en hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de.... dus dat ene jaartje maakt toch weer een beetje verschil, elk jaar past het een beetje beterquote:
amateurvoetbalquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu je het over voetbal hebt!
Ik speelde vandaag tegen een team uit Zaandam (). Allemaal mocro's enzo. Ik ben rechtsback, soms rechtshalf zoals vandaag, en mijn speelstijl is te vergelijken met een zekere Gattuso of Davids
.
Dus ik ging er een keer ietsjes te hard in en schop zo'n mocro geblesseerd. Komen al die mocro's ruzie zoeken enzo. Zegt er eentje tegen me: "Kill wacht maar, wacht maar op de return swa. Je gaat zien. Nino, LSD, Zaandam 075. Jeweetzelf jeweetzelf. Je gaat zien, messen op je keel."![]()
![]()
jordeeeh is een joodquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
De herdertjes lagen bij nachten.
Zij lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden zij engelen zingen
Klaagbaak! Klaagbaak! Klaagbaak!
Tieten, geslachtsdeel, buik, rug, hoofd, benen. Enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Dacht het wel
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
De herdertjes lagen bij nachten.
Zij lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden zij engelen zingen
Klaagbaak! Klaagbaak! Klaagbaak!
Haha, ik ben zeg maar opkomende linksback, maar wegens blessures stond ik vandaag heel ff rechtsbuiten (:') ) en daarna rechtsback. Want dan konden linkspoten op links voetballen. Nouja, wij hebben sowieso altijd ruzie en ik weet niet waardoor maar wij zijn best lief. Maar op een gegeven moment komt er zo'n hoge bal voor de keeper, en ik kop hem maar die dude komt dus te laat en plant z'n knie in m'n buik. Ik lig te creperen op de grond en denk: HAHAHAA YESS TOCH MAAR FF GESCOORD. Is de bal via binnenkant paal op de lijn blijven liggenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu je het over voetbal hebt!
Ik speelde vandaag tegen een team uit Zaandam (). Allemaal mocro's enzo. Ik ben rechtsback, soms rechtshalf zoals vandaag, en mijn speelstijl is te vergelijken met een zekere Gattuso of Davids
.
Dus ik ging er een keer ietsjes te hard in en schop zo'n mocro geblesseerd. Komen al die mocro's ruzie zoeken enzo. Zegt er eentje tegen me: "Kill wacht maar, wacht maar op de return swa. Je gaat zien. Nino, LSD, Zaandam 075. Jeweetzelf jeweetzelf. Je gaat zien, messen op je keel."![]()
![]()
Dat zijn een boel foto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tieten, geslachtsdeel, buik, rug, hoofd, benen. Enzo
Als je nou alles in 1 foto zet is t ook goed hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zijn een boel foto'sheb ik helaas geen tijd voor.
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
Rug en buik?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je nou alles in 1 foto zet is t ook goed hoor.
nee mag niet van YVHquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
ik stem voor bier en tietenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
quote:
de naaktpics hebben zeker een passwordquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
Maar dat is dan ook het enige
Je hebt je kont ook een keer gepostquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
Maar dat is dan ook het enige
pw:quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef gers het volgende:
[..]
de naaktpics hebben zeker een password
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |