http://rs452.rapidshare.com/files/152785560/tutb_mix_3fm.mp3quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:38 schreef Qrious het volgende:
[..]
Die draaiden altijd lekker![]()
Zit nu ook zooi op te halen met een vriend, wat zomernr's van een jaar of 8-10 geleden.. Shaft - Mucho mambo/Sway, Paul Johnson - Get get down, Bob Marley & Funkstar Deluxe - Sun is shining,
Madison Avenue - Don't call me baby, Scoop - Drop it, Rollergirl - Dear Jessie
Bijna goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:15 schreef zeemonster het volgende:
waar is dat? Het lijkt op de Groen van Prinstererweg laan , of heb ik het helemaal fout?
Had je toch mee moeten gaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:15 schreef zeemonster het volgende:
Ja was het goed? Ik heb een film gekeken (staat nu nog aan ) maar hij is geen ruk aan
Lache, dus misschien ben je al eens geschrokken van mijn verschijningquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef zeemonster het volgende:
Oh daar woon ik om de hoek. Bij wijze van spreken dan...
Danzig is top op donderdag! En die 16 jarigen valt erg mee, ik neem 17 jarige vriendinnen mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef 2Mini het volgende:
Tempel... dat waren nog eens eens tijden toen!
Daar waren echt sletjes..
Tegenwoordig is Havana nu voor iets ouderen.. 16 jarige komen zowiezo niet binnen
Bij Danzig wel
Op donderdag mogen 16 jarigen dan ook niet uit hè.. vrijdag moeten ze nog naar school. Dan mogen ze niet uit van mammie en pappie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef petrelli het volgende:
[..]
Danzig is top op donderdag! En die 16 jarigen valt erg mee, ik neem 17 jarige vriendinnen mee.![]()
Alleen de bewakers zijn kneuzen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef becky27 het volgende:
hee charisma, huisje gaat goed, wordt een megamooi stulpje! Wil van de week nog nieuwe foto's maken om op Fok! en mijn hyves te zetten. Dus weer bijna een updeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |