Ik bedoelde als van, buik dus alleen de voorkantquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
Maar dat is dan ook het enige
userfoto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt je kont ook een keer gepost!
Oepsverraden dat ik Userfoto's kom
.
Haha die met dat minirokje jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
HAHAHAHA, jij komt in Userfoto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
Of ze had m van dr photobucket verwijdert, kan ook nog.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha die met dat minirokje ja
Die is alleen weggehaald van Tinypic
leuk ik ben opkomende linksback gewwest , winger dus bij RIOS'31 in Limburg. We speelde toen hoofdklasse limburg ben moeten stoppen wegens gebroken enkel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Haha, ik ben zeg maar opkomende linksback, maar wegens blessures stond ik vandaag heel ff rechtsbuiten (:') ) en daarna rechtsback. Want dan konden linkspoten op links voetballen. Nouja, wij hebben sowieso altijd ruzie en ik weet niet waardoor maar wij zijn best lief. Maar op een gegeven moment komt er zo'n hoge bal voor de keeper, en ik kop hem maar die dude komt dus te laat en plant z'n knie in m'n buik. Ik lig te creperen op de grond en denk: HAHAHAA YESS TOCH MAAR FF GESCOORD. Is de bal via binnenkant paal op de lijn blijven liggen. En ik dacht al van, waarom komt niemand mij feliciteren
. En toen kwam ons team schelden op de keeper en moest iedereen weer uit mekaar worden gehouden
.
Ja, dat jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of ze had m van dr photobucket verwijdert, kan ook nog.
ik wil een pm hebben van de pics van btquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
maarre moet ik die pics nog steeds pm'en naar bt
Eensch met Jordeeh.quote:
Euhm, JA? Het staat toch in de regels of niet danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
maarre moet ik die pics nog steeds pm'en naar bt
Watquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Eensch met Jordeeh.
Breathtaking007 (:') ), post die foto nog eens?
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha die met dat minirokje ja
Die is alleen weggehaald van Tinypic
Pm mag ook.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat jamaar geen repost
!
En danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Watbreathtaking was al bezet
Goh, wil je nu dat we gaan vragen over de mooiere?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.
Zonder nog mooierquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.
Breathtaking007quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zonder nog mooier![]()
.
En ik zal je niet meer pesten met Breathtaking007 ()
.
PM een drol danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
ik durf bt niet te pm'en dadelijk word ze op mij verliefd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |