Oeps, bedankt voor het zeggen ik je UI er even uit.quote:
You might want to rephrase that sentence.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oeps, bedankt voor het zeggen ik je UI er even uit.
Kijk die film nou maarquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
BEGRAAFT MOET MET EEN T, KANKERLUL.
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebrachtquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Word hij nooit volwassen of zo, 10 jaar geleden zag ie er ook al zo uit, alleen kleiner.
[ afbeelding ]
wat doet hij met zn rechterhandquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Word hij nooit volwassen of zo, 10 jaar geleden zag ie er ook al zo uit, alleen kleiner.
[ afbeelding ]
quote:
Die gast moet pas 13 zijn ofzo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebracht
Alleen ik vond hem op die foto zo leuk
ZEG NOU EENS GODVERDOMME... WAT BEN JE?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Z'n bloemetjes onderbroek laten zienquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wat doet hij met zn rechterhand
*hap*quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n bloemetjes onderbroek laten zien
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*hap*
het zijn superman logotjes
Leuke muziek voor op een kinderfeestje.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebracht
Was mij niet eens opgemerktquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?
Wauw, onverwachts.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?
Nee niks, maar Bambiquote:
Niks, maar ik dacht even dat ik op iemands hyves zat waarbij iemand een krabbel had gezet met een plaatje van Bambi. Ik miste enkel "Fijne zaterdag".quote:
Die wilde ik nog doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar ik dacht even dat ik op iemands hyves zat waarbij iemand een krabbel had gezet met een plaatje van Bambi. Ik miste enkel "Fijne zaterdag".
En is niet bijgewerktquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
En de telling staat ook scheef.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef gers het volgende:
maarre een hayden deze keer ?
De dag dat iemand zo oud word dat ie gaat verharen. Moet ik echt alles uitleggen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is een verHaardag?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De dag dat iemand zo oud word dat ie gaat verharen. Moet ik echt alles uitleggen?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef gers het volgende:
maarre een hayden deze keer ?
Wat dan?quote:
Nu moet ik weer trekken, tyquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een uitnodiging![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen briefje in de bus doen van een pakketjequote:
Waar woon je? Anders doodverwens je mij misschien welquote:
was dan niet zo bedoeldquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar woon je? Anders doodverwens je mij misschien wel
Neuhquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:01 schreef gers het volgende:
[..]
was dan niet zo bedoeld![]()
maar jij doet toch gewoon altijd keurig een briefje in de bus
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Ik kom nog even melden dat ik hier niet meer zal komen.
Mijn UI kan uit de op.
Dankjewel.
htn=vrltnquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Mijn UI kan uit de op.
Dankjewel.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
NeuhDat is niet eens verplicht
![]()
Maareh, floraliastraat?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Mijn UI kan uit de op.
Dankjewel.
Nee, ik bel zelfs altijd 2 keer aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef gers het volgende:
[..]
ben jij ook zo'n postbode die maximaal 3 seconde wacht bij de voordeur
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef Broekpaling het volgende:
De fiets van Piet van Pa is zojuist gepasseerd.
En de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik bel zelfs altijd 2 keer aan
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
2 keer heel snel zekerquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dood moeten die ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 keer heel snel zeker*ding-dong**ding-dong* ja, dat doet onze postbode ook altijd en dan ben ik bij de voordeur en dan zie ik nog net zo'n busje de hoek om scheuren.
Neen mijn waarde. Ik bel eens, wacht even een minuutje, en bel opnieuwquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 keer heel snel zeker*ding-dong**ding-dong* ja, dat doet onze postbode ook altijd en dan ben ik bij de voordeur en dan zie ik nog net zo'n busje de hoek om scheuren.
weet ik, ik zit je ook te plagen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Neen mijn waarde. Ik bel eens, wacht even een minuutje, en bel opnieuw
bijna de ideale postbodequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Neen mijn waarde. Ik bel eens, wacht even een minuutje, en bel opnieuw
En je gaat naar Colombia cultuur opsnuiven?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Mensen die pakketjes laten bezorgen die TNT
Ik heb een eigen lijndienst varen tussen de VS en NL, elk half uur komt er een boot in de haven van Rotterdam aan met allemaal pakketjes voor mij.
JUICYHIL IS SINTERKLAASquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb een eigen lijndienst varen tussen de VS en NL, elk half uur komt er een boot in de haven van Rotterdam aan met allemaal pakketjes voor mij.
Zorg dan ff dat Hayden, Haley en/of Stephanie een keer met die boot mee gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Huilen dan, je kutpakketje boeit me geen flikker. Wees blij dat ik het afgeef bij de buren en niet in de sloot flikker manquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:22 schreef gers het volgende:
[..]
bijna de ideale postbode![]()
behalve dat je geen briefjes in de bus doet als je het af geeft bij de buren
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Huilen dan, je kutpakketje boeit me geen flikker. Wees blij dat ik het afgeef bij de buren en niet in de sloot flikker man![]()
![]()
![]()
____!
HET IS FRIET TRUT!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ben even eten, patat...
quote:
moet jij dan niet etenquote:
Nee ik eet nooitquote:
welles alleen je kookt nietquote:
3-1 goede wedstrijd hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef postmortum het volgende:
godver wat een kutwedstrijd gisteren
Ik kan heel goed kokenquote:
BEWIJSquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan heel goed koken!
PICS?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef BigKahuna het volgende:
ik ging zo boodschappen doen, er was een keilief kassameisje![]()
Geylquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
maak ons ook dat niet lekker met een knappe bliepmiepquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee sorry daar heb ik nou weer net niet om gevraagd.
1-2quote:
Je wil meisjes het woord geyl niet horen zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
meisjes horen zulke woorden niet te gebruiken![]()
Bij het verlaten van het veld kreeg de arbiter vanaf de hoofdtribune verschillende attributen naar zich toegegooid. Een plastic fles raakte Winter zelfs boven op het hoofd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
1-2![]()
gelukkig kan de knvb ons niet maken wegens spreekkoren want die waren in het limburgs
meisjes = vrouwen onder de 16quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil meisjes het woord geyl niet horen zeggen?Succes met je seksleven dan verder
!
ik wilde het alleen even mededelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef gers het volgende:
[..]
maak ons ook dat niet lekker met een knappe bliepmiep
nee ik had een bekertje met bier volgepistquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
Bij het verlaten van het veld kreeg de arbiter vanaf de hoofdtribune verschillende attributen naar zich toegegooid. Een plastic fles raakte Winter zelfs boven op het hoofd.
was jij dat
Het is 'Geil', anders tyft je maar op naar GeenSteyl.quote:
Als je een echte pimp was had je die baas op z'n bek getikt, en het meisje meegenomenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik wilde het alleen even mededelen.
Ik ging allemaal drank halen, zegt ze zo van; 'feestje?'
dus ik zeg 'jaa het wordt geweldig, wil je ook komen'
ging ze zo vet lief lachen enzo![]()
komt haar baas JA GA NOU EENS EVEN SERIEUS AAN HET WERK![]()
![]()
![]()
!!
BT = pas jarig geweest dus nou mag hét wel, het is nou legaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
meisjes = vrouwen onder de 16
daarvan wil ik het inderdaad niet horen
dankzij die baas kan jij haar vanavond niet aandouwenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
Ik ga niets zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
meisjes = vrouwen onder de 16
daarvan wil ik het inderdaad niet horen
owquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
BT = pas jarig geweest dus nou mag hét wel, het is nou legaal
Handig aangepaktquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
leuk, en wat speelden jullie ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef Rhythm het volgende:
GS.
Kut, met 2-4 verloren vandaag. En ik had nog wel bijna gescoord, maar de bal bleef op de lijn liggen
. En daarbij offerde ik mezelf op, waardoor de telaatkomende keeper een knie in mijn onderbuik zette.
Ik zo tijdens de rust:
Jongens, ik heb goed en slecht nieuws. Slechte nieuws: ik heb niet gescoord. Goede nieuws: ik kan geen kinderen meer krijgen.
Niet dat dit iemand van jullie boeit maar ik moet toch ook maar een fipo van mij in deze versche SC maken.
zeg maar hoorquote:
Anders wel dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef gers het volgende:
[..]
dankzij die baas kan jij haar vanavond niet aandouwen
Voetbal en nee ik doe geen vmboquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
leuk, en wat speelden jullie ?
Geyl geyl geyl geyl geylquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is 'Geil', anders tyft je maar op naar GeenSteyl.
Wat is het grote verschil tussen 16 en 17 dan volgens jouquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
BT = pas jarig geweest dus nou mag hét wel, het is nou legaal
16 dat is veelste jong voor mequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
Wat is het grote verschil tussen 16 en 17 dan volgens jou?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
1 jaarquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
wel of geen haar op de kutquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
Nu je het over voetbal hebtquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Voetbal en nee ik doe geen vmbo.
Hoe?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:58 schreef gers het volgende:
[..]
BEWIJS![]()
en pizza's warmmaken kan iedereen![]()
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je verlangt ernaar, ik ruik het vanaf hier.
dacht het nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaa.. jij moet toch eens wat meer research doen geloof ik
en hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de.... dus dat ene jaartje maakt toch weer een beetje verschil, elk jaar past het een beetje beterquote:
amateurvoetbalquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu je het over voetbal hebt!
Ik speelde vandaag tegen een team uit Zaandam (). Allemaal mocro's enzo. Ik ben rechtsback, soms rechtshalf zoals vandaag, en mijn speelstijl is te vergelijken met een zekere Gattuso of Davids
.
Dus ik ging er een keer ietsjes te hard in en schop zo'n mocro geblesseerd. Komen al die mocro's ruzie zoeken enzo. Zegt er eentje tegen me: "Kill wacht maar, wacht maar op de return swa. Je gaat zien. Nino, LSD, Zaandam 075. Jeweetzelf jeweetzelf. Je gaat zien, messen op je keel."![]()
![]()
jordeeeh is een joodquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
De herdertjes lagen bij nachten.
Zij lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden zij engelen zingen
Klaagbaak! Klaagbaak! Klaagbaak!
Tieten, geslachtsdeel, buik, rug, hoofd, benen. Enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Dacht het wel
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
De herdertjes lagen bij nachten.
Zij lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden zij engelen zingen
Klaagbaak! Klaagbaak! Klaagbaak!
Haha, ik ben zeg maar opkomende linksback, maar wegens blessures stond ik vandaag heel ff rechtsbuiten (:') ) en daarna rechtsback. Want dan konden linkspoten op links voetballen. Nouja, wij hebben sowieso altijd ruzie en ik weet niet waardoor maar wij zijn best lief. Maar op een gegeven moment komt er zo'n hoge bal voor de keeper, en ik kop hem maar die dude komt dus te laat en plant z'n knie in m'n buik. Ik lig te creperen op de grond en denk: HAHAHAA YESS TOCH MAAR FF GESCOORD. Is de bal via binnenkant paal op de lijn blijven liggenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu je het over voetbal hebt!
Ik speelde vandaag tegen een team uit Zaandam (). Allemaal mocro's enzo. Ik ben rechtsback, soms rechtshalf zoals vandaag, en mijn speelstijl is te vergelijken met een zekere Gattuso of Davids
.
Dus ik ging er een keer ietsjes te hard in en schop zo'n mocro geblesseerd. Komen al die mocro's ruzie zoeken enzo. Zegt er eentje tegen me: "Kill wacht maar, wacht maar op de return swa. Je gaat zien. Nino, LSD, Zaandam 075. Jeweetzelf jeweetzelf. Je gaat zien, messen op je keel."![]()
![]()
Dat zijn een boel foto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tieten, geslachtsdeel, buik, rug, hoofd, benen. Enzo
Als je nou alles in 1 foto zet is t ook goed hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zijn een boel foto'sheb ik helaas geen tijd voor.
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
Rug en buik?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je nou alles in 1 foto zet is t ook goed hoor.
nee mag niet van YVHquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
ik stem voor bier en tietenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
quote:
de naaktpics hebben zeker een passwordquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
Maar dat is dan ook het enige
Je hebt je kont ook een keer gepostquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
pw:quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef gers het volgende:
[..]
de naaktpics hebben zeker een password
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Ik bedoelde als van, buik dus alleen de voorkantquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
userfoto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt je kont ook een keer gepost!
Oepsverraden dat ik Userfoto's kom
.
Haha die met dat minirokje jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
HAHAHAHA, jij komt in Userfoto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
Of ze had m van dr photobucket verwijdert, kan ook nog.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha die met dat minirokje ja
Die is alleen weggehaald van Tinypic
leuk ik ben opkomende linksback gewwest , winger dus bij RIOS'31 in Limburg. We speelde toen hoofdklasse limburg ben moeten stoppen wegens gebroken enkel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Haha, ik ben zeg maar opkomende linksback, maar wegens blessures stond ik vandaag heel ff rechtsbuiten (:') ) en daarna rechtsback. Want dan konden linkspoten op links voetballen. Nouja, wij hebben sowieso altijd ruzie en ik weet niet waardoor maar wij zijn best lief. Maar op een gegeven moment komt er zo'n hoge bal voor de keeper, en ik kop hem maar die dude komt dus te laat en plant z'n knie in m'n buik. Ik lig te creperen op de grond en denk: HAHAHAA YESS TOCH MAAR FF GESCOORD. Is de bal via binnenkant paal op de lijn blijven liggen. En ik dacht al van, waarom komt niemand mij feliciteren
. En toen kwam ons team schelden op de keeper en moest iedereen weer uit mekaar worden gehouden
.
Ja, dat jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of ze had m van dr photobucket verwijdert, kan ook nog.
ik wil een pm hebben van de pics van btquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
maarre moet ik die pics nog steeds pm'en naar bt
Eensch met Jordeeh.quote:
Euhm, JA? Het staat toch in de regels of niet danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
maarre moet ik die pics nog steeds pm'en naar bt
Watquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Eensch met Jordeeh.
Breathtaking007 (:') ), post die foto nog eens?
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha die met dat minirokje ja
Die is alleen weggehaald van Tinypic
Pm mag ook.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat jamaar geen repost
!
En danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Watbreathtaking was al bezet
Goh, wil je nu dat we gaan vragen over de mooiere?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.
Zonder nog mooierquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.
Breathtaking007quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zonder nog mooier![]()
.
En ik zal je niet meer pesten met Breathtaking007 ()
.
PM een drol danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
ik durf bt niet te pm'en dadelijk word ze op mij verliefd![]()
Als het goed is kent iedereen dat nummer welquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef behangplakker het volgende:
Zo, even gepost en nu ga ik RCT doen![]()
Even voor de goede stemming (jordeeeh kent het nummer dat gaat komen):
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
ik durf bt niet te pm'en dadelijk word ze op mij verliefd![]()
Ja ik bedoelde hem andersquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als het goed is kent iedereen dat nummer wel
Was gisteravond echt harde kaas
bomfunk mc'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef behangplakker het volgende:
Zo, even gepost en nu ga ik RCT doen![]()
Even voor de goede stemming (jordeeeh kent het nummer dat gaat komen):
Oh, ik vind die naaktfoto van haar mooierquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:40 schreef postmortum het volgende:
ik vind die van bt met gitaar het mooist
Dan had ik Breathtaking007quote:
daar zat teveel haar opquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, ik vind die naaktfoto van haar mooier
jawel en anders stuur eens een pmquote:
wtfquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
jawel en anders stuur eens een pm![]()
ik heb deze gezien:
[ afbeelding ]
nee , ik ben aan het bedenken of ik volgende week een spandoek meeneeem naar fsc en wat ik erop moet zetten zonder dat we een boete krijgenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:47 schreef gers het volgende:
zitten jullie nu eigenlijk allemaal te fappen op bt?
Nee, ik mocht ze van BT007 niet doorsturenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb deze gezien:
[ afbeelding ]
KNVB MAFFIA ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee , ik ben aan het bedenken of ik volgende week een spandoek meeneeem naar fsc en wat ik erop moet zetten zonder dat we een boete krijgen
Ah verdomme, ik dacht dat ik die al verwijderd hadquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb deze gezien:
[ afbeelding ]
ik dacht aan : SCHEALE WIKSERquote:
dat ken of iets anders in limbo-taalquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht aan : SCHEALE WIKSER
vertaling : Schele Rukker
ik rioep dat dus gisteren en opeens roept die dude met zijn megafoon dat na en begint het halve vakken dat ze zingenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef gers het volgende:
[..]
dat ken of iets anders in limbo-taal
nee die is van roermondquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:53 schreef Rhythm het volgende:
Postmortum?
Ken jij de lokale volksheld BIG BENNY![]()
?
![]()
![]()
PM ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, ik vind die naaktfoto van haar mooier
tss BFMV stelle kut-emo'squote:
Ik ben gebanned op tinypicquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef postmortum het volgende:
trouewens echte bazen gebruiken tinypic
Tja, jouw eigen foto's vallen onder kinderporno, geen verrassing dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gebanned op tinypic!
Bavariaquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:00 schreef gers het volgende:
kwak of bavaria ?
Nee, mss moet die ui maar uit de op he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:58 schreef jordeeeh het volgende:
Waar is [ afbeelding ] trouwens, die heb ik ook al een week niet zien posten
Baklapquote:
Neequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, mss moet die ui maar uit de op he?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef postmortum het volgende:
als ik naar top oss - fsc zou gaan , zou ik spandoekje maken met Fok! baas erop
is het je buttbuddy ?quote:
Neh, ik had een pornofilmpje geuploadquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, jouw eigen foto's vallen onder kinderporno, geen verrassing dus
Meteen haalt er weer iemand emos bij, omdat ze toevallig lang haar en zwarte kleren dragenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
tss BFMV stelle kut-emo's
Gotchic-Matal FTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
ik zie de gezichten van de steward en de supporters al voor mequote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, ik had een pornofilmpje geupload
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Meteen haalt er weer iemand emos bij, omdat ze toevallig lang haar en zwarte kleren dragen![]()
Ga Jan Smid luisteren ofzo
EmoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
home-made ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, ik had een pornofilmpje geupload
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Meteen haalt er weer iemand emos bij, omdat ze toevallig lang haar en zwarte kleren dragen![]()
Ga Jan Smid luisteren ofzo
zeg ik heb ze gezien op GMM in 2005 of 2006SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
nieuwe aflevering van Made: BT die ponosterretje wil wordenquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
nieuwe aflevering van Made: BT die ponosterretje wil worden
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
nieuwe aflevering van Made: BT die ponosterretje wil worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver moest dat, alles gaat hier over het toetsenbord heen.
Drinken, off?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
en dan maisnon als flufferquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik ben meer voor bukkake door de klb-bazen
Angelina want een milf is datquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef postmortum het volgende:
mag je rukken in de bios ?
ik ga zometeen naar Wanted en die angelina heeft zulke geile lipjes
Die bovenste?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef postmortum het volgende:
mag je rukken in de bios ?
ik ga zometeen naar Wanted en die angelina heeft zulke geile lipjes
ik dacht aan yvonnequote:
dan komt de bukkake nooit opgangquote:
pmquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
nee, van een meisje hier uit de buurt!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens uploadenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
maar het is toch een mifjequote:
zeg klapjosti ,quote:
Een beetje ons blij maken met een dooie musquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog heb johdat was meer dan een jaar terug.
eerder eenquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:15 schreef gers het volgende:
Lieve MTV made
ik ben een verlegen meisje met weinig vrienden , daarom zit ik ook op fok.
Het liefste wat ik zo willen is dat ik uitgewoond word door bubba en hierdoor
populair word en vrienden krijgen
Kusjes
BT007
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:15 schreef gers het volgende:
Lieve MTV made
Kusjes
BT
Ik denk niet dat dat een goede aanmelding isquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:15 schreef gers het volgende:
Lieve MTV made
Kusjes
BT
dat is wel de anal sword of wisdomquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
foto van bubba
[ afbeelding ]
sorry BTquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een goede aanmelding is
quote:
tjek de ninja-editquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier gaat een plaatje verwijderd worden.
Treksequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
tjek de ninja-editmaar ik ben nu naar de bios
Skillzzzquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
tjek de ninja-editmaar ik ben nu naar de bios
alleen als je dialect spreektquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:21 schreef gers het volgende:ik vind limburgse vla lekker en limburgs bier ben ik nu een limbo
Limburgse vla, wasda?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:21 schreef gers het volgende:ik vind limburgse vla lekker en limburgs bier ben ik nu een limbo
vlaaiquote:
gelukkig dat spreek ik nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
alleen als je dialect spreekt
quote:
Tot zo!quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik gaaaaaa. uit straksveel plezier vanavond allemaal/welterusten alvast
Hoaxquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik gaaaaaa. uit straksveel plezier vanavond allemaal/welterusten alvast
Maar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |