abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:57:00 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62156886

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"
  • Den Haag #36 "3 dagen lullen en weer een topic vullen"
  • Den Haag #37 Waar A_A ook een jaartje ouder gaat worden
  • Den Haag #38 Waar onze vaste topic-opener zeer gemist wordt
  • Den Haag #39 Waar we een witte Pasen hebben meegemaakt
  • Den Haag #40, waar de vaste topicopener verstek laat gaan
  • Den Haag #41 Lentekriebels
  • Den Haag #42 Waar de plannen voor een meet concreter worden!
  • Den Haag #43 Waar een brakke o_g verzaakt!
  • Den Haag #44 Waar McKillem n00b is.
  • Den Haag #45: Waar sommigen vrij zijn!
  • Den Haag # 46: met zon, zee, zand en tieten!
  • Den Haag #47: Waar blijft het strandweer!?
  • Den Haag #48 Let the sun shine
  • Den Haag #49 wâh duh Haag spontaan in duh fik vliegt
  • Den Haag #50 Waar we willen weten hoe iedereen eruit ziet!
  • Den Haag #51 Waar het vorige topic eigk een jubileum was :o!
  • Den Haag #52 Waar mietjes en heilige boontjes samenkomen
  • Den Haag #53 Waar de orginele TT opraken
  • Den Haag #54 Waar de OP trein vertraging heeft
  • Den Haag #55 - Ado aan kop van de eredivisie 8-)
  • Den Haag #56: Parkeren kan je leren!

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.
  • 3voor12denhaag voor Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies ui de Haagse regio
  • Haagse Wikipedia

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium
  • De Haagse Markt
  • Nieuwe Pathe bioscoop aan het Spui

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 26-jarige man(netje ), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
    quote:
    Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
    zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
    quote:
    HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittens in de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
    quote:
    nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
    quote:
    El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
    quote:
    Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
    quote:
    Chiquitina 6 januari
    Conekiller 8 januari
    Becky27 16 januari
    Airwin 10 februari
    CaleX 27 februari
    Admiraal_Anaal 13 maart
    Charisma 1april
    Atreidez 4 april
    petre86 27 april
    m@x 12 mei
    Addict89 21 mei
    Yoni 25 juni
    XL 22 juli
    jna 2 Augustus
    Jill-RMC 6 augustus
    ook_gek 22 augustus
    2Mini 08 september
    Ratmen 3 november
    nectarientje 29 december
    Elegy 31 december

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

• "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:59:01 #2
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62156953
    Omdat de herfst gewoon tof is
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_62157011
    geen PM ontvangen
    Nieuw Den Haag topic
    pi_62157026
    Ik wil de zomer terug
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:01:38 #5
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62157037
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
    geen PM ontvangen
    Nieuw Den Haag topic
    Huilie
    Ik moest eerst een topic maken natuurlijk hè

Heb de wiki ook een beetje aangepast, trouwens.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:12:29 #6
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62157382
    tuvuputje
    pi_62157712
    Ik vind er weinig moois aan met al die regen :S

Waar is de herfstzon...?
    pi_62157739
    .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_62157772
    Herfst het meest dramatische seizoen van allemaal.

Geef mij maar de zomer en de winter. Droog warm dan wel droog koud weer. Kraakhelder, yeah.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:07:24 #10
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62159263
    De Hubertustunnel is een van de meest nutteloze tunnels op aarde.
    Tering..!

Je bent zo van n44 bij madurodam.. daar deed ik normaal 7 min over.. nu 5.. jippie.. 2 minuten eerder
    Camera 1... 1!
    pi_62159282
    Herfst .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62159430
    Hehe, gisteren mijn auto bij Scheveningen Haven geparkeerd voor een feestje. Het resultaat: een dikke laag zand! Gelukkig is ie vandaag weer redelijk schoongespoeld. Wel hondenweer en ik mis een leuke vriendin. :p
    pi_62164588
    Goeiemorgen
      maandag 6 oktober 2008 @ 08:13:39 #14
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62164660
    moggu!
      maandag 6 oktober 2008 @ 08:17:26 #15
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62164685
    Weer aan de arbeit
      maandag 6 oktober 2008 @ 08:42:52 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62164997
    Weet er iemand trouwens een juwelier waar ze ook titanium ringen maken/verkopen? Ik wil graag een nieuwe omdat ik mijn oude niet meer draag En nu heb ik een klein zilveren ringetje met een spin, tijd voor wat nieuws dus.
    pi_62166617
    Mogge! Werk, druk.. enzo
    Where facts are few, experts are many.
    pi_62166642
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 08:42 schreef Elegy het volgende:
    Weet er iemand trouwens een juwelier waar ze ook titanium ringen maken/verkopen? Ik wil graag een nieuwe omdat ik mijn oude niet meer draag En nu heb ik een klein zilveren ringetje met een spin, tijd voor wat nieuws dus.
    Elke juwelier tegenwoordig, toch?
      maandag 6 oktober 2008 @ 10:50:35 #19
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62167405
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Elke juwelier tegenwoordig, toch?
    Ik dacht dat niet elke dat kon/deed omdat het vrij specifiek materiaal is. Eigenlijk wil ik gewoon dezelfde titanium ring als dat ik nu heb, alleen weet ik niet waar die gemaakt/gekocht is. Heb ik namelijk van mijn ex gehad

Zijn er dan eventueel goede juweliers? Ben niet echt op zoek naar zo'n "opkoopboer", wil wel een beetje kwaliteit
    pi_62167890
    goede morgen allemaal
    pi_62169563
    Ros Juweliers in de Driebergenstraat? Redelijk grote zaak met wel wat keus
    Albert ten Cate aan het Loosduinse Hoofdplein anders? Goeie juwelier van een homo-stelletje, leveren goeie kwaliteit Zaak is alleen iets kleiner
    Just being curious.. ofzo
      maandag 6 oktober 2008 @ 12:29:14 #22
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62169999
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:
    Ros Juweliers in de Driebergenstraat? Redelijk grote zaak met wel wat keus
    Albert ten Cate aan het Loosduinse Hoofdplein anders? Goeie juwelier van een homo-stelletje, leveren goeie kwaliteit Zaak is alleen iets kleiner
    Ha bedankt, ga ik van het weekend even kijeken dan
    pi_62178795
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 12:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ha bedankt, ga ik van het weekend even kijeken dan
    No problemo
    Weet hun assortiment niet uit mijn kop, misschien staat er wat op hun sites naar neem aan dat een wat grotere juwelier als Ros wel wat moet hebben..
    Ten Cate heeft vaak goeie service, misschien kan ie voor zulke ringen zorgen(bestellen) als ie ze niet op voorraad zou hebben

Verder heb je Schaap & Citroen nog op Plaats 2 in het centrum, heb ik ook wel eens een ring gehaald
    pi_62179419
    Zon! Helaas zat ik de hele dag op kantoor dus heb er weinig van gemerkt. Nu ff eten en met kleine pluis lopen....hopelijk blijft ie nog even een uurtje schijnen.
      maandag 6 oktober 2008 @ 18:14:41 #25
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_62179510
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_62180073
    Shit ik heb zitten kloten met mijn mobieltje en toen de layout van fok veranderd . Nu heb ik geen smilies-overzicht meer bij mijn quickreply .
    Wie weet hoe ik dat weer terugkrijg??
    Verder is de kop er weer af wat werken betreft .
    pi_62180800
    http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs hierzo? @ (Quick)reply > smilie overzicht laten zien in quickreply?
    pi_62180957
    Dank je , held!
    pi_62182481
    Hoi allen, en herfst
      maandag 6 oktober 2008 @ 20:08:04 #30
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62182847
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 18:37 schreef zeemonster het volgende:
    Shit ik heb zitten kloten met mijn mobieltje en toen de layout van fok veranderd . Nu heb ik geen smilies-overzicht meer bij mijn quickreply .
    Wie weet hoe ik dat weer terugkrijg??
    Verder is de kop er weer af wat werken betreft .
    Digin00b
    pi_62184764
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Digin00b
    Gelukkig zijn er altijd mensen die hulp bieden in plaats van alleen het beestje bij de naam te noemen
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:18:51 #32
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62185471
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er altijd mensen die hulp bieden in plaats van alleen het beestje bij de naam te noemen
    Ik help alleen als dat van de wal in de sloot is
    pi_62185646
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 21:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik help alleen als dat van de wal in de sloot is
    Het is :

- Digibeet

-Tussen Wal en schip

Waarschijnlijk bedoelde je van de regen in de drup, maar het geeft niet hoor ..komt wel goed met je.
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:29:32 #34
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62185857
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 21:23 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Het is :

- Digibeet

-Tussen Wal en schip

Waarschijnlijk bedoelde je van de regen in de drup, maar het geeft niet hoor ..komt wel goed met je.

Het is n00b, maar dat weet jij natuurlijk nog niet

En het is "van de wal in de sloot helpen" -> van kwaad tot erger. Van de regen in de drup heeft ongeveer dezelfde strekking.
    Tussen wal en schip vallen betekent dat je net tussen twee (of meer) partijen valt en dus van geen enkele situatie profijt hebt. Je kan zodoende dus niet van twee walletjes eten

Begin niet over spreekwoorden, dat win ik van je. Gegarandeerd
    pi_62186004
    Plaag.. iets met een eikel en een boom...

Ok jij bent goed met letters.. ik met cijfers:P
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:41:50 #36
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62186331
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef zeemonster het volgende:
    Plaag.. iets met een eikel en een boom...

Ok jij bent goed met letters.. ik met cijfers:P
    Eén eikel maakt nog geen herfst, hoewel ik, conform de topictitel, natuurlijk wel mooi ben als herfst
    En de appel valt niet ver van de stam. Of bedoel je dat je eerst de balk uit je eigen oog moet weghalen voordat je de splinter bij anderen kan verwijderen?
    pi_62186383
    Ik bedoelde meer , je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn..
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:54:59 #38
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62186842
    Het hoeft ook niet koud te zijn om een muts te zijn, zo blijkt
    pi_62187367
    Scherp
      maandag 6 oktober 2008 @ 22:20:10 #40
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62187753
    As always

Ik ben oraal best vaardig
    En nu ga ik slapen, tabee!
    pi_62189882
    . Ik moest lachen .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_62190002
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Elegy het volgende:
    As always

Ik ben oraal best vaardig
    En nu ga ik slapen, tabee!
    Ik ben mentaal heel vaardig , en met cijfertjes Veschil moet er wezen.
    pi_62191807
    Ik lig nog niet in bed ! Nahja, weltrusten voor strakjes of goedemorgen voor wie net opgestaan is .
    pi_62191808
    -edit dubbel-
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:27:50 #45
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62193680
    Hoi

Weer aan het werk
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:28:54 #46
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62193693
    Oh A_A, nog foto's kunnen maken van die Nissan GT-R ?
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:39:36 #47
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_62193802
    goedemorgen deze morgen
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:51:15 #48
    166255 Maringo
    Bèhèhèhèh
    pi_62197896
    goeiesmorgens
    Die volg topic-knop hè...
    Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
    Je bent te goed voor de mensheid.
    pi_62198095
    Goeiemiddag
    Mad world, Good thing that I'm crazy!
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:39:47 #50
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62199336
    Wat een stilte hier
    pi_62206310
    Bah, komende 2 weken me laptop kwijt Ding krijgt in windhoos een zwart scherm, loopt helemaal vast en kan m dan afsluiten met de aan knop Comp gereset/geformatteerd, helpt niks.. Mobo waarschijnlijk gaar Ben nu een paar weken afhankelijk van een 5 jaar oud barrel waarop maar 3 progs verbinding met internet kunnen maken
    Maar ik kan iig nog fokken
    pi_62209831
    Tis weer dinsdag, dat betekent Mellow Moods.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:09:31 #53
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62211513
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef Qrious het volgende:
    Bah, komende 2 weken me laptop kwijt Ding krijgt in windhoos een zwart scherm, loopt helemaal vast en kan m dan afsluiten met de aan knop Comp gereset/geformatteerd, helpt niks.. Mobo waarschijnlijk gaar Ben nu een paar weken afhankelijk van een 5 jaar oud barrel waarop maar 3 progs verbinding met internet kunnen maken
    Maar ik kan iig nog fokken
    en waar heb je de laptop heen gebracht dan
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_62213896
    Heb nog garantie, morgen komt de TNT hem ophalen in opdracht van ASUS
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:56:42 #55
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_62215244
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Qrious het volgende:
    Heb nog garantie, morgen komt de TNT hem ophalen in opdracht van ASUS
    zeker de vrachtbrief a 5 kantjes door gemail gekregen?
    Zo ja dan hoef je alleen blad 2 en 3 te tekenen.

Je hebt hem over 3 weken weer terug schat ik zo in
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_62216197
    Ik ben ook weer thuis , morgen nog 1 dagje werken en dan weekend .
    pi_62217632
    Oeh er is fik in de Sleepnetstraat....mmm wil eigenlijk ramptoerist spelen, maar geen zin om met dit butweer naar buiten te gaan :S
    pi_62218921
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Jill-RMC het volgende:
    Oeh er is fik in de Sleepnetstraat....mmm wil eigenlijk ramptoerist spelen, maar geen zin om met dit butweer naar buiten te gaan :S
    En is het al uit, ben je toch stiekem gegaan .
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:42:51 #59
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_62218952
    RATMEN jij hebt toch ook digitale tv van ziggo? Heb jij de laatste tijd ook slechter beeld dan normaal?
    Jawel, je keek.
    pi_62219455
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:

[..]

En is het al uit, ben je toch stiekem gegaan .
    Geen idee ben me aan het verdiepen in Tekenfilm jeugdsentiment. Echt de hoeveelheid tekenfilms die ik vroeger gekeken heb, het is echt bijna eng. Vraag me af of ik uberhaupt nog het huis uit kwam als kind of dat mn moeder me vastgebonden voor de tv had zitten
    pi_62219501
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef jna het volgende:
    RATMEN jij hebt toch ook digitale tv van ziggo? Heb jij de laatste tijd ook slechter beeld dan normaal?
    Heb ook digi van Ziggo. Volgens mij geen slechter beeld, maar sinds een paar dagen wel dat als ik de tv aanzet (kastje staat sowieso altijd aan) dat ie dan iedere keer aangeeft dat ie geen signaal kan vinden, moet ik het kastje even aan en uitzetten en dan doet ie het weer.
    pi_62219784
    quote:
    De laatste dagen niet veel gekeken, maar gisternacht was het opeens weg, was tie aan het zoeken naar signaal, vervolgens had ik ruis op veel zenders behalve op onder andere film1 enzo en daarna was het weer helemaal goed. Mijn internet komt er ook vandaan en dat doet ook wat raar sinds deze week.

Volgens mij is het iets misgegaan, hebben ze wat geraakt tijdens de werkzaamheden op de Laan van NOI ...
    pi_62219801
    Waarom zijn er niet meer aanbieders van een compleet digitaal TV aanbod en internet ... nare nare Ziggo ... .
      woensdag 8 oktober 2008 @ 00:44:54 #64
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62220336
    quote:
    Ik heb digitale tv van Ziggo. Ik krijg pixelneuk, vooral bij 101. Maar ook bij NL1
    Camera 1... 1!
      woensdag 8 oktober 2008 @ 00:47:55 #65
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62220400
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 00:01 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Heb ook digi van Ziggo. Volgens mij geen slechter beeld, maar sinds een paar dagen wel dat als ik de tv aanzet (kastje staat sowieso altijd aan) dat ie dan iedere keer aangeeft dat ie geen signaal kan vinden, moet ik het kastje even aan en uitzetten en dan doet ie het weer.
    Welk kastje heb jij?

Ik heb die Samsung. Klote afstandsbediening wilt het niet altijd doen. Af en toe moet ik de stekker eruit trekken om enigzins nog signaal te krijgen.

In het begin ging het perfect, maar zodra je door je gratis periode heen bent en ervoor heb besloten om het te nemen, gaan het naar beneden..
    Camera 1... 1!
      woensdag 8 oktober 2008 @ 08:06:57 #66
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62223053
    Tv kijken
    pi_62227927
    Goeiemiddag,

Laptop geeft voor de zoveelste keer blue screen denk dat het maar eens tijd wordt voor een nieuwe. Iemand een idee waar ik eentje kan vinden met een grafische kaart met 512 geheugen en een hdd van 7200rpm... heb nog niet echt gezocht btw

owjah en belgisch keyboard
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
    pi_62228600
    Laptops zijn bijna allemaal met shared geheugen tegenwoordig (deel van je RAM is dan videogeheugen), en 7200rpm is de standaard..
    pi_62228731
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef Atreidez het volgende:
    Laptops zijn bijna allemaal met shared geheugen tegenwoordig (deel van je RAM is dan videogeheugen), en 7200rpm is de standaard..
    Idd en ik wil geen shared geheugen. Als ik dan ga kijken bij de gaming laptops hebben de grafische kaarten wel een eigen geheugen maar is de hdd 5400 rpm
    pi_62229365
    is tele2 geen goede oplossing voor tv, bellen en internet? ik kan binnen 4 weken mijn Ziggo ( was wanadoo. orange, online.......) opzeggen als het niets is
      woensdag 8 oktober 2008 @ 12:54:23 #71
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_62229760
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
    is tele2 geen goede oplossing voor tv, bellen en internet? ik kan binnen 4 weken mijn Ziggo ( was wanadoo. orange, online.......) opzeggen als het niets is
    TV via de ether is zowiezo poep
    Camera 1... 1!
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:03:11 #72
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62229925
    Ik herhaal het nog maar eens: Tv kijken,
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:04:39 #73
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62229956
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Idd en ik wil geen shared geheugen. Als ik dan ga kijken bij de gaming laptops hebben de grafische kaarten wel een eigen geheugen maar is de hdd 5400 rpm
    De duurdere Asus laptops hebben wel die specs. Dan zit je wel in het segment van E1500,- en hoger.
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:25:32 #74
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_62230438
    発見は掲示する
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:41:18 #75
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62230846
    Sambal bij?
      woensdag 8 oktober 2008 @ 13:42:28 #76
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_62230870
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
    Sambal bij?
    Daar doen ze hier niet zo aan. Wel heerlijk eten overigens!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_62231745
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

De duurdere Asus laptops hebben wel die specs. Dan zit je wel in het segment van E1500,- en hoger.
    Heb een heerlijke gaming laptop van asus op zich (ok, had want hijs net 5 min geleden opgehaald ), idd 5400 rpm.. Verder perfecte specs op zich, zolang ie het doet tenminste 8600GT met 512 mb dedicated
      woensdag 8 oktober 2008 @ 14:39:18 #79
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62232477
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Daar doen ze hier niet zo aan. Wel heerlijk eten overigens!
    Ohja, in Japan eten ze sushi van naakte schoolmeisjes
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef Qrious het volgende:

[..]

Heb een heerlijke gaming laptop van asus op zich (ok, had want hijs net 5 min geleden opgehaald ), idd 5400 rpm.. Verder perfecte specs op zich, zolang ie het doet tenminste 8600GT met 512 mb dedicated
    Ach, van die 5400rpm merk je toch niet zo gek veel? Anders meer geheugen er in rammen, scheelt ook weer swappen.

En A_A, waar blijven de GT-R foto's?
    pi_62235255
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Chiquitina het volgende:
    Ik zie t nu ook ja, weird.. Zeker moeilijker om 7200rpm in een mini hd te krijgen Maja, echte gamers gebruiken geen laptops he..
    pi_62235492
    True Ben ook geen gamer, gewoon veeleisend
    pi_62235797
    lol, had m ook nodig voor school met zware teken en render progs, desktop kan niks aan.. dus dan maar daarop gamen Lekker onderuitgezakt op de bank met de muis op het stof mensen ownen @ counterstrike source

Anyway, kun je ver zoeken naar 7200 rpm.. Zou ff kijken via de Pricewatch van Tweakers, kun je al je eisen zelf bepalen, ook het type HD Niet zoals Dell dat je je eigen comp samenstelt maar gewoon onafhankelijk om de beste pc bij andere zaken te vinden

[ Bericht 12% gewijzigd door Qrious op 08-10-2008 17:01:29 ]
    pi_62238395
    Thanks, ga ik zeker eens proberen
    Ben er nu ook achtergekomen dat ik misschien bij de kleine bedrijven kan gaan bestellen via men werk
      woensdag 8 oktober 2008 @ 18:28:19 #84
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_62238472
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
    [TK] Videokaart, Mobo, Memory, Geheugenreepjes, 479-adapter mocht er nog iemand interesse hebben
    Misschien wel interessant. Low-power fileservertje....
    Ik heb hier nog een lege Powermac-kast waar ik het misschien in zou kunnen klussen.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      woensdag 8 oktober 2008 @ 18:29:36 #85
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_62238504
    Ok dus meer mensen hebben last van het beeld bij ziggo. Ik merk het vooral bij voetbal dat het gras niet meer groen is maar een soort rood/groen achtige pixeltroep.
    Jawel, je keek.
      woensdag 8 oktober 2008 @ 18:30:07 #86
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62238517
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 18:29 schreef jna het volgende:
    Ok dus meer mensen hebben last van het beeld bij ziggo. Ik merk het vooral bij voetbal dat het gras niet meer groen is maar een soort rood/groen achtige pixeltroep.
    Wedden dat het gras bij de buren nog wel gewoon groen is?
    pi_62241758
    Thuis en weekend .
    Hier ook Ziggo, alleen is het hier nogal afwisselend.
    Als de tv het goed doet , dan doet internet het niet en andersom hetzelfde .
      woensdag 8 oktober 2008 @ 20:38:04 #88
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_62242177
    Door al die overnames hebben wij tegenwoordig ook internet van Ziggo. En sinds twee weken ligt de verbinding er soms uit. Daarvoor nooit problemen gehad.
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_62242712
    Ziggo is gewoon bagger.. verlies wel eens verbinding, ze resetten het waardoor ik andere IP's krijg en me IP moet registreren bij IPgebonden forums en uren moet wachten.. BAH
    Krijg er nog een datalimiet van 50 gig ook als het officieel overgaat.. Dat haal ik nu per week al bijna
    Maja waar vind je een alles in 1 pakket waar je geen pokke decoder kastjes nodig hebt?
      woensdag 8 oktober 2008 @ 21:14:35 #90
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62243562
    Telfort. Rocks
    pi_62245452
    Ja komt er een datalimiet bij Ziggo?
    pi_62246608
    Alleen tv van ziggo. Internet blijf ik trouw aan xs4all, kwaliteit kost nou wel ietsje meer, maar hebben me nog nooit teleurgesteld qua betrouwbaarheid
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Qrious het volgende:
    Ziggo is gewoon bagger.. verlies wel eens verbinding, ze resetten het waardoor ik andere IP's krijg en me IP moet registreren bij IPgebonden forums en uren moet wachten.. BAH
    Krijg er nog een datalimiet van 50 gig ook als het officieel overgaat.. Dat haal ik nu per week al bijna
    Maja waar vind je een alles in 1 pakket waar je geen pokke decoder kastjes nodig hebt?
    Die kastjes decoderen niet alleen, ze ontvangen ook het digitale signaal en zetten t om naar beeld voor je tv. Je hebt tv's wel met digitale ontvangers ook, dan heb je niet zo'n "pokke" kastje.. Maar decoderen moet nou eenmaal aangezien je ervoor moet betalen, en dat doet die kaart dan weer.
    pi_62247628
    Zondag eindelijk een pret-echo laten maken
    pi_62247876
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef Atreidez het volgende:
    Die kastjes decoderen niet alleen, ze ontvangen ook het digitale signaal en zetten t om naar beeld voor je tv. Je hebt tv's wel met digitale ontvangers ook, dan heb je niet zo'n "pokke" kastje.. Maar decoderen moet nou eenmaal aangezien je ervoor moet betalen, en dat doet die kaart dan weer.
    I know, maar heb 3 tv's in huis voor 2 mensen.. Heb geen trek om 100 euro per kastje neer te leggen, dat ding in het zicht te moeten houden omdat ie anders niet werkt en dan nog met een afstandsbediening meer te moeten werken ook, krijg teveel van die pokke dingen
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Zondag eindelijk een pret-echo laten maken
    Wattan?
    pi_62248739
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:16 schreef Qrious het volgende:

[..]

[..]

Wattan?
    Zoiets dus

Me vriendin is nu 25 weken zwanger
    pi_62248824
    Poe hee wat gaat dat hard , over de helft alweer .
    Veel plezier A_A en vriendin
    pi_62252272
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:47 schreef zeemonster het volgende:
    Poe hee wat gaat dat hard , over de helft alweer .
    Veel plezier A_A en vriendin
    Thanx (zeemonster )
      donderdag 9 oktober 2008 @ 08:59:52 #98
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62252493
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 08:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Thanx (zeemonster )
    Geniet nu nog maar even van jullie rust
    pi_62254203
    ik heb trouwens bij toeval al twee decoders van ziggo. Maar dan moet ik toch ook een extra smartcard hebben en activeren om op de tweede tv te kijken? Iemand die het weet hier?
    pi_62254233
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef zeemonster het volgende:
    ik heb trouwens bij toeval al twee decoders van ziggo. Maar dan moet ik toch ook een extra smartcard hebben en activeren om op de tweede tv te kijken? Iemand die het weet hier?
    yep 2e kaart nodig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')