Ik heb laatst, een maand of 3 een boete gekregen. 93 km/hquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de trajectcontrole op de A12 als je DH binnenrijdt (vanaf de A4). Werkt die nou wel of niet
Oh okee, dan hou ik me netjes aan de snelheid van 70quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik heb laatst, een maand of 3 een boete gekregen. 93 km/h
De eerste afslag... echt naaiend als je dan ff niet oplet...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh okee, dan hou ik me netjes aan de snelheid van 70Harder kan ik toch niet, ik moet er ook meteen weer af namelijk.
Jep, maar meestal moet ik toch wel afremmen omdat het er wel druk is, dat scheelt. In elk geval is die spitsstrook weer open.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:53 schreef 2Mini het volgende:
[..]
De eerste afslag... echt naaiend als je dan ff niet oplet...
Dan gok ik dat je tellertje niet helemaal goed staat. Ik rij altijd op mn teller 85 daaro sinds ik een keer zo'n leuke acceptgiro binnen heb gehad voor 96 km/u om freaking 3 uur 's nachts op een woensdag ofzo. Was een goede dag: een uur daarvoor ook al geflitst bij Amsterdam met 120 waar je 100 mag op een totaal uitgestorven 3 baanswegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:06 schreef ook_gek het volgende:
ik rij altijd 90 en nog nooit een boete gehad.
ik kom van af de a13 en dan laatste stuk a12
Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de trajectcontrole op de A12 als je DH binnenrijdt (vanaf de A4). Werkt die nou wel of niet
Dat zou toch een aantal jaar duren, want sneller die dingen verwijderen zou niet mogelijk zijn. Regeltjes en zo...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....![]()
Dacht trouwens dat die zooi weer weggehaald zou worden??
Danzig.. dat is voor 16jarige tienermeiden..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:34 schreef zeemonster het volgende:
Ik zou eerst naar de danzig gaan vanavond maar andere plannen verstoorden dat.
Nu ben ik pas een keer of 2 in de Danzig geweest en toen vond ik het erg jong wat er liep.
SnapJeugdsentiment.
Wazig, ik dacht dat Den Haag in niet meer werkte het eerste stuk (waar de A4 erbij komt) omdat daar die borden ook geen 80 aangeven, ook ivm die reparaties aan de geluidswal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Den Haag uit werkt ook, heb ik ook een paar maanden geleden een bon voor gekregen....![]()
Dacht trouwens dat die zooi weer weggehaald zou worden??
Ik zou dan ook voor een keer met mijn nichtje meegaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Danzig.. dat is voor 16jarige tienermeiden..
Naar Havana moet je..
Met geluk draai ik daar een plaatje..
Laatste keer dat ik in Havana was was dat ook voor 16-jarigen. Damn kwam daar echt mn hele middelbare school zowat tegen, toen zijn we maar verhuist naar De Paapquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Danzig.. dat is voor 16jarige tienermeiden..
Naar Havana moet je..
Met geluk draai ik daar een plaatje..
in de goede tijd was ik elke week in de <<O>> met onderandere Carl cox rond de kerst, tom hardingquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:13 schreef Qrious het volgende:
lolHad t vroeger alleen maar bij de Tempel en de << O >> op de middelbare.. Wat een druktemakertjes dat er rondliepen zeg, net zo erg als Loco tegenwoordig
Zou niet eens weten hoe het nu met die toko's staat trouwens
wat doe je voor wedstrijd en wil je voor ons ook eens je kookkunsten laten zien ???quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vanavond nasi en babi pangang, morgen stamppot en voor het bestuur een zeer luxe driegangen diner en morgenochtend groene brinta als ontbijt en zondag ochtend lekker roerei met spek.
Die draaiden altijd lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in de goede tijd was ik elke week in de <<O>> met onderandere Carl cox rond de kerst, tom harding![]()
Dj jean erick e remy de echte goede ouwe tijd
En ik ben afgelopen vrijdag nog in de loco geweest tijdens jaren 80 feest
Ik zat lekker op het Zuiderstrand, handdoekje mee, hond lekker spelen. Was er alleen zo moe van geworden dat ik net lekker ff een uurtje in bed ben gaan liggen voor een middagslaapje samen met de hond, die was ook helemaal uitgeput en je kan dat arme beest natuurlijk niet alleen laten liggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:02 schreef Charisma het volgende:
het was trouwens heerluk op het strand donderdag bij Sol Beach, de enige echte tent waar je nog relaxed kunt zitten tot 26oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |