Ik wilde dan wel mee-eten. Reis ook vanuit Den Haag dus. Eten de andere Hagenezen ook mee? Dan treinen we samen?quote:
Mijn ervaring is dat je bij de Stairway op elk willekeurig moment kan binnenhobbelen en een sate met brood of een hamburgertje naar binnen kan snacken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
Klopt de lijst met eters nog? Want we gaan wel reserveren natuurlijk
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet etenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je bij de Stairway op elk willekeurig moment kan binnenhobbelen en een sate met brood of een hamburgertje naar binnen kan snacken.
Dusdamoeniezoprobleemzijntog?
Eten reserveren op een fok meet OEH GEVAARLIJKquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
Klopt de lijst met eters nog? Want we gaan wel reserveren natuurlijk
En wie had ooit stairway als locatie verzonnen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet eten
Hmm, sja, ik heb niet zoveel ervaring met grote groepen daar. Maar goed, reken dan maar niet op mij, als ik er toch bij ben, dan bestel ik wel individueel een sateetje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet eten
Het is wel een relaxede tent en loeidicht bij Utreg CS. Andere optie is Mick 'O Connells.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En wie had ooit stairway als locatie verzonnen ?![]()
![]()
Ik zal de vraag nog even beantwoordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel een relaxede tent en loeidicht bij Utreg CS. Andere optie is Mick 'O Connells.
Of Admiraal Anaal moet met zijn slagschip komen, dan gaan we gewoon lekker daarin mee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dusch! Ik denk dat we gewoon gezellig met de trein gaan!
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of Admiraal Anaal moet met zijn slagschip komen, dan gaan we gewoon lekker daarin mee.
Dat lijkt mij ook de beste optie. De 17:21 trein vanaf CS dus maar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinendan kunnen degenen die anders 'chauffeur' zouden zijn zelf ook een drankje doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |