Dertig. Wát zeg je? Oh, zeemonster is AL BIJNA DERTIG!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef zeemonster het volgende:
elegy kreng! Ach bijna dertig, nog een jaar en twee maanden. Gefeliciteerd ratmen
.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dertig. Wát zeg je? Oh, zeemonster is AL BIJNA DERTIG!
Oud hè! Ze heeft vast het ontstaan en uitsterven van de dinosaurussen nog meegemaakt
Thnx! Enne er is niets mis met 30 zijn hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef zeemonster het volgende:
elegy kreng! Ach bijna dertig, nog een jaar en twee maanden. Gefeliciteerd ratmen
.
Ze is hartstikke oud, dat kan ze wel hebben hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wat gemeen tegen Zeemonster zeg
Hoe ouder hoe rijper zeggen ze hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze is hartstikke oud, dat kan ze wel hebben hoor
Voor ons mannen niet. Maar wij groeien dan ook nooit op, dat zeggen de vrouwen zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Thnx! Enne er is niets mis met 30 zijn hoor.
Ach, ik ben ook hobbymatige milfhunter dus je hoort mij niet klagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe rijper zeggen ze heen Zeemonster blijft een lekker wijf om te zien
Niets mis met oudere rijpere vrouwen hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef zeemonster het volgende:
.
Gebeurt bijna dagelijks inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou rij ik zelf Peugeot, maar ik vind het maar freaky hoe snel die dingen affikken en soms ook uit zichzelf.
Samen met hun 18 jarige dochtersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets mis met oudere rijpere vrouwen hoor.
Jij bent anders ook bijna 30...quote:
Jij woont wel heel erg dichtbij!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me overburen hebben sinds vorige week een nieuwe autoze klusbedrijf gaat lekker dus kocht ie deze gezinsauto
(letterlijk gezegd
)
[ afbeelding ]
Uiteraard wel pools kenteken
Achter de Appie op de Gouverneurlaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij woont wel heel erg dichtbij!
Jongens groeien nooit op, alleen hun speelgoed wordt duurderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent anders ook bijna 30...
Ligt eraan waar jij woontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij woont wel heel erg dichtbij!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Achter de Appie op de Gouverneurlaan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ligt eraan waar jij woont
Woon je vlak bij mij in de buurtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou om nou gelijk mijn adres hier neer te gaan zetten....
Maar dit zie ik o.a als ik uit mijn raam zou kijken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |