quote:
Nee, ze is op 8 juli jarig, en niet op 29 februari, dus is ze net zoveel jarig als anderen.quote:
Hoezo dat nu weerquote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Op bobbyb's site staat vast wel een handleiding+screenshots
Ja kan ook overdrijvenquote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
17 + 200000 (voor mn geestelijke leeftijd enzo) = 200017oud genoeg toch
Van mij wel, pm Bio anders voor de zekerheidquote:Op maandag 15 september 2008 15:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dacht al wat duurt dat kenker lang.
mag het zo wel?
quote:
En dat heeft 10 minuten nodig?quote:Op maandag 15 september 2008 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, mn topic is er alzeikerd. Ik was mooie plaatjes aan het zoeken voor jullie
is ook ziekte, niet mee spotten graag heb het er moeilijk mee gehad.quote:Op maandag 15 september 2008 16:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van mij wel, pm Bio anders voor de zekerheid[ afbeelding ]
"Geachte Biogarde,
wat ik mij afvroeg was, staat het woord 'kenker' (ook wel kanker), in deze context goed?
Zo niet, dan mag u deze post verwijderen.
Mvg,
Herpeskop"
T stond in de goede contextquote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
is ook ziekte, niet mee spotten graag heb het er moeilijk mee gehad.
Koortslip is niet fijn!
224 gram.quote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niemand die weet hoeveel een ciabatta brood weegt, zeker
Ligt eraan van hoeveel gram je haalt.quote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niemand die weet hoeveel een ciabatta brood weegt, zeker
En dan ook nog Stephanie vergeten.quote:Op maandag 15 september 2008 16:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dat heeft 10 minuten nodig?
Vrouwen en interwebs[ afbeelding ]
hihiquote:
Hola!quote:Op maandag 15 september 2008 16:04 schreef superXmacho het volgende:
Ik is der ook weer.
Ebolanaziquote:Op maandag 15 september 2008 16:04 schreef superXmacho het volgende:
Ik is der ook weer.
quote:
Ik heb tenminste gewoon de wiki bijgwerktquote:Op maandag 15 september 2008 16:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dat heeft 10 minuten nodig?
Vrouwen en interwebs[ afbeelding ]
Te laat, nu stond ze allang in de opquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Te laat, nu stond ze allang in de op
Een heel broodquote:Op maandag 15 september 2008 16:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ligt eraan van hoeveel gram je haalt.
Mijn OP was ook mooiquote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb tenminste gewoon de wiki bijgwerkten een mooie op gemaakt. Dus niet zo he
[..]
Te laat, nu stond ze allang in de op
quote:
Stoer he, trollenquote:
Ik ben dan ook een vrouwquote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn OP was ook mooi
En de wiki bijwerken is voor vrouwen (en BobbyB)
Ik krijg wel vaker de opmerking dat ik vrouwelijke trekjes heb.quote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
En de wiki bijwerken is voor vrouwen (en BobbyB)
quote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar ik ga, moet werken! Tot vanavond rond een uur of half 10 ofzo. Baggerse
Werksequote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar ik ga, moet werken! Tot vanavond rond een uur of half 10 ofzo. Baggerse
Best wel.quote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stoer he, trollen!!!!!!!!11111
Meisjequote:
Je bent het laatste haakje vergeten ilsequote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb tenminste gewoon de wiki bijgwerkten een mooie op gemaakt. Dus niet zo he
quote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg wel vaker de opmerking dat ik vrouwelijke trekjes heb.
Wat moeten je vrouwlijke trekjes dan zijn??quote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg wel vaker de opmerking dat ik vrouwelijke trekjes heb.
OOH NEEEEquote:Op maandag 15 september 2008 16:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bent het laatste haakje vergeten ilse
Moet? Waarvoor?quote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een voedingsboek bij houden, zal ik gewoon zeggen dat ik dagelijks 6 marsen en 2 liter cola drink...
Wat een tijdverspilling.
Het probleem daarmee is bijna altijd dat je in de friend-zone komt bij vrouwenquote:
Moet je er 100 cl sperma bijzettenquote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een voedingsboek bij houden, zal ik gewoon zeggen dat ik dagelijks 6 marsen en 2 liter cola drink...
Wat een tijdverspilling.
Zucht..quote:
Erhm .. je bedoelt zon half zachte metro sexueel ?quote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat moeten je vrouwlijke trekjes dan zijn??
Heb je gevoel..
Als een jonge gevoel heeft is dat echt zo sexy/ schattig.
Een jonge met gevoel is ten alletijden beter dan een gevoelloze hufter!
Goed ideequote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Moet je er 100 cl sperma bijzetten.
Het is dat PK er niet is, anders had je nu op je sodemieter gehad dat je mij niet onzeker moet maken.quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm .. je bedoelt zon half zachte metro sexueel ?
Succesquote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OOH NEEEEik ga mezelf snijden.
GODVERDOMME, maak BobbyB niet zo onzeker!quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat PK er niet is, anders had je nu op je sodemieter gehad dat je mij niet onzeker moet maken.
Voeding en dietetiekquote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef KingOfPop het volgende:
Wat doe je voor een school/opleiding dan?
En vergeet de pics niet te postenquote:
Ik weet niet. Nooit gevraagd wat ze dan bedoelen. Boeit me ook niet zo.quote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat moeten je vrouwlijke trekjes dan zijn??
Ja, en jongens vinden dat dan weer gay.quote:Heb je gevoel..
Als een jonge gevoel heeft is dat echt zo sexy/ schattig.
Een jonge met gevoel is ten alletijden beter dan een gevoelloze hufter!
Paardrijden, is dat een sport?quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet zeker ook 1x per week sporten, en 1x in de week wegen
WAAROM PROBEER JE Nb NOU WEER ONZEKER TE MAKEN DAN?! OPSODEMIETEREN!quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat PK er niet is, anders had je nu op je sodemieter gehad dat je mij niet onzeker moet maken.
Je hebt trouwens toch al een vriendinquote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is bijna altijd dat je in de friend-zone komt bij vrouwen
Blijkbaar had je beter achter de kassa van de Aldi kunnen gaan zitten.quote:
NEEquote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Auw... Groote letters hou in niet zo van!quote:Op maandag 15 september 2008 16:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WAAROM PROBEER JE Nb NOU WEER ONZEKER TE MAKEN DAN?! OPSODEMIETEREN!
Dank je Jordeeeh ..quote:Op maandag 15 september 2008 16:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WAAROM PROBEER JE Nb NOU WEER ONZEKER TE MAKEN DAN?! OPSODEMIETEREN!
Hét bewijs dat jij enkel zwart/wit zietquote:Op maandag 15 september 2008 16:14 schreef superXmacho het volgende:
[..]
NEE
KIjk je hebt 2 hooft soorten jonges,
De gevoelloze hufter's
En de jonges met gevoel.
Die 2 soorten kan je ook weer verdelen in onder soorten , en die ook weer in onder soorten.
Zo krijg je een heel schema.
Een goed voor beeld van een jonge met gevoel is : De heer C, Ronaldo.
Voorbeeld van een gevoelloze hufter zijn , 99,9% van de leraren, en J,v/d sloot.
Moet ik het veder uitleggen?
Hoax! Jij kent geen jongens.quote:Op maandag 15 september 2008 16:14 schreef Rhythm het volgende:
Lollz ik kende zo'n jongen en die zei dat hij gay was zodat hij makkelijker dingen met meisjes kon doen maar toen werd hij in mekaar geslagen door een stel Marokkanen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ronaldo is ook homoquote:Op maandag 15 september 2008 16:14 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Voorbeeld van een gevoelloze hufter zijn , 99,9% van de leraren, en J,v/d sloot.
Altijd die allochtonenquote:Op maandag 15 september 2008 16:14 schreef Rhythm het volgende:
Lollz ik kende zo'n jongen en die zei dat hij gay was zodat hij makkelijker dingen met meisjes kon doen maar toen werd hij in mekaar geslagen door een stel Marokkanen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hmhm leg verder uitquote:Op maandag 15 september 2008 16:14 schreef superXmacho het volgende:
[..]
NEE
De gevoelloze hufter's
En de jonges met gevoel.
Die 2 soorten kan je ook weer verdelen in onder soorten , en die ook weer in onder soorten.
Ik ben je moeder nietquote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Blijkbaar had je beter achter de kassa van de Aldi kunnen gaan zitten.
Ja, ga er effe serieus op in.quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je hebt trouwens toch al een vriendin
I smell hoax!
Zit nog heel veel tussen die twee groepen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 16:14 schreef superXmacho het volgende:
[..]
NEE
De gevoelloze hufter's > CRIMINELEN, LOVERBOYS, MAROKKANEN
En de jonges met gevoel. > GAYS
Ga je mee in COD4 noobs pwnen? Ik regel wel 14-jarige breezersletjes om aan onze pik te zuigen.quote:
Prijs, Kwaliteit?quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die zit ook ja, achter een raam
Kom maar langs, Hoekstraat, Groningen, Ricko is vaste klant.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die zit ook ja, achter een raam
Alsof jij interesse hebt, jij hebt op Urk genoeg minderjarige nichtjes die je kunt neukenquote:
Nee zoek meestal wat ouders, bijv jou moeder! Val niet op Urkersquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof jij interesse hebt, jij hebt op Urk genoeg minderjarige nichtjes die je kunt neuken
Jij hebt geen gevoel? Dus ik mag jou heel hard in elkaar slaan?quote:Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zit nog heel veel tussen die twee groepen hoor.
Alrdy done! beviel me niet..quote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom maar langs, Hoekstraat, Groningen, Ricko is vaste klant.
Het is jouw moeder, niet jouquote:Op maandag 15 september 2008 16:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee zoek meestal wat ouders, bijv jou moeder! Val niet op Urkers
Slurkersquote:Op maandag 15 september 2008 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is jouw moeder, niet jou
Anyway, er lopen regelmatige lekkere Urkers langs op school hoor
Of Urksters?
Tot er een stuk tekst uit een mond komtquote:Op maandag 15 september 2008 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of Urksters?
Lurksters, letterlijk of figuurlijk.?quote:Op maandag 15 september 2008 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of Urksters?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom heb ik sinds terugkomst van mijn ban er alweer 3 notes bij?
Kom en ervaar!quote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Lurksters, letterlijk of figuurlijk.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |