Het is 'Geil', anders tyft je maar op naar GeenSteyl.quote:
Als je een echte pimp was had je die baas op z'n bek getikt, en het meisje meegenomenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik wilde het alleen even mededelen.
Ik ging allemaal drank halen, zegt ze zo van; 'feestje?'
dus ik zeg 'jaa het wordt geweldig, wil je ook komen'
ging ze zo vet lief lachen enzo![]()
komt haar baas JA GA NOU EENS EVEN SERIEUS AAN HET WERK![]()
![]()
![]()
!!
BT = pas jarig geweest dus nou mag hét wel, het is nou legaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
meisjes = vrouwen onder de 16
daarvan wil ik het inderdaad niet horen
dankzij die baas kan jij haar vanavond niet aandouwenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
Ik ga niets zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
meisjes = vrouwen onder de 16
daarvan wil ik het inderdaad niet horen
owquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
BT = pas jarig geweest dus nou mag hét wel, het is nou legaal
Handig aangepaktquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
leuk, en wat speelden jullie ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef Rhythm het volgende:
GS.
Kut, met 2-4 verloren vandaag. En ik had nog wel bijna gescoord, maar de bal bleef op de lijn liggen
. En daarbij offerde ik mezelf op, waardoor de telaatkomende keeper een knie in mijn onderbuik zette.
Ik zo tijdens de rust:
Jongens, ik heb goed en slecht nieuws. Slechte nieuws: ik heb niet gescoord. Goede nieuws: ik kan geen kinderen meer krijgen.
Niet dat dit iemand van jullie boeit maar ik moet toch ook maar een fipo van mij in deze versche SC maken.
zeg maar hoorquote:
Anders wel dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef gers het volgende:
[..]
dankzij die baas kan jij haar vanavond niet aandouwen
Voetbal en nee ik doe geen vmboquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
leuk, en wat speelden jullie ?
Geyl geyl geyl geyl geylquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is 'Geil', anders tyft je maar op naar GeenSteyl.
Wat is het grote verschil tussen 16 en 17 dan volgens jouquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
BT = pas jarig geweest dus nou mag hét wel, het is nou legaal
16 dat is veelste jong voor mequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
Wat is het grote verschil tussen 16 en 17 dan volgens jou?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
1 jaarquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
wel of geen haar op de kutquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geyl geyl geyl geyl geyl
[..]
Nu je het over voetbal hebtquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Voetbal en nee ik doe geen vmbo.
Hoe?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:58 schreef gers het volgende:
[..]
BEWIJS![]()
en pizza's warmmaken kan iedereen![]()
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je verlangt ernaar, ik ruik het vanaf hier.
dacht het nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaa.. jij moet toch eens wat meer research doen geloof ik
en hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de.... dus dat ene jaartje maakt toch weer een beetje verschil, elk jaar past het een beetje beterquote:
amateurvoetbalquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu je het over voetbal hebt!
Ik speelde vandaag tegen een team uit Zaandam (). Allemaal mocro's enzo. Ik ben rechtsback, soms rechtshalf zoals vandaag, en mijn speelstijl is te vergelijken met een zekere Gattuso of Davids
.
Dus ik ging er een keer ietsjes te hard in en schop zo'n mocro geblesseerd. Komen al die mocro's ruzie zoeken enzo. Zegt er eentje tegen me: "Kill wacht maar, wacht maar op de return swa. Je gaat zien. Nino, LSD, Zaandam 075. Jeweetzelf jeweetzelf. Je gaat zien, messen op je keel."![]()
![]()
jordeeeh is een joodquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
De herdertjes lagen bij nachten.
Zij lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden zij engelen zingen
Klaagbaak! Klaagbaak! Klaagbaak!
Tieten, geslachtsdeel, buik, rug, hoofd, benen. Enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Dacht het wel
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
De herdertjes lagen bij nachten.
Zij lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden zij engelen zingen
Klaagbaak! Klaagbaak! Klaagbaak!
Haha, ik ben zeg maar opkomende linksback, maar wegens blessures stond ik vandaag heel ff rechtsbuiten (:') ) en daarna rechtsback. Want dan konden linkspoten op links voetballen. Nouja, wij hebben sowieso altijd ruzie en ik weet niet waardoor maar wij zijn best lief. Maar op een gegeven moment komt er zo'n hoge bal voor de keeper, en ik kop hem maar die dude komt dus te laat en plant z'n knie in m'n buik. Ik lig te creperen op de grond en denk: HAHAHAA YESS TOCH MAAR FF GESCOORD. Is de bal via binnenkant paal op de lijn blijven liggenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu je het over voetbal hebt!
Ik speelde vandaag tegen een team uit Zaandam (). Allemaal mocro's enzo. Ik ben rechtsback, soms rechtshalf zoals vandaag, en mijn speelstijl is te vergelijken met een zekere Gattuso of Davids
.
Dus ik ging er een keer ietsjes te hard in en schop zo'n mocro geblesseerd. Komen al die mocro's ruzie zoeken enzo. Zegt er eentje tegen me: "Kill wacht maar, wacht maar op de return swa. Je gaat zien. Nino, LSD, Zaandam 075. Jeweetzelf jeweetzelf. Je gaat zien, messen op je keel."![]()
![]()
Dat zijn een boel foto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tieten, geslachtsdeel, buik, rug, hoofd, benen. Enzo
Als je nou alles in 1 foto zet is t ook goed hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zijn een boel foto'sheb ik helaas geen tijd voor.
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
Rug en buik?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je nou alles in 1 foto zet is t ook goed hoor.
nee mag niet van YVHquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
ik stem voor bier en tietenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie:
Alleen tieten mag ook.
quote:
de naaktpics hebben zeker een passwordquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
Maar dat is dan ook het enige
Je hebt je kont ook een keer gepostquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
pw:quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef gers het volgende:
[..]
de naaktpics hebben zeker een password
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Ik bedoelde als van, buik dus alleen de voorkantquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ afbeelding ]
userfoto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt je kont ook een keer gepost!
Oepsverraden dat ik Userfoto's kom
.
Haha die met dat minirokje jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
HAHAHAHA, jij komt in Userfoto'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
Of ze had m van dr photobucket verwijdert, kan ook nog.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha die met dat minirokje ja
Die is alleen weggehaald van Tinypic
leuk ik ben opkomende linksback gewwest , winger dus bij RIOS'31 in Limburg. We speelde toen hoofdklasse limburg ben moeten stoppen wegens gebroken enkel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Haha, ik ben zeg maar opkomende linksback, maar wegens blessures stond ik vandaag heel ff rechtsbuiten (:') ) en daarna rechtsback. Want dan konden linkspoten op links voetballen. Nouja, wij hebben sowieso altijd ruzie en ik weet niet waardoor maar wij zijn best lief. Maar op een gegeven moment komt er zo'n hoge bal voor de keeper, en ik kop hem maar die dude komt dus te laat en plant z'n knie in m'n buik. Ik lig te creperen op de grond en denk: HAHAHAA YESS TOCH MAAR FF GESCOORD. Is de bal via binnenkant paal op de lijn blijven liggen. En ik dacht al van, waarom komt niemand mij feliciteren
. En toen kwam ons team schelden op de keeper en moest iedereen weer uit mekaar worden gehouden
.
Ja, dat jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of ze had m van dr photobucket verwijdert, kan ook nog.
ik wil een pm hebben van de pics van btquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
maarre moet ik die pics nog steeds pm'en naar bt
Eensch met Jordeeh.quote:
Euhm, JA? Het staat toch in de regels of niet danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
maarre moet ik die pics nog steeds pm'en naar bt
Watquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Eensch met Jordeeh.
Breathtaking007 (:') ), post die foto nog eens?
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha die met dat minirokje ja
Die is alleen weggehaald van Tinypic
Pm mag ook.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat jamaar geen repost
!
En danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Watbreathtaking was al bezet
Goh, wil je nu dat we gaan vragen over de mooiere?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.
Zonder nog mooierquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, die met minirokje was nog het minst mooi.
Breathtaking007quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zonder nog mooier![]()
.
En ik zal je niet meer pesten met Breathtaking007 ()
.
PM een drol danquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
ik durf bt niet te pm'en dadelijk word ze op mij verliefd![]()
Als het goed is kent iedereen dat nummer welquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef behangplakker het volgende:
Zo, even gepost en nu ga ik RCT doen![]()
Even voor de goede stemming (jordeeeh kent het nummer dat gaat komen):
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
ik durf bt niet te pm'en dadelijk word ze op mij verliefd![]()
Ja ik bedoelde hem andersquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als het goed is kent iedereen dat nummer wel
Was gisteravond echt harde kaas
bomfunk mc'squote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef behangplakker het volgende:
Zo, even gepost en nu ga ik RCT doen![]()
Even voor de goede stemming (jordeeeh kent het nummer dat gaat komen):
Oh, ik vind die naaktfoto van haar mooierquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:40 schreef postmortum het volgende:
ik vind die van bt met gitaar het mooist
Dan had ik Breathtaking007quote:
daar zat teveel haar opquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, ik vind die naaktfoto van haar mooier
jawel en anders stuur eens een pmquote:
wtfquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
jawel en anders stuur eens een pm![]()
ik heb deze gezien:
[ afbeelding ]
nee , ik ben aan het bedenken of ik volgende week een spandoek meeneeem naar fsc en wat ik erop moet zetten zonder dat we een boete krijgenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:47 schreef gers het volgende:
zitten jullie nu eigenlijk allemaal te fappen op bt?
Nee, ik mocht ze van BT007 niet doorsturenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
jawel en anders stuur eens een pm![]()
ik heb deze gezien:
[ afbeelding ]
KNVB MAFFIA ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee , ik ben aan het bedenken of ik volgende week een spandoek meeneeem naar fsc en wat ik erop moet zetten zonder dat we een boete krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |