Moeten we je komen redden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
Ik kom nog steeds. Mits ik niet gevangen gehouden word thuis![]()
Je wordt uitgenodigd voor de inschrijving.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:
een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Nou bij deze ben je uitgenodigd! Kom je ook bieren in de trein?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Als je je tieten post dan is dat automatisch ook je inschrijving + uitnodiging.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:
een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Nabsquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je je tieten post dan is dat automatisch ook je inschrijving + uitnodiging.
Aten jullie in utrecht dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou bij deze ben je uitgenodigd! Kom je ook bieren in de trein?
en dat is 2..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja wie gaan er eten (van diegene die uit Den Haag komen, want ik eet niet mee) maar ga wel met de trein
Wishful Thinking..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
nemen wij een prive coupe richting utrecht
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja wie gaan er eten (van diegene die uit Den Haag komen, want ik eet niet mee) maar ga wel met de trein
feutje..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?
Weet niet of er iemand bij eters staat voor de rest die ook uit Den Haag moet komen
Jup ik ook, geen eter, wel treiner..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?
Weet niet of er iemand bij eters staat voor de rest die ook uit Den Haag moet komen
Ik zit ook een beetje te twijfelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Jup ik ook, geen eter, wel treiner..![]()
gezellig!!!![]()
Weet iemand overigens (van de treiners) waar stairway precies is..
Ben er nog nooit geweest
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
weet niet of ik een broodje van de c'est du pain Subway wel kan weerstaan als we op CS staandie zijn zo lekker
Ja, ik zal ff m`n bankrekeningnummer pm`enquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Sanne19 het volgende:
Ik denk dat ik ook ga komen, moet er vooraf betaald worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |