Als het goed is kent iedereen dat nummer welquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef behangplakker het volgende:
Zo, even gepost en nu ga ik RCT doen![]()
Even voor de goede stemming (jordeeeh kent het nummer dat gaat komen):
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
ik durf bt niet te pm'en dadelijk word ze op mij verliefd![]()
Ja ik bedoelde hem andersquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als het goed is kent iedereen dat nummer wel
Was gisteravond echt harde kaas
bomfunk mc'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef behangplakker het volgende:
Zo, even gepost en nu ga ik RCT doen![]()
Even voor de goede stemming (jordeeeh kent het nummer dat gaat komen):
Oh, ik vind die naaktfoto van haar mooierquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:40 schreef postmortum het volgende:
ik vind die van bt met gitaar het mooist
Dan had ik Breathtaking007quote:
daar zat teveel haar opquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, ik vind die naaktfoto van haar mooier
jawel en anders stuur eens een pmquote:
wtfquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
jawel en anders stuur eens een pm![]()
ik heb deze gezien:
[ afbeelding ]
nee , ik ben aan het bedenken of ik volgende week een spandoek meeneeem naar fsc en wat ik erop moet zetten zonder dat we een boete krijgenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:47 schreef gers het volgende:
zitten jullie nu eigenlijk allemaal te fappen op bt?
Nee, ik mocht ze van BT007 niet doorsturenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
jawel en anders stuur eens een pm![]()
ik heb deze gezien:
[ afbeelding ]
KNVB MAFFIA ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee , ik ben aan het bedenken of ik volgende week een spandoek meeneeem naar fsc en wat ik erop moet zetten zonder dat we een boete krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |