Ik wilde dan wel mee-eten. Reis ook vanuit Den Haag dus. Eten de andere Hagenezen ook mee? Dan treinen we samen?quote:
Mijn ervaring is dat je bij de Stairway op elk willekeurig moment kan binnenhobbelen en een sate met brood of een hamburgertje naar binnen kan snacken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
Klopt de lijst met eters nog? Want we gaan wel reserveren natuurlijk
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet etenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je bij de Stairway op elk willekeurig moment kan binnenhobbelen en een sate met brood of een hamburgertje naar binnen kan snacken.
Dusdamoeniezoprobleemzijntog?
Eten reserveren op een fok meet OEH GEVAARLIJKquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
Klopt de lijst met eters nog? Want we gaan wel reserveren natuurlijk
En wie had ooit stairway als locatie verzonnen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet eten
Hmm, sja, ik heb niet zoveel ervaring met grote groepen daar. Maar goed, reken dan maar niet op mij, als ik er toch bij ben, dan bestel ik wel individueel een sateetje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet eten
Het is wel een relaxede tent en loeidicht bij Utreg CS. Andere optie is Mick 'O Connells.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En wie had ooit stairway als locatie verzonnen ?![]()
![]()
Ik zal de vraag nog even beantwoordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel een relaxede tent en loeidicht bij Utreg CS. Andere optie is Mick 'O Connells.
Of Admiraal Anaal moet met zijn slagschip komen, dan gaan we gewoon lekker daarin mee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dusch! Ik denk dat we gewoon gezellig met de trein gaan!
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of Admiraal Anaal moet met zijn slagschip komen, dan gaan we gewoon lekker daarin mee.
Dat lijkt mij ook de beste optie. De 17:21 trein vanaf CS dus maar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinendan kunnen degenen die anders 'chauffeur' zouden zijn zelf ook een drankje doen
.
Treinenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinendan kunnen degenen die anders 'chauffeur' zouden zijn zelf ook een drankje doen
.
Werd tijdquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:59 schreef enter het volgende:
[..]
TreinenKan Tim ook een keer iets drinken!
Als het een stoptrein isquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook de beste optie. De 17:21 trein vanaf CS dus maar?
Niet leeg? Tim gaat toch mee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als het een stoptrein isanders krijgen we dat kratje bier toch niet leeg!
Met hoeveel zijn we dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet leeg? Tim gaat toch mee?
Maak je daar nou maar geen zorgen om...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als het een stoptrein isanders krijgen we dat kratje bier toch niet leeg!
Die ene krat is voor mij alleenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet leeg? Tim gaat toch mee?
Dat we na het wereldrecord bierdrinken in de trein gaan proberen om met 500 FOK!kers Henk Westbroeks cafe af te gaan breken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga vanavond bij fokradio vertellen dat er een fokmeet is moet ik nog iets speciaals zeggen
Vertel maar dat ik komquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga vanavond bij fokradio vertellen dat er een fokmeet is moet ik nog iets speciaals zeggen
Je staat er heul niet inquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef Roi het volgende:
haal mij maar van de lijst, ik kom toch niet!
Remlof gaat anaal met admiraal. Yvonne filmt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef paultjuhhh het volgende:
*steekt hand opquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef paultjuhhh het volgende:
VERDORIE HEBBEN JULLIE ME NOU GEHOORD IK HEB ALLE KOMERS GENOEMD EN DE DATUM EN LOCATIE VERDEURIE
Dan worstel je jezelf maar los en vlucht naar de stairwayquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
Ik kom nog steeds. Mits ik niet gevangen gehouden word thuis![]()
Vergeten: MissHobje squirt Remlof, de Admiraal en de cameravrouw onder.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Remlof gaat anaal met admiraal. Yvonne filmt.
Moeten we je komen redden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
Ik kom nog steeds. Mits ik niet gevangen gehouden word thuis![]()
Je wordt uitgenodigd voor de inschrijving.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:
een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Nou bij deze ben je uitgenodigd! Kom je ook bieren in de trein?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Als je je tieten post dan is dat automatisch ook je inschrijving + uitnodiging.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:
een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Nabsquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je je tieten post dan is dat automatisch ook je inschrijving + uitnodiging.
Aten jullie in utrecht dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou bij deze ben je uitgenodigd! Kom je ook bieren in de trein?
en dat is 2..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja wie gaan er eten (van diegene die uit Den Haag komen, want ik eet niet mee) maar ga wel met de trein
Wishful Thinking..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
nemen wij een prive coupe richting utrecht
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja wie gaan er eten (van diegene die uit Den Haag komen, want ik eet niet mee) maar ga wel met de trein
feutje..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?
Weet niet of er iemand bij eters staat voor de rest die ook uit Den Haag moet komen
Jup ik ook, geen eter, wel treiner..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?
Weet niet of er iemand bij eters staat voor de rest die ook uit Den Haag moet komen
Ik zit ook een beetje te twijfelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Jup ik ook, geen eter, wel treiner..![]()
gezellig!!!![]()
Weet iemand overigens (van de treiners) waar stairway precies is..
Ben er nog nooit geweest
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
weet niet of ik een broodje van de c'est du pain Subway wel kan weerstaan als we op CS staandie zijn zo lekker
Ja, ik zal ff m`n bankrekeningnummer pm`enquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Sanne19 het volgende:
Ik denk dat ik ook ga komen, moet er vooraf betaald worden?
Nee niet nodig, wel genoeg meenemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Sanne19 het volgende:
Ik denk dat ik ook ga komen, moet er vooraf betaald worden?
Sssst!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee niet nodig, wel genoeg meenemen
Of we nou de FOK!-ontgroening online of op de meet doen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey zo;n kind heeft anders meteen een trauma.. das zielig![]()
Subway is ookquote:
Meki komt ook. Zei ie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, Yildiz is tenminste een interessante FOK!ker
Jaaaaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, Yildiz is tenminste een interessante FOK!ker
Hee gaaf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
Uhm ik kom denk ik ook wel
Alleen moet ik even kijken of die tijdstip mij goed komt
Is er genoeg parkeerplek dan ?
JAAAAAAAAAA ADMIRAAL KOMTquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er dan niemand blij en opgewonden dat ik ook kom
we moeten ons zorgen maken over tassen met ballonnen op t station enzo ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |