Je had ook bij mij kunnen komen Wii-en...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben nu Echte gooische meisjes aan het kijken.
Wat een tijdverdrijf als je je verveelt..maar je moet wat als je zo oud bent.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben nog niet zo oud als jij eruit ziet Elegy

Dat deed ik ook naar mijn zusje. Nu heeft ze er zelf een gekocht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Ach jeetje...
En de Wii ... mijn zusje heeft er een en die had ze eens naar mijn huis meegenomen .
Een half uur later lag1van de joysticks kapot op de tafel omdat zij rechts is en ik links... Ik sloeg haar joystick uit haar handen.
Goed, volgende week kom je bij mij Wii-en?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:37 schreef zeemonster het volgende:
Ik zit vaak zat rond die tijd de laatste pagina van het internet te bekijken omdat ik niet kan slapen.
Ik had eerst een Wii met een 37 cm TVtje...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:08 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb altijd een Wii gewild.. maar ik heb geen ruimte
Welkom!quote:
40inch? wat een schattig postzegeltjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had eerst een Wii met een 37 cm TVtje...![]()
Nu een Wii met een 40" TV
Morge allemaal... hey zie je wel dat ik niet gek ben..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef Elegy het volgende:
Trouwens, is bij jullie gisteren ook de stroom uitgevallen? Ik zag dat mijn magnetron en wekkerradio aan het knipperen waren. Afgaande op mijn wekkerradio moet dat zo rond een ur of tien 's ochtends geweest zijn.
Good for you!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Elegy het volgende:
Naja, zal het wel een tijdelijke powerfailure zijn geweest
Vanavond maar weer sportenEn morgen, en zondag
![]()
Jij zou ook moeten sportenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |