
    Thanks, ga ik zeker eens proberen
    Ben er nu ook achtergekomen dat ik misschien bij de kleine bedrijven kan gaan bestellen via men werk
      woensdag 8 oktober 2008 @ 18:28:19 #84
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_62238472
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
    [TK] Videokaart, Mobo, Memory, Geheugenreepjes, 479-adapter mocht er nog iemand interesse hebben
    Misschien wel interessant. Low-power fileservertje....
    Ik heb hier nog een lege Powermac-kast waar ik het misschien in zou kunnen klussen.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      woensdag 8 oktober 2008 @ 18:29:36 #85
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_62238504
    Ok dus meer mensen hebben last van het beeld bij ziggo. Ik merk het vooral bij voetbal dat het gras niet meer groen is maar een soort rood/groen achtige pixeltroep.
    Jawel, je keek.
      woensdag 8 oktober 2008 @ 18:30:07 #86
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62238517
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 18:29 schreef jna het volgende:
    Ok dus meer mensen hebben last van het beeld bij ziggo. Ik merk het vooral bij voetbal dat het gras niet meer groen is maar een soort rood/groen achtige pixeltroep.
    Wedden dat het gras bij de buren nog wel gewoon groen is?
    pi_62241758
    Thuis en weekend .
    Hier ook Ziggo, alleen is het hier nogal afwisselend.
    Als de tv het goed doet , dan doet internet het niet en andersom hetzelfde .
      woensdag 8 oktober 2008 @ 20:38:04 #88
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_62242177
    Door al die overnames hebben wij tegenwoordig ook internet van Ziggo. En sinds twee weken ligt de verbinding er soms uit. Daarvoor nooit problemen gehad.
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_62242712
    Ziggo is gewoon bagger.. verlies wel eens verbinding, ze resetten het waardoor ik andere IP's krijg en me IP moet registreren bij IPgebonden forums en uren moet wachten.. BAH
    Krijg er nog een datalimiet van 50 gig ook als het officieel overgaat.. Dat haal ik nu per week al bijna
    Maja waar vind je een alles in 1 pakket waar je geen pokke decoder kastjes nodig hebt?
      woensdag 8 oktober 2008 @ 21:14:35 #90
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62243562
    Telfort. Rocks
    pi_62245452
    Ja komt er een datalimiet bij Ziggo?
    pi_62246608
    Alleen tv van ziggo. Internet blijf ik trouw aan xs4all, kwaliteit kost nou wel ietsje meer, maar hebben me nog nooit teleurgesteld qua betrouwbaarheid
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Qrious het volgende:
    Ziggo is gewoon bagger.. verlies wel eens verbinding, ze resetten het waardoor ik andere IP's krijg en me IP moet registreren bij IPgebonden forums en uren moet wachten.. BAH
    Krijg er nog een datalimiet van 50 gig ook als het officieel overgaat.. Dat haal ik nu per week al bijna
    Maja waar vind je een alles in 1 pakket waar je geen pokke decoder kastjes nodig hebt?
    Die kastjes decoderen niet alleen, ze ontvangen ook het digitale signaal en zetten t om naar beeld voor je tv. Je hebt tv's wel met digitale ontvangers ook, dan heb je niet zo'n "pokke" kastje.. Maar decoderen moet nou eenmaal aangezien je ervoor moet betalen, en dat doet die kaart dan weer.
    pi_62247628
    Zondag eindelijk een pret-echo laten maken
    pi_62247876
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef Atreidez het volgende:
    Die kastjes decoderen niet alleen, ze ontvangen ook het digitale signaal en zetten t om naar beeld voor je tv. Je hebt tv's wel met digitale ontvangers ook, dan heb je niet zo'n "pokke" kastje.. Maar decoderen moet nou eenmaal aangezien je ervoor moet betalen, en dat doet die kaart dan weer.
    I know, maar heb 3 tv's in huis voor 2 mensen.. Heb geen trek om 100 euro per kastje neer te leggen, dat ding in het zicht te moeten houden omdat ie anders niet werkt en dan nog met een afstandsbediening meer te moeten werken ook, krijg teveel van die pokke dingen
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Zondag eindelijk een pret-echo laten maken
    Wattan?
    pi_62248739
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:16 schreef Qrious het volgende:

[..]

[..]

Wattan?
    Zoiets dus

Me vriendin is nu 25 weken zwanger
    pi_62248824
    Poe hee wat gaat dat hard , over de helft alweer .
    Veel plezier A_A en vriendin
    pi_62252272
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:47 schreef zeemonster het volgende:
    Poe hee wat gaat dat hard , over de helft alweer .
    Veel plezier A_A en vriendin
    Thanx (zeemonster )
      donderdag 9 oktober 2008 @ 08:59:52 #98
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62252493
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 08:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Thanx (zeemonster )
    Geniet nu nog maar even van jullie rust
    pi_62254203
    ik heb trouwens bij toeval al twee decoders van ziggo. Maar dan moet ik toch ook een extra smartcard hebben en activeren om op de tweede tv te kijken? Iemand die het weet hier?
    pi_62254233
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef zeemonster het volgende:
    ik heb trouwens bij toeval al twee decoders van ziggo. Maar dan moet ik toch ook een extra smartcard hebben en activeren om op de tweede tv te kijken? Iemand die het weet hier?
    yep 2e kaart nodig
    pi_62254987
    alleen een tweede kaart? Of ook een dubbel abonnement? Ach je kreeg hem toch dus en het kreng staat niet in de weg.
      donderdag 9 oktober 2008 @ 11:02:23 #102
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62255107
    2de kaart kan je gratis aanvragen.
    pi_62255142
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zoiets dus

Me vriendin is nu 25 weken zwanger
    Ok dan nice! dus nog zo'n 3 maanden wachten voordat t feest is
    pi_62255962
    pi_62256898
    Dank je
      donderdag 9 oktober 2008 @ 12:35:20 #106
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62257180
    ik ben heel slecht met planten.. Heb afgelopen maandag de laatste plant z'n nek omgedraaid.

Dus ik dacht weet je wat. Ik ga voor de kunst planten. Maar die dingen kosten een gods vermogen
    pi_62261653
    lol, doe je goed Naja het kost iig geen water meer dan

Heb waarschijnlijk een baantje, maandag het beslissende gesprek met directe leidinggevende zegmaar, managers erboven zijn al overtuigd
    pi_62263632
    Succes alvast voor maandag Qrious .
    Ik heb net groentesoep gemaakt . Niets is zo lekker als verse groentesoep
    pi_62265732
    Macaroni met hemaworststukkies erin. (L)
      donderdag 9 oktober 2008 @ 19:06:58 #110
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62266828
    Ik had huspot met spekkies en jus
    pi_62268802
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 16:50 schreef zeemonster het volgende:
    Succes alvast voor maandag Qrious .
    Ik heb net groentesoep gemaakt . Niets is zo lekker als verse groentesoep
    Idd, hadden we vorige week gemaakt.

Vandaag andijviestamppot met een balletje gehakt. Heerlijk weer al die stamppotten en soepen nu het kouder begint te worden.

Alhoewel kouder...heb vandaag lekker twee uur in het zonnetje op het strand gezeten. Heerlijk! Waren wel een paar fanatiekelingen in de pijp aan het springen...dat hoeft van mij dan ook weer niet. Bedoel je kan ook overdrijven in je zwembroekie.
    pi_62268901
    Vandaag lekker zuurkool gegeten met ekkere unox worst en jus

En vanmiddag lekker broodje bal bij Dungelman gehaald in de stad
      donderdag 9 oktober 2008 @ 20:26:48 #113
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62269030
    Hollandse stamppot!

Mijn favoriet:

http://www.gratisrecept.nl/recept/stamppot-rauwe-andijvie.php

Mét spekkies!

pi_62269160
    Mooi kan ik ideeen opdoen voor morgen . Er is nog wel soep over maar ik ben geen fan van 2 dagen hetzelfde eten.
    pi_62275048
    Ik mag het hele weekend voor 100 mensen koken, wordt weer een uitdaging .
      donderdag 9 oktober 2008 @ 23:30:00 #116
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62275079
    In het mom van hagenezen zijn er altijd voor elkaar door weer en wind..
    Willen jullie me vast wel helpen

http://www.thesistools.com/?qid=60926&ln=ned

Eventjes mijn enquette invullen en jullie krijgen een biertje bij de aankomende meeting
    Camera 1... 1!
    pi_62275361
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef 2Mini het volgende:
    In het mom van hagenezen zijn er altijd voor elkaar door weer en wind..
    Willen jullie me vast wel helpen

http://www.thesistools.com/?qid=60926&ln=ned

Eventjes mijn enquette invullen en jullie krijgen een biertje bij de aankomende meeting

HOAX want er komt nooit een meeting
    Maar ik zal je enquette zo even invullen
      donderdag 9 oktober 2008 @ 23:57:48 #118
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62275775
    Als de meeting eraan komt dan..
    We gaan wel naar Trees dan.. biertje 50 cent
    Camera 1... 1!
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:16:32 #119
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62278551
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef RATMEN het volgende:
    Ik mag het hele weekend voor 100 mensen koken, wordt weer een uitdaging .
    Ga gewoon minmalistic Sonja Bakkeren. Iedereen een wortel en twee doperwten
    pi_62278634
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 23:57 schreef 2Mini het volgende:
    Als de meeting eraan komt dan..
    We gaan wel naar Trees dan.. biertje 50 cent
    Inholland .

ingevuld
    pi_62278714
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ga gewoon minmalistic Sonja Bakkeren. Iedereen een wortel en twee doperwten
    Vanavond nasi en babi pangang, morgen stamppot en voor het bestuur een zeer luxe driegangen diner en morgenochtend groene brinta als ontbijt en zondag ochtend lekker roerei met spek .
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:03:31 #122
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62279242
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Vanavond nasi en babi pangang, morgen stamppot en voor het bestuur een zeer luxe driegangen diner en morgenochtend groene brinta als ontbijt en zondag ochtend lekker roerei met spek .
    Klinkt goed Ik wil ook!
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:37:18 #123
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62281318
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 08:22 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Inholland .

ingevuld
    Je moet toch wat
    Camera 1... 1!
    pi_62282201
    honderd mensen ! Moet je helemaal alleen voor ze koken? Prettige wedstrijd dan .
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:18:57 #125
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62282327
    Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de trajectcontrole op de A12 als je DH binnenrijdt (vanaf de A4). Werkt die nou wel of niet
    pi_62283302
    Bijna weekend
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:26:57 #127
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62284094
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
    Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de trajectcontrole op de A12 als je DH binnenrijdt (vanaf de A4). Werkt die nou wel of niet
    Ik heb laatst, een maand of 3 een boete gekregen. 93 km/h
    Camera 1... 1!
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:04:27 #128
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62285078
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Ik heb laatst, een maand of 3 een boete gekregen. 93 km/h
    Oh okee, dan hou ik me netjes aan de snelheid van 70 Harder kan ik toch niet, ik moet er ook meteen weer af namelijk.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:53:42 #129
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62286402
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Oh okee, dan hou ik me netjes aan de snelheid van 70 Harder kan ik toch niet, ik moet er ook meteen weer af namelijk.
    De eerste afslag... echt naaiend als je dan ff niet oplet...
    Camera 1... 1!
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:04:13 #130
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62286690
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 13:53 schreef 2Mini het volgende:

[..]

De eerste afslag... echt naaiend als je dan ff niet oplet...
    Jep, maar meestal moet ik toch wel afremmen omdat het er wel druk is, dat scheelt. In elk geval is die spitsstrook weer open.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:06:43 #131
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62291850
    ik rij altijd 90 en nog nooit een boete gehad.
    ik kom van af de a13 en dan laatste stuk a12
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:20:30 #132
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62292217
    weekend!! en spierpijn, gister met teamuitje gewaterskied, aaaaauuuuwwwww
    pi_62295031
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 17:06 schreef ook_gek het volgende:
    ik rij altijd 90 en nog nooit een boete gehad.
    ik kom van af de a13 en dan laatste stuk a12
    Dan gok ik dat je tellertje niet helemaal goed staat. Ik rij altijd op mn teller 85 daaro sinds ik een keer zo'n leuke acceptgiro binnen heb gehad voor 96 km/u om freaking 3 uur 's nachts op een woensdag ofzo. Was een goede dag: een uur daarvoor ook al geflitst bij Amsterdam met 120 waar je 100 mag op een totaal uitgestorven 3 baansweg
    pi_62295179
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
    Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....
    Dacht trouwens dat die zooi weer weggehaald zou worden??
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:59:58 #135
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_62295766
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 19:33 schreef soapie het volgende:

[..]

Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....
    Dat zou toch een aantal jaar duren, want sneller die dingen verwijderen zou niet mogelijk zijn. Regeltjes en zo...
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:11:00 #136
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62295983
    zo net op 3FM turn up the base mix

En wat zie ik net opeens!!!!!
    6 december in de HMH kijk wat er komt

turn up the base
    SNAP! Live
    Technotronic Live
    Super Sampler Sound System Live
    Fierce Ruling Diva Live
    Bart Thimbles
    Robin Albers
    Lucien Foort
    Jean
    The Funky Bastard
    Remy
    Marcello
    Miss Monica

ik ga er heen
    pi_62296425
    Ik zou eerst naar de danzig gaan vanavond maar andere plannen verstoorden dat.
    Nu ben ik pas een keer of 2 in de Danzig geweest en toen vond ik het erg jong wat er liep.

Snap Jeugdsentiment.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:44:09 #138
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62296637
    wat dacht je van dj jean madhouse tijd
    Miss monica
    Remy
    Lucien foort

Ik had vandaag in de auto radio 3 aan met turn up the base. Ik bleef hem harder en harder zetten

ik moet die mix ook hebben gewoon
    pi_62298682
    Jammer, geen dimitri. Anders had ik wel gegaan.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 03:05:53 #140
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62302756
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 20:34 schreef zeemonster het volgende:
    Ik zou eerst naar de danzig gaan vanavond maar andere plannen verstoorden dat.
    Nu ben ik pas een keer of 2 in de Danzig geweest en toen vond ik het erg jong wat er liep.

Snap Jeugdsentiment.
    Danzig.. dat is voor 16jarige tienermeiden..
    Naar Havana moet je..
    Met geluk draai ik daar een plaatje..
    Camera 1... 1!
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:12:14 #141
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62303721
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 19:33 schreef soapie het volgende:

[..]

Wazig, ik dacht dat Den Haag in niet meer werkte het eerste stuk (waar de A4 erbij komt) omdat daar die borden ook geen 80 aangeven, ook ivm die reparaties aan de geluidswal?

16 jarige tienersletjes in de Danzig? Dan wordt dat mijn stamkroeg
    pi_62304487
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Naar Havana moet je..
    Ik zou dan ook voor een keer met mijn nichtje meegaan .
    Belofte maakt schuld .

Normaal beland ik overal en nergens , maar ik houd het in gedachten.
    Uiteindelijk ben ik gister kwart voor elf in slaap gevallen
    pi_62305157
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Naar Havana moet je..
    Laatste keer dat ik in Havana was was dat ook voor 16-jarigen. Damn kwam daar echt mn hele middelbare school zowat tegen, toen zijn we maar verhuist naar De Paap
    pi_62306136
    lol Had t vroeger alleen maar bij de Tempel en de << O >> op de middelbare.. Wat een druktemakertjes dat er rondliepen zeg, net zo erg als Loco tegenwoordig Zou niet eens weten hoe het nu met die toko's staat trouwens
    pi_62306859
    Tempel damn wat een mooie tijden waren dat
    <<O>> werkte ik tot paar jaar geleden was zeker een mooie tijd

Allemaal gesloten Tempel wegens geluidsoverlast, <<O>> vanwege weinig bezoekers door imago

2Mini, laat maar weten wanneer je plaatjes draait in Havana misschien kom ik ff drankje halen
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:37:46 #146
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62307619
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:
    lol Had t vroeger alleen maar bij de Tempel en de << O >> op de middelbare.. Wat een druktemakertjes dat er rondliepen zeg, net zo erg als Loco tegenwoordig Zou niet eens weten hoe het nu met die toko's staat trouwens
    in de goede tijd was ik elke week in de <<O>> met onderandere Carl cox rond de kerst, tom harding
    Dj jean erick e remy de echte goede ouwe tijd

En ik ben afgelopen vrijdag nog in de loco geweest tijdens jaren 80 feest
    pi_62310049
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef RATMEN het volgende:

[..]

wat doe je voor wedstrijd en wil je voor ons ook eens je kookkunsten laten zien ???

hehe
    twee dagen bijna gen pc gezien en nu weer lekker " fokken" op werk hihi \

het was trouwens heerluk op het strand donderdag bij Sol Beach, de enige echte tent waar je nog relaxed kunt zitten tot 26oktober
    pi_62310774
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 13:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

in de goede tijd was ik elke week in de <<O>> met onderandere Carl cox rond de kerst, tom harding
    Dj jean erick e remy de echte goede ouwe tijd

En ik ben afgelopen vrijdag nog in de loco geweest tijdens jaren 80 feest
    Die draaiden altijd lekker
    Zit nu ook zooi op te halen met een vriend, wat zomernr's van een jaar of 8-10 geleden.. Shaft - Mucho mambo/Sway, Paul Johnson - Get get down, Bob Marley & Funkstar Deluxe - Sun is shining,
    Madison Avenue - Don't call me baby, Scoop - Drop it, Rollergirl - Dear Jessie
    pi_62311661
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 16:02 schreef Charisma het volgende:
    het was trouwens heerluk op het strand donderdag bij Sol Beach, de enige echte tent waar je nog relaxed kunt zitten tot 26oktober
    Ik zat lekker op het Zuiderstrand, handdoekje mee, hond lekker spelen. Was er alleen zo moe van geworden dat ik net lekker ff een uurtje in bed ben gaan liggen voor een middagslaapje samen met de hond, die was ook helemaal uitgeput en je kan dat arme beest natuurlijk niet alleen laten liggen
    pi_62313811
    haha tuurlijk niet, stel je voor dat ie even zonder je moet Moeten we nu jaloers worden? Maar was idd heerlijk weer wat dat betreft, ff lekker wezen hardlopen richting duinen

En een epic fail vanmiddag, gat voor een dikke volvo.. en daar een peugeot 106 niet in krijgen en gewoon 2 rijbanen innemen Zou verboden moeten worden zulke oudjes met een rijbewijs, levens gevaarlijk
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:10:32 #151
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62313820
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 16:38 schreef Qrious het volgende:

[..]

Die draaiden altijd lekker
    Zit nu ook zooi op te halen met een vriend, wat zomernr's van een jaar of 8-10 geleden.. Shaft - Mucho mambo/Sway, Paul Johnson - Get get down, Bob Marley & Funkstar Deluxe - Sun is shining,
    Madison Avenue - Don't call me baby, Scoop - Drop it, Rollergirl - Dear Jessie

http://rs452.rapidshare.com/files/152785560/tutb_m­­ix_3fm.mp3
    turn up the base 2008 mix van 3FM is redelijke qualitijd helaas. Maar om een idee te krijgen hoe het feest gaat worden

* ook_gek gaat er op zeker heen
    pi_62313911
    waar is dat? Het lijkt op de Groen van Prinstererweg , of heb ik het helemaal fout?
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:50:13 #153
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62314647
    Tempel... dat waren nog eens eens tijden toen!
    Daar waren echt sletjes..

Tegenwoordig is Havana nu voor iets ouderen.. 16 jarige komen zowiezo niet binnen
    Bij Danzig wel
    Camera 1... 1!
    pi_62314830
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:15 schreef zeemonster het volgende:
    waar is dat? Het lijkt op de Groen van Prinstererweg laan , of heb ik het helemaal fout?
    Bijna goed My place over there dus

En Havana = wel gezellig idd Tenminste geen kleine irritante druktemakertjes en 14 jarige breezersletjes
    pi_62315238
    Oh daar woon ik om de hoek . Bij wijze van spreken dan...
      zondag 12 oktober 2008 @ 00:04:38 #156
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62319634
    Anathema Was mooi
    pi_62319779
    Ja was het goed? Ik heb een film gekeken (staat nu nog aan ) maar hij is geen ruk aan
    pi_62322004
    Mogge Altijd leuk, de GP van Japan.. Misschien zien we Airwin nog.
      zondag 12 oktober 2008 @ 10:07:52 #159
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62322948
    goedemorgen!
    pi_62322985
    goeiemorgen
    zodadelijk naar babysworld in Leidschenveen
      zondag 12 oktober 2008 @ 10:47:43 #161
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62323323
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 00:15 schreef zeemonster het volgende:
    Ja was het goed? Ik heb een film gekeken (staat nu nog aan ) maar hij is geen ruk aan
    Had je toch mee moeten gaan

Zo, straks inschrijven bij Sportcity
    pi_62325868
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef zeemonster het volgende:
    Oh daar woon ik om de hoek . Bij wijze van spreken dan...
    Lache, dus misschien ben je al eens geschrokken van mijn verschijning
    Lekker rustig hier verder nja genoeg te doen op deze drukke zondag
    pi_62327229
    Net even lekker een stukje over het strand wezen lopen.
    Wel ontzettend handig zeg die opruimplicht voor je hond. Maar dat de gemeente even een paar vuilnisbakken op het strand neerzet zodat je het zakje ook daadwerkelijk kan weggooien ho maar. Nu liggen en hangen er overal van die zakjes met poep :S
      zondag 12 oktober 2008 @ 14:55:32 #164
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62327481
    Zo, net weer eens gesport. Heb nu een abbo bij Sportcity
    pi_62328353
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef 2Mini het volgende:
    Tempel... dat waren nog eens eens tijden toen!
    Daar waren echt sletjes..

Tegenwoordig is Havana nu voor iets ouderen.. 16 jarige komen zowiezo niet binnen
    Bij Danzig wel
    Danzig is top op donderdag! En die 16 jarigen valt erg mee, ik neem 17 jarige vriendinnen mee.
    Alleen de bewakers zijn kneuzen.
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:20:49 #166
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62329142
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef petrelli het volgende:

[..]

Danzig is top op donderdag! En die 16 jarigen valt erg mee, ik neem 17 jarige vriendinnen mee.
    Alleen de bewakers zijn kneuzen.
    Op donderdag mogen 16 jarigen dan ook niet uit hè.. vrijdag moeten ze nog naar school. Dan mogen ze niet uit van mammie en pappie.
    Ow.. nog iets leuks.. Als de portier irritant doet... zeg maar: Ik ben een vriend van Gonzales.
    Dat was vorige maand een soort van password om binnen te komen zonder problemen..
    Camera 1... 1!
    pi_62329389
    Ik ben uiteindelijk misschien 2 keer in de Danzig geweest. Maar ik ben overal wel een keer beland, het is elke keer opnieuw een verrassing waar ik eindig.:)
      maandag 13 oktober 2008 @ 07:13:42 #168
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62342718
    moggu
      maandag 13 oktober 2008 @ 07:43:16 #169
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62342809
    Zo, vanochtend vroeg begonnen, scheelt wel. Er is ook om kwart over zes veel verkeer maar het rijdt in elk geval een beetje door.

Uiteraard weer algehele paniek omdat er een beetje mist was. Kwam gisternacht uit Friesland (door de Flevopolder), dáár was het pas mistig
    pi_62345243
    goede morgen op deze mooie maandag ...:)

Becky hoe gaat het met je huisje ???
      maandag 13 oktober 2008 @ 14:56:32 #171
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62351733
    hee charisma, huisje gaat goed, wordt een megamooi stulpje! Wil van de week nog nieuwe foto's maken om op Fok! en mijn hyves te zetten. Dus weer bijna een updeet.
    pi_62356085
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef becky27 het volgende:
    hee charisma, huisje gaat goed, wordt een megamooi stulpje! Wil van de week nog nieuwe foto's maken om op Fok! en mijn hyves te zetten. Dus weer bijna een updeet.
    . .
    pi_62361504
    Lekkerrr, kom maar op met die updeet
    Ben benieuwd.. Ben als t goed gaat binnenkort opzichter, dus zal eens kritisch kijken naar je pics
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:39:56 #174
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62362504
    ehm wat doet een opzichter eigenlijk?
    pi_62363626
    Controleren of de bouw van vastgoed volgens contract is.. Dus of tijdens de ruwbouw alles netjes gebeurt en er geen verborgen gebreken op kunnen treden, tijd/administratie van de bouw bijhouden, zorgen dat de opdrachtgever geen oor wordt aangenaaid en teveel moet betalen.. En vervolgens het opleveren van een woning.. Dus ook weer controleren of alles er netjes genoeg uit ziet
    Vandaag alvast een paar woningen opgenomen elk krasje, los tegeltje, beschadiging aan kozijn, te lange draad bij CV, gaten in meterkast, oneffenheden aan plafond, lekkages van radioatoren en kranen gecontroleerd
      maandag 13 oktober 2008 @ 22:16:49 #176
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62363708
    oh interessant!
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 07:38:13 #177
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62368372
    Hoi
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:09:05 #178
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62368521
    hoi
    pi_62368901
    Ohhh wat is het toch vroeg
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:42:29 #180
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62371045
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 08:51 schreef xxMirandaxx het volgende:
    Ohhh wat is het toch vroeg
    zo
    leef jij ook nog?
    pi_62372479
    Gaat zeker verder niemand uit Den Haag naar de ONZ meet?
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:58:26 #182
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62373184
    ONZ meet?
    pi_62373209
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Gaat zeker verder niemand uit Den Haag naar de ONZ meet?
    Verder dan wie?
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_62373321
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verder dan wie?
    Oja jij ook uiteraard, Enter, Hoi_pipeloi, Outsidr, PussyDeLuxe, Nymfomaniac Bitch ofzo
    Hoelaat ga jij? Ben nog aan uitzoeken hoelaat ik ga enzo en hoe laat ik terug ga
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Elegy het volgende:
    ONZ meet?
    Ja ONZ meet in Utrecht ONZ Meet vrijdag 24 oktober 20:00 in de Stairway, Utrecht #4
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:12:17 #185
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62373588
    Oh, een onzin meet
    pi_62374656
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Oja jij ook uiteraard, Enter, Hoi_pipeloi, Outsidr, PussyDeLuxe, Nymfomaniac Bitch ofzo
    Ja, het is wel een mooie namenreeks geworden zo. Het lijkt wel of het een of andere gangbang is waar we naartoe gaan...?
    quote:
    Hoelaat ga jij? Ben nog aan uitzoeken hoelaat ik ga enzo en hoe laat ik terug ga
    Ik eet denk ik wel mee. Trein van 17:21 of :36 denk ik. Terug weet ik nog niet. Kan ook in Utreg blijven slapen bij een vriend van me, misschien. Maar de hele nacht gaan er treinen he? :-P

pi_62374699
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 12:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het is wel een mooie namenreeks geworden zo. Het lijkt wel of het een of andere gangbang is waar we naartoe gaan...?
    [..]

Ik eet denk ik wel mee. Trein van 17:21 of :36 denk ik. Terug weet ik nog niet. Kan ook in Utreg blijven slapen bij een vriend van me, misschien. Maar de hele nacht gaan er treinen he? :-P
    Ja hele nacht gaan treinen, alleen moet uitzoeken of ze ook naar HS gaan want heb geen zin om met taxi te gaan vanaf CS
    pi_62374958
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 12:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja hele nacht gaan treinen, alleen moet uitzoeken of ze ook naar HS gaan want heb geen zin om met taxi te gaan vanaf CS
    Ehhh, het is 13 minuutjes lopen van CS naar HS. Ik weet het want ik woon ertussenin.

woensdag 15 oktober 2008 @ 00:35:36 #189
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62393514
    Hoe kan er nu wel een ONZ meet komen... maar geen Den Haag meet?
    Camera 1... 1!
    pi_62393525
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 00:35 schreef 2Mini het volgende:
    Hoe kan er nu wel een ONZ meet komen... maar geen Den Haag meet?
    Serieus?
    pi_62393544
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehhh, het is 13 minuutjes lopen van CS naar HS. Ik weet het want ik woon ertussenin.
    Ik weet ook wel hoever het lopen is, alleen niet de behoefte om te doen als ik gebiert heb
    pi_62393555
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 00:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Serieus?
    . Het zit je hoog he .
    pi_62393587
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 00:38 schreef RATMEN het volgende:

[..]

. Het zit je hoog he .
    Wat? Dat er toen niks van gekomen is? Nee hoor absoluut niet, maar vind het jammer dat we het allemaal al zo lang roepen maar het er nooit van komt enzo
    pi_62393613
    Hee er zijn nog meer mensen wakker behalve ik .
    Ik kan niet slapen en moet er zo ontzettend vroeg uit en zo lang werken morgen . Ik heb nu al medelijden met mijn collega's morgen ..
      woensdag 15 oktober 2008 @ 00:43:14 #195
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62393615
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wat? Dat er toen niks van gekomen is? Nee hoor absoluut niet, maar vind het jammer dat we het allemaal al zo lang roepen maar het er nooit van komt enzo
    Als ik een leuke dag kan uitzoeken, probeer ik het wel te regelen..
    Part of my study
    Camera 1... 1!
    pi_62393819
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 00:43 schreef zeemonster het volgende:
    Hee er zijn nog meer mensen wakker behalve ik .
    Ik kan niet slapen en moet er zo ontzettend vroeg uit en zo lang werken morgen . Ik heb nu al medelijden met mijn collega's morgen ..
    Alles is trouwens top gegaan zondag hele leuke foto's en filmpjes meegekregen helemaal gezond en wel wat te zien was
    pi_62394340
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het zeker mee eens .
      woensdag 15 oktober 2008 @ 07:20:25 #198
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62395144
    mogguh
      woensdag 15 oktober 2008 @ 07:52:21 #199
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62395333
    Kolere, moet ik voortaan om half zes van huis om nog een beetje normaal door te kunnen rijden ofzo. Gezeur in de file
    pi_62395477
    Hoelaat moet je dan beginnen?
    Ik loop het gelukkig in een kleine 15 minuten en 5 minuten als ik op de fiets ga.
    Maar moet van het weekend even een band laten plakken.

O_G
      woensdag 15 oktober 2008 @ 08:18:00 #201
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62395513
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 08:13 schreef xxMirandaxx het volgende:
    Ik loop het gelukkig in een kleine 15 minuten en 5 minuten als ik op de fiets ga.

O_G
    Om zeven uur. De laatste tijd is het dus al om kwart over zes file op de A4... Misschien toch maar die A44 eens proberen?

Moet van Laak naar Sloterdijk, trouwens.
    pi_62396679
    Kan duidelijk merken dat de benzineprijs omlaag is ja Rampenplan iedere ochtend, volgende week gelukkig vakantie in onze regio..
      woensdag 15 oktober 2008 @ 09:39:05 #203
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62396761
    O noes! Vakantierijders...
      woensdag 15 oktober 2008 @ 10:07:55 #204
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62397352
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 08:13 schreef xxMirandaxx het volgende:

O_G
    hihihi

Ben nog altijd benieuwd of ik je niet ken
      woensdag 15 oktober 2008 @ 10:10:43 #205
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62397420
    Ik weet wel zeker dat ik haar niet ken
      woensdag 15 oktober 2008 @ 10:17:12 #206
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62397604
    Goedemorge... straks weer naar de gym..
    Camera 1... 1!
    pi_62399170
    Goed dat jullie t ff hebben over files trouwens
    Net telefoontje gehad dat ik ben aangenomen en een auto van de zaak krijg Maarrr... nou moet ik dus om 7 uur gaan beginnen in de buurt van Zaanstad, Iemand die wat meer kan vertellen over de files rond 6 uur 's ochtends? Wat voor tijd kan ik bij de standaardtijd optellen om de A4 af te karren tot afslag Haarlem?
      woensdag 15 oktober 2008 @ 11:34:25 #208
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62399430
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 11:23 schreef Qrious het volgende:
    Goed dat jullie t ff hebben over files trouwens
    Net telefoontje gehad dat ik ben aangenomen en een auto van de zaak krijg Maarrr... nou moet ik dus om 7 uur gaan beginnen in de buurt van Zaanstad, Iemand die wat meer kan vertellen over de files rond 6 uur 's ochtends? Wat voor tijd kan ik bij de standaardtijd optellen om de A4 af te karren tot afslag Haarlem?
    Drie kwartier of een half uur. Echter, als je om zeven uur al begint ga je denk ik uiterlijk half zes weg. Dan moet dat lukken. A9 is 's ochtends niet zo druk die kant op, en op de terugweg vice versa.

Waar het altijd vast staat is Zoeterwoude Rijndijk en verderop bij het aquaduct. Misschien is de A44 een betere optie voor jou?
      woensdag 15 oktober 2008 @ 11:54:23 #209
    177856 Birra
    Bangkok Connection
    pi_62400021
    Ik heb vakantie, maar ik weet niks te doen. ;'(.
    To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
    wondered where this started and I think it goes back to the time I
    went to the circus and a clown killed my dad.
      woensdag 15 oktober 2008 @ 12:04:44 #210
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62400296
    Verzin een mooi verhaal dat op dag X de aliens contact met ons opnemen

Of ga voor de gein in de file staan
      woensdag 15 oktober 2008 @ 12:10:21 #211
    177856 Birra
    Bangkok Connection
    pi_62400443
    Dat is toch niet leuk om te doen? .
    To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
    wondered where this started and I think it goes back to the time I
    went to the circus and a clown killed my dad.
    pi_62400557
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

Drie kwartier of een half uur. Echter, als je om zeven uur al begint ga je denk ik uiterlijk half zes weg. Dan moet dat lukken. A9 is 's ochtends niet zo druk die kant op, en op de terugweg vice versa.

Waar het altijd vast staat is Zoeterwoude Rijndijk en verderop bij het aquaduct. Misschien is de A44 een betere optie voor jou?
    Thnx Was idd van plan het op half 6 ofzo te houden, pure rijtijd is standaard een uurtje.
    A44 wordt lastig, woon vlakbij kijkduin dus dan moet ik de hele sportlaan af, langs scheveningen en door de hubertustunnel. Voordat ik op de A44 zit is het al 20 min verder.. Alhoewel het ook al 15-20 min rijden is tot de A4 maar dan heb ik tenminste geen stoplichten/50-80 km meer.
      woensdag 15 oktober 2008 @ 12:25:02 #213
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62400858
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Birra het volgende:
    Dat is toch niet leuk om te doen? .
    Het houdt je wel bezig. En zorgt ervoor dat je nietsdoen meer kan waarderen
      woensdag 15 oktober 2008 @ 12:29:07 #214
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62400973
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:

[..]

Thnx Was idd van plan het op half 6 ofzo te houden, pure rijtijd is standaard een uurtje.
    A44 wordt lastig, woon vlakbij kijkduin dus dan moet ik de hele sportlaan af, langs scheveningen en door de hubertustunnel. Voordat ik op de A44 zit is het al 20 min verder.. Alhoewel het ook al 15-20 min rijden is tot de A4 maar dan heb ik tenminste geen stoplichten/50-80 km meer.
    Alsje

Ik kom uit Laak maar wil wel eens proberen via de A44 te rijden. Tot nu toe is het vanaf Prins Clausplein tot aquaduct Oudenrijn langzaam rijden, kost me over het algemeen dik een half uur. Vanaf het punt dat de A44 er bij komt stroomt het weer door maar tot dat punt is het dus vaak dikke ellende. Maargoed, voordat ik op de A44 zit zijn we natuurlijk ook weer een paar kwartier verder. Eerst door de stad, dan nog eens door Wassenaar.

Voordeel is wel dat als je gewoon door kan rijden (ookal is dat maar 50/80) dat het voor het gevoel een stuk sneller gaat.
    pi_62402486
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef Elegy het volgende:
    Verzin een mooi verhaal dat op dag X de aliens contact met ons opnemen
    Ja wat was dat voor onzin? Hoorde vorige week er een aantal mensen over.

Heb vannacht trouwens echt te freaky gedroomd. Of het kwam door het feit dat ik 2 Aleve's genomen had voor slapen gaan omdat ik koppijn had of ik moet gewoon geen Heroes meer kijken vlak voor het slapen gaan. Of mss was het die combinatie ervan...of mss wel de volle maan.

En wtf kan ik niet inloggen in mn mail én mn myspace. Gaat weer lekker vandaag :S
    pi_62404099
    ik heb het voor elkaar met mijn slaapgebrek van vannacht en ben mede door mijn humeur een kwelling voor mijn collega's . Goedemiddag trouwens allemaal.
    pi_62416714
    Zie wij kunnen er niets aan doen:

http://www.spitsnieuws.nl(...)ste_dag_van_het.html

Volgens mij geldt dit niet alleen voor 20-jarigen
      woensdag 15 oktober 2008 @ 21:34:55 #218
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62416831
    Die reacties
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:06:36 #219
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62417865
    waarom komt die meet eigelijk niet los?
    pi_62418093
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Jill-RMC het volgende:
    Zie wij kunnen er niets aan doen:

http://www.spitsnieuws.nl(...)ste_dag_van_het.html

Volgens mij geldt dit niet alleen voor 20-jarigen
    Ik had vandaag wel een ontzettend grafhumeur . Maar ik ben eind 20 en met mijn zelfvertrouwen, bankrekening en uiterlijk (beetje dan) zit het wel goed.
      donderdag 16 oktober 2008 @ 07:18:49 #221
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62424990
    moggu, wederom een dagje reizen in het verschiet, gister Assen vandaag Deventer bleg
      donderdag 16 oktober 2008 @ 07:48:54 #222
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62425167
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik had vandaag wel een ontzettend grafhumeur . Maar ik ben eind 20 BIJNA 30 en met mijn zelfvertrouwen, bankrekening en uiterlijk (beetje dan) zit het wel goed.
    Fixed
    pi_62425410
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 07:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

Fixed

Goeiemorgen trouwens
      donderdag 16 oktober 2008 @ 08:47:38 #224
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62425778
    Ik ben voorstander van de Sire reclame: Ik geef duidelijke taal
      donderdag 16 oktober 2008 @ 10:13:31 #225
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62427724
    Weet iemand meer van die afgebrande peugeot 307 cabrio tgenover de amerikaanse ambassade?
    Camera 1... 1!
      donderdag 16 oktober 2008 @ 10:21:20 #226
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62427897
    Een aanslag zeg ik je!
    pi_62429027
    Nou rij ik zelf Peugeot, maar ik vind het maar freaky hoe snel die dingen affikken en soms ook uit zichzelf.
    pi_62430669
    Nou, sorry allemaal, maar het gaat toch gebeuren ... ik heb een kleine gastrol in onze nieuwe regiosoap Pauwen en Reigers .

En ik heb zowaar tekst .
    pi_62430942
    elegy kreng! Ach bijna dertig, nog een jaar en twee maanden . Gefeliciteerd ratmen .
      donderdag 16 oktober 2008 @ 12:31:05 #230
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62431187
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef zeemonster het volgende:
    elegy kreng! Ach bijna dertig, nog een jaar en twee maanden . Gefeliciteerd ratmen .
    Dertig. Wát zeg je? Oh, zeemonster is AL BIJNA DERTIG!

Oud hè! Ze heeft vast het ontstaan en uitsterven van de dinosaurussen nog meegemaakt
    pi_62431230
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:31 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dertig. Wát zeg je? Oh, zeemonster is AL BIJNA DERTIG!

Oud hè! Ze heeft vast het ontstaan en uitsterven van de dinosaurussen nog meegemaakt
    wat gemeen tegen Zeemonster zeg
    pi_62431311
    quote:
    Thnx! Enne er is niets mis met 30 zijn hoor .
      donderdag 16 oktober 2008 @ 12:40:33 #233
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62431442
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

wat gemeen tegen Zeemonster zeg
    Ze is hartstikke oud, dat kan ze wel hebben hoor
    pi_62431480
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ze is hartstikke oud, dat kan ze wel hebben hoor
    Hoe ouder hoe rijper zeggen ze he en Zeemonster blijft een lekker wijf om te zien
      donderdag 16 oktober 2008 @ 12:42:00 #235
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62431492
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Thnx! Enne er is niets mis met 30 zijn hoor .
    Voor ons mannen niet. Maar wij groeien dan ook nooit op, dat zeggen de vrouwen zelf
      donderdag 16 oktober 2008 @ 12:43:57 #236
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62431550
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Hoe ouder hoe rijper zeggen ze he en Zeemonster blijft een lekker wijf om te zien
    Ach, ik ben ook hobbymatige milfhunter dus je hoort mij niet klagen.

Pics?
    pi_62432832
    quote:
    Niets mis met oudere rijpere vrouwen hoor.

pi_62432855
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef Jill-RMC het volgende:
    Nou rij ik zelf Peugeot, maar ik vind het maar freaky hoe snel die dingen affikken en soms ook uit zichzelf.
    Gebeurt bijna dagelijks inderdaad.

donderdag 16 oktober 2008 @ 13:40:52 #239
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62432939
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niets mis met oudere rijpere vrouwen hoor.
    Samen met hun 18 jarige dochters
    pi_62433007
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Samen met hun 18 jarige dochters
    Jij bent anders ook bijna 30...

pi_62433264
    Me overburen hebben sinds vorige week een nieuwe auto ze klusbedrijf gaat lekker dus kocht ie deze gezinsauto (letterlijk gezegd )

Uiteraard wel pools kenteken
    pi_62433336
    Ok, ik weet het goed gemaakt; leen die auto, laat je buurman rijden en regel een paar (Poolse) biatches en we gaan ons prima vermaken op weg naar de ONZ-meet...

One tough cookie donderdag 16 oktober 2008 @ 13:58:25 #243
    169210 liesje1979
    pi_62433454
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Me overburen hebben sinds vorige week een nieuwe auto ze klusbedrijf gaat lekker dus kocht ie deze gezinsauto (letterlijk gezegd )

[ afbeelding ]

Jij woont wel heel erg dichtbij!
    pi_62433607
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Achter de Appie op de Gouverneurlaan?

donderdag 16 oktober 2008 @ 14:06:47 #245
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62433696
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent anders ook bijna 30...
    Jongens groeien nooit op, alleen hun speelgoed wordt duurder
    pi_62433919
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ligt eraan waar jij woont
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Achter de Appie op de Gouverneurlaan?
    is ook te zien in de OP op de plattegrond
      One tough cookie donderdag 16 oktober 2008 @ 14:38:22 #247
    169210 liesje1979
    pi_62434590
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ligt eraan waar jij woont

Nou om nou gelijk mijn adres hier neer te gaan zetten....

Maar dit zie ik o.a als ik uit mijn raam zou kijken:

donderdag 16 oktober 2008 @ 14:44:18 #248
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62434724
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Woon je vlak bij mij in de buurt
    pi_62435334
    Ook redelijk dicht bij mij.

pi_62436035
    En jullie wonen allemaal een teringend van mij vandaan
    pi_62436239
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
    En jullie wonen allemaal een teringend van mij vandaan
    evenals van mij .
    Ik woon wel weer vlakbij de mama van Admiraal_Anaal
      donderdag 16 oktober 2008 @ 15:47:48 #252
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62436440
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 15:40 schreef zeemonster het volgende:

[..]

evenals van mij .
    Ik woon wel weer vlakbij de mama van Admiraal_Anaal
    Ga je ook een Sportcity abbo nemen? Kunnen we samen sporten
    pi_62437041
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ga je ook een Sportcity abbo nemen? Kunnen we samen sporten
    Ik denk er nog steeds over na Volgende week heb ik besloten goed? Ik geef het zo snel weer op joh . Plus dat ik enkel op maandag en vrijdag dan zou kunnen sporten
    pi_62437666
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Das in de buurt ja
      donderdag 16 oktober 2008 @ 18:00:40 #255
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62439872
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik denk er nog steeds over na Volgende week heb ik besloten goed? Ik geef het zo snel weer op joh . Plus dat ik enkel op maandag en vrijdag dan zou kunnen sporten
    Gewoon doen!

En zaterdag en zondag kan ook prima
      donderdag 16 oktober 2008 @ 18:26:51 #256
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62440430
    De gym is slecht voor je.. ik heb pijn
    Camera 1... 1!
      donderdag 16 oktober 2008 @ 18:29:37 #257
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62440497
    Wussy
    pi_62440813
    Zondag is ook geen optie helaas... maar op maandag ,vrijdag, zaterdag , donderdag ochtend en vrijdag ochtend kan ik wel . Geef me nog heel even om te bedenken of ik mijn tere zieltje wil belasten met sporten
      donderdag 16 oktober 2008 @ 18:54:47 #259
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62441131
    Gáán!
    pi_62441336
    Ik heb geen leuke sportkleding .
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:04:56 #261
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62441362
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 19:03 schreef zeemonster het volgende:
    Ik heb geen leuke sportkleding .
    Ga je naakt
    pi_62441384
    Dat is zeer ongezond en levensgevaarlijk voor de medesporters daar, tevens sport mijn halve werk er .

Dat houdt mij nog het meest tegen
    pi_62442940
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:

[ afbeelding ]

OMG wat erg !

.
    pi_62443340
    Lol, zou zo'n ding niet eens willen, je kunt m nergens kwijt
    Vandaag me tijdelijke auto van de zaak gekregen (tot dat die ik besteld heb binnenkomt), prima dingetje die je tenminste wel kunt parkeren
    Alleen nou nog het wennen aan het werkenden-leventje en het om 5 uur opstaan
    pi_62443761
    Leuk, ook die palmboom erbij.

pi_62443832
    Volkswagen Polo ofzo?
    pi_62443990
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 20:39 schreef El_Matador het volgende:
    Leuk, ook die palmboom erbij.
    . Ik dacht het, jij tikte het .
      donderdag 16 oktober 2008 @ 20:57:45 #268
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62444258
    5 uur opstaan voor werk! wtf! tering hee, never nooit niet, tenminste niet meer. denk ik. als ik om vijf uur op sta ben ik om half zes op mijn job, inclusief douchen en reistijd. maar wel een leuke exotische bolide!
    pi_62444617
    lol
    Ja en in die vuurturen woon ik dat snap je wel Duidelijk die van Kijkduin natuurlijk met Den Haag erachter
    Moet om 7 uur beginne nverder, maja project waar ik zit is in de zaanstreek dus 1 uur reistijd zonder files Moet er maar wat voor over hebben
    pi_62444632
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 21:13 schreef Qrious het volgende:
    lol
    Ja en in die vuurturen woon ik dat snap je wel Duidelijk die van Kijkduin natuurlijk met Den Haag erachter
    Moet om 7 uur beginne nverder, maja project waar ik zit is in de zaanstreek dus 1 uur reistijd zonder files Moet er maar wat voor over hebben
    Ik ben in Kijkduin geboren, maar dit lijkt me toch eerder Zuid-Spanje.

donderdag 16 oktober 2008 @ 21:46:08 #271
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_62445393
    pi_62445613
    Ik ben nu Echte gooische meisjes aan het kijken .
    Wat een tijdverdrijf als je je verveelt..maar je moet wat als je zo oud bent .
      donderdag 16 oktober 2008 @ 21:59:10 #273
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62445794
    lache programma he zeemonster!! wat een tiepjes! zit ik te kijken als (zeker verwende) boerendochter ha ha
    pi_62445917
    Ik vind het inderdaad leuk om te zien . Beter verwend dan verwaarloosd .
      donderdag 16 oktober 2008 @ 22:09:21 #275
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62446116
    Tv kijken...

Naja, jij bent stokoud, dan is het te begrijpen
    pi_62446170
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef zeemonster het volgende:
    Ik ben nu Echte gooische meisjes aan het kijken .
    Wat een tijdverdrijf als je je verveelt..maar je moet wat als je zo oud bent .
    Je had ook bij mij kunnen komen Wii-en...

pi_62446222
    Ik ben nog niet zo oud als jij eruit ziet Elegy
    pi_62446310
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 22:12 schreef zeemonster het volgende:
    Ik ben nog niet zo oud als jij eruit ziet Elegy

True...

pi_62446406
    Ach jeetje ...
    En de Wii ... mijn zusje heeft er een en die had ze eens naar mijn huis meegenomen .
    Een half uur later lag1van de joysticks kapot op de tafel omdat zij rechts is en ik links... Ik sloeg haar joystick uit haar handen .
    pi_62446452
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 22:18 schreef zeemonster het volgende:
    Ach jeetje ...
    En de Wii ... mijn zusje heeft er een en die had ze eens naar mijn huis meegenomen .
    Een half uur later lag1van de joysticks kapot op de tafel omdat zij rechts is en ik links... Ik sloeg haar joystick uit haar handen .
    Dat deed ik ook naar mijn zusje. Nu heeft ze er zelf een gekocht.

Ik blijf het heerlijk speelgoed vinden. 's nachts om 3:00 staan tennissen. Geweldig toch?

pi_62446968
    Ik zit vaak zat rond die tijd de laatste pagina van het internet te bekijken omdat ik niet kan slapen .
    pi_62447053
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 22:37 schreef zeemonster het volgende:
    Ik zit vaak zat rond die tijd de laatste pagina van het internet te bekijken omdat ik niet kan slapen .
    Goed, volgende week kom je bij mij Wii-en?

pi_62447345
    Dat durf ik niet Of gaan we Wiien in groepsverband?
    pi_62447618
    Oeh ik wil voor de kerst een Wii kopen. Lijkt me wel gaaf. Heb alleen een klein probleem, ik wil die Wii Fit-pack en die met dat stuurtje en die met dat pistool...dus volgens mij mag ik dan eerst een bank overvallen

En we gaan weer verder met Pushing Daisies kijken.
    pi_62447687
    Ok, de eerste DH Wii meet vindt plaats... op dat teringend van Jill-RMC's huis?

donderdag 16 oktober 2008 @ 23:08:42 #286
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62447727
    Ik heb altijd een Wii gewild.. maar ik heb geen ruimte
    Camera 1... 1!
    pi_62447749
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 23:08 schreef 2Mini het volgende:
    Ik heb altijd een Wii gewild.. maar ik heb geen ruimte
    Ik had eerst een Wii met een 37 cm TVtje...
    Nu een Wii met een 40" TV

pi_62447846
    Weer terug in den hag
    pi_62447958
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 23:13 schreef Sanne19 het volgende:
    Weer terug in den hag
    Welkom!
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 05:13:49 #290
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62451009
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik had eerst een Wii met een 37 cm TVtje...
    Nu een Wii met een 40" TV
    40inch? wat een schattig postzegeltje Ik heb een beelddiagonaal van anderhalve meter
    Een Wii vind ik niks, als het dan toch moet, dan wil ik een PS3.

En hoi allemaal
    pi_62451482
    goedemorgen , ik wil zo graag terug mijn bed in! En dat kan niet dankzij ziggo die vandaag langskomt..
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:13:21 #292
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62451556
    Sleep is for the weak
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:01:51 #293
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62452123
    Trouwens, is bij jullie gisteren ook de stroom uitgevallen? Ik zag dat mijn magnetron en wekkerradio aan het knipperen waren. Afgaande op mijn wekkerradio moet dat zo rond een ur of tien 's ochtends geweest zijn.
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:06:22 #294
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62452226
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef Elegy het volgende:
    Trouwens, is bij jullie gisteren ook de stroom uitgevallen? Ik zag dat mijn magnetron en wekkerradio aan het knipperen waren. Afgaande op mijn wekkerradio moet dat zo rond een ur of tien 's ochtends geweest zijn.
    Morge allemaal... hey zie je wel dat ik niet gek ben..
    Stroom was uit.. maar bepaalde klokken die via stopcontact lopen, werken nog. Dus waarschijnlijk was het voor een split seconde. MIjn pc die aan stond, was gereboot.

En dan nu naar werk
    Camera 1... 1!
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:13:36 #295
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62452397
    Naja, zal het wel een tijdelijke powerfailure zijn geweest

Vanavond maar weer sporten En morgen, en zondag
    pi_62452618
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Elegy het volgende:
    Naja, zal het wel een tijdelijke powerfailure zijn geweest

Vanavond maar weer sporten En morgen, en zondag
    Good for you!!!
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:26:26 #297
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62452688
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Good for you!!!
    Jij zou ook moeten sporten
    pi_62452799
    Ik denk aan sport , dat is al een sport op zich .
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:56:19 #299
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62453355
    Luie ouwe taart
    pi_62453414
    Mogge De volgende moet lekker een nieuw topic openen
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:32:48 #301
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62455683
    zal ik dat dan maar doen, even een goede OP bedenken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: