evenals van mijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
En jullie wonen allemaal een teringend van mij vandaan
Ga je ook een Sportcity abbo nemen? Kunnen we samen sportenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
evenals van mij.
Ik woon wel weer vlakbij de mama van Admiraal_Anaal
Ik denk er nog steeds over naquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je ook een Sportcity abbo nemen? Kunnen we samen sporten
Das in de buurt jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou om nou gelijk mijn adres hier neer te gaan zetten....
Maar dit zie ik o.a als ik uit mijn raam zou kijken:
[ afbeelding ]
Gewoon doen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik denk er nog steeds over naVolgende week heb ik besloten goed? Ik geef het zo snel weer op joh
. Plus dat ik enkel op maandag en vrijdag dan zou kunnen sporten
Ga je naaktquote:
OMG wat ergquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me overburen hebben sinds vorige week een nieuwe autoze klusbedrijf gaat lekker dus kocht ie deze gezinsauto
(letterlijk gezegd
)
[ afbeelding ]
Uiteraard wel pools kenteken
quote:
Ik ben in Kijkduin geboren, maar dit lijkt me toch eerder Zuid-Spanje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:13 schreef Qrious het volgende:
lol![]()
Ja en in die vuurturen woon ik dat snap je welDuidelijk die van Kijkduin natuurlijk met Den Haag erachter
![]()
Moet om 7 uur beginne nverder, maja project waar ik zit is in de zaanstreek dus 1 uur reistijd zonder filesMoet er maar wat voor over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |