Ik zag hem eerder ook al in Nieuws & achtergrondenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor (mijn) repost.
Paaskonijnquote:Op donderdag 11 september 2008 15:32 schreef Maisnon het volgende:
Paaskonijn missen't is gewoon een lutser dat ie zoiets flikt.
BK wat vind je van Sufjan Stevens
Stoer mènquote:Op donderdag 11 september 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
Heb ik toch maar weer even een topic geopend.
mwoh vroeg ik me gewoon afquote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Paaskonijn![]()
Haten = Verlaten
Sufjan Stevens vind ik vrij slecht eerlijk gezegd. Hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BK, geef jij je attracties nooit namen? Ik geef ze altijd namen
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef behangplakker het volgende:Teveel werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BK, geef jij je attracties nooit namen? Ik geef ze altijd namen
![]()
Je moet juist werk maken van je parkquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef behangplakker het volgende:NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BK, geef jij je attracties nooit namen? Ik geef ze altijd namen
Wtf doe jij met RCTGras maaien en namen geven aan attracties
Ik wil alleen maar kankerveel geld verdienen.
><(({°>
Zolang werken nog een noodzakelijk kwaad is, zal ik nooit ergens werk van makenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet juist werk maken van je park
Komop zeg, heb je een vet cool stoer uberpark, zie je achter elke attractie 1 of 2 staan bij de ingangquote:Op donderdag 11 september 2008 15:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee
Wtf doe jij met RCTGras maaien en namen geven aan attracties
Ik wil alleen maar kankerveel geld verdienen.
Boeiend, van namen gaan je bezoekers niet meer betalenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Komop zeg, heb je een vet cool stoer uberpark, zie je achter elke attractie 1 of 2 staan bij de ingang![]()
Gras betaalt geen geld.quote:En gras maaien is een essentieel onderdeel van een pretpark
Of een achtbaan maken die gegarandeerd verongelukt en hem niet testen zodat er mensen ingaanquote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef BigKahuna het volgende:
Wat ook leuk is is als er voor een attractie zoals de Boomstam shit, waar altijd kankerveel mensen in gaan, iets van 150 mensen in de rij staan. Dan verhoog je de toegangsprijs naar 20 euro ofzo. Er komen geen nieuwe mensen meer in de rij, maar die 150 die er staan gaan ook niet weg en betalen dus 20 euro per persoon!!
Daarna verlaag je de prijs weer en doet het nog een keer.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik noemde mijn attracties altijd dingen als Dildo Collectors Club en de Genotsknots
Dan krijg je ook van die berichten als "I am very happy with Dildo Collectors Club!"
En de Genotsknots has broken down enzo
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik noemde mijn attracties altijd dingen als Dildo Collectors Club en de Genotsknots
Dan krijg je ook van die berichten als "I am very happy with Dildo Collectors Club!"
En de Genotsknots has broken down enzo
?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Druk eens op F12, F11 of F10 BK?
in-game.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Druk eens op F12, F11 of F10 BK?
Kijk eens bij je budgetquote:
quote:Bij de protonenbotsingen kunnen de temperaturen oplopen tot 100.000 keer de warmte in het hart de zon. Toch houdt het koelsysteem de versneller op een constante temperatuur van ongeveer 271 graden onder nul. De proeven moeten zorgen voor een enorme hoeveelheid gegevens, genoeg om elk jaar 100.000 dubbelzijdige dvd's te vullen. De informatie wordt wereldwijd opgeslagen op elf supercomputers. Een daarvan staat in Amsterdam.
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef GasTurbine het volgende:
Of werkt het echt niet?
Heb 5 jaar geleden bij iemand destijds die cheat gezien.
whejooooooquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Spore is op 70% met downloaden bij mij
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
whejoooooo
door jou gaan de mensen in arme ontwikkelingslanden failliet
Die heb ik gemaakt met Sporequote:
Oh, dit keer geen kruising van dierenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt met Spore
Het is een soort... gek wezen met een te groot pak aanof zo'n soort ouderwets duikpak, ik weet het niet
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
You can enter 'Schommelschip-1' for the price of..
ONE MILLION DOLLARS!
Succes ! Nu ga ik rijst etenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef Maisnon het volgende:
kmoet weer een bedrijf bellen wish me luck
Hee Jos !quote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef afcajos het volgende:
Hallo mensen van het goed leven.
Weekend voor mij![]()
Morgenmiddag zuipen in zwolle
Morgen avond pieperfestival emmeloord
Zaterdag avond pieperfestival emmeloord met Wolter kroes
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen nieuw Metallica album uit!![]()
Ik kan 'm alleen pas zaterdag halen.![]()
Ik heb 'm inderdaad nog niet gedownload, maar 't begint nu verdomme wel te jeuken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je d'r maar aan denkt!
Inderdaad, downloaden gebruiken we voor spellenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je d'r maar aan denkt!
Ik heb hem maar gedownload, en nummer 5 is echt ge-wel-digquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 'm inderdaad nog niet gedownload, maar 't begint nu verdomme wel te jeuken.
Bekijk op www.musicmeter.nl de nummers, en luister ze op www.youtube.com, jeukt het ook niet meerquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 'm inderdaad nog niet gedownload, maar 't begint nu verdomme wel te jeuken.
Bedankt voor het ruïneren van zijn 'ik download niet!'-verhaal, terwijl hij hem toch even snel ging downloaden wat later pas door hem werd gerealiseerd, waardoor hij zich rot voelt en het album kut vindt en overstapt op de Gym Class Heroes.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bekijk op www.musicmeter.nl de nummers, en luister ze op www.youtube.com, jeukt het ook niet meer
Kan hij direct weer overstappen op A Tribe Called Questquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor het ruïneren van zijn 'ik download niet!'-verhaal, terwijl hij hem toch even snel ging downloaden wat later pas door hem werd gerealiseerd, waardoor hij zich rot voelt en het album kut vindt en overstapt op de Gym Class Heroes.
Nee, ik heb alleen de streams van Metallica.com gehoord. De rest pas zaterdag.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bekijk op www.musicmeter.nl de nummers, en luister ze op www.youtube.com, jeukt het ook niet meer
Gym Class Heroes.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor het ruïneren van zijn 'ik download niet!'-verhaal, terwijl hij hem toch even snel ging downloaden wat later pas door hem werd gerealiseerd, waardoor hij zich rot voelt en het album kut vindt en overstapt op de Gym Class Heroes.
What a way to go.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:42 schreef GasTurbine het volgende:
En daarna op de alcohol en zich tegen een boom rijden
Dan moet jij cookie jar eensch luisteren!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gym Class Heroes.Beetje 'Take A Look At My Girlfriend' verkrachten.
GCHquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je weet toch wel van wie 'Take A Look At My Girlfriend' is he, zonder g00gle te tjekken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan moet jij cookie jar eensch luisteren!
Ik gok metallica, elvis presley, een of andere countryzanger of een vrouw die vroegtijdig werd opgenomen in een hospitaal. Am I correct?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet toch wel van wie 'Take A Look At My Girlfriend' is he, zonder g00gle te tjekken.
Nooit van gehoord, even luisterenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, even luisteren
Ja heb een edit geplaatst, heb ik wel vaker met veel nummersquote:
Topicwaardig.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Webcam bij die LHC deeltjesversneller, net zag je een brandweerauto aan komen rijden!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, even luisteren
Edit: Dat nummer ken ik wel, veel beter dan de Gym Class Heroes![]()
quote:
Oh noesquote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Webcam bij die LHC deeltjesversneller, net zag je een brandweerauto aan komen rijden!!
Dan heb ik niets gezegd lolquote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vaak ken ik nummers wel, maar weet ik niet van wie het nummer is, en vaak blijkt dan ook dat ik best veel nummers van ze ken
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd lol
Mijn vriendin wou gaan winkelen vandaag.quote:
SUKKELquote:Op donderdag 11 september 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn vriendin wou gaan winkelen vandaag.
En ik was zo stom om ja te zeggen![]()
Weg geld
pwnedquote:Op donderdag 11 september 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn vriendin wou gaan winkelen vandaag.
En ik was zo stom om ja te zeggen![]()
Weg geld
ze heeft neem ik aan inmiddels wel een voorschot gegeven in naturaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Mjah dan kijkt ze zo lief he ..
En dan een kusje ..![]()
En dan .. schat pin jij even ?
Je krijgt het van mij terug![]()
Conclusie:
Rekening leeg
Zeg Nee.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
En dan een kusje ..![]()
Conclusie:
Rekening leeg
Met andere woorden je gaat haar vanavond gigantisch aandouwen?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
En dan een kusje ..![]()
Conclusie:
Rekening leeg
Wel morgen is ze pas hier,quote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met andere woorden je gaat haar vanavond gigantisch aandouwen?
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
En dan een kusje ..![]()
Conclusie:
Rekening leeg
Hard aanpakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel morgen is ze pas hier,
Maar dan zal ze het krijgen ook
Op zijn Noors !quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hehe ik ken het.
schop je vriendin en laat 'r werken, heb ik ook gedaan... alleen nu verdient ze meer dan ik...
trouwens pics van je vriendinquote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Op zijn Noors !
Vol gas en niet piepen
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hehe ik ken het.
schop je vriendin en laat 'r werken, heb ik ook gedaan... alleen nu verdient ze meer dan ik...
Neen.quote:
dus ze is gotickquote:Op donderdag 11 september 2008 18:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Anders willen jullie haar allemaal.
Maar jullie houden toch niet van Alto meisjes![]()
ALTOquote:
zo'n geil emo-meisje dus?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
ALTO![]()
Geen zielige gedeprimeerde Gothic
vertelquote:
Linksmensquote:
Plaatjes posten Gquote:
Hij spiekt van het mededelingenforum hoorquote:
BadVrouw?quote:
Dat eerste.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:42 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n geil emo-meisje dus?
of zo'n type Olga van 180 kg met een slipkoop shirt ?
Clowns at war.quote:
Moet je wel een patch downloadenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
RCT!!!!![]()
![]()
![]()
Zou ie op vista ook draaien?
Nohh.. waarom ben ik geen internetwijsheid..quote:Op donderdag 11 september 2008 18:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Moet je wel een patch downloaden
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef afcajos het volgende:
wtf RTC
Wat was ik een BAAS in dat spel, heb daar heel wat uren aan besteed![]()
Verdomme, nostalgische gevoelens komen omhoog, ik ga het nu downloaden.
Ik denk dat ik hem dan maar helemaal niet ga downloaden, dan ben ik 3 dagen bezigquote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijne is al 3u aan het downloaden, en pas op 38,8%
Wel gewoon deel 1 toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijne is al 3u aan het downloaden, en pas op 38,8%
Deel 2quote:
Mijne zit tussen de 30 en de 40quote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef afcajos het volgende:
Ik pomp em hier met 200 kb/s binnen
binnen 10 min klaar
Wat waren de verbeteringen van deel 2 ten opzichte van deel 1 ookalweer?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Deel 2Net als bij snake is het 2e deel het beste. (ja, ik heb een nokia 3310)
Deel 2quote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Deel 2Net als bij snake is het 2e deel het beste. (ja, ik heb een nokia 3310)
Dat zou ik niet eens meer wetenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat waren de verbeteringen van deel 2 ten opzichte van deel 1 ookalweer?
Volgens mij heb ik altijd 1 gespeeld
Ik kan je wel helpen als t niet luktquote:Op donderdag 11 september 2008 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohh.. waarom ben ik geen internetwijsheid..
BP is maar 16, die kan de echte oldskool shit niet waarderenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Deel 2
[ afbeelding ]
Deel 1 is 10x beter
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Agiath het volgende:
Jammer dat t niet online kan.
Kunnen we samen een KLB-pretpark maken
En dan allemaal klaagtopics:
"Kut schoonmakers die niet werken, kots op het pad"
"Te lange rijen op de achtbaan"
"RCT gecrachst, PAUPER VISTA!!!"
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Agiath het volgende:
Jammer dat t niet online kan.
Kunnen we samen een KLB-pretpark maken
En dan allemaal klaagtopics:
"Kut schoonmakers die niet werken, kots op het pad"
"Te lange rijen op de achtbaan"
"RCT gecrachst, PAUPER VISTA!!!"
Normaal bij dingen wel, hierbij ga ik toch voor 2quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
BP is maar 16, die kan de echte oldskool shit niet waarderen
RCT 1quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
BP is maar 16, die kan de echte oldskool shit niet waarderen
vind jij rct ookquote:
Nou allereerst de vraag, waar zou ik dat moeten downloaden?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen als t niet lukt
welke versie download je
limewirequote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou allereerst de vraag, waar zou ik dat moeten downloaden?
Ik heb limewire..
Ik wist hetquote:
Torrentsquote:
Kan ook wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij ...
zit torrents in limewire ingebouwt, kan dat
?
Nu zie ik dat ik 1 ook heel lang heb gedaanquote:Op donderdag 11 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
RCT 1
[ afbeelding ]
RCT 2
[ afbeelding ]
Echt veel verschil zie ik niet in kreffiks
3 was bagger.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu zie ik dat ik 1 ook heel lang heb gedaanMaar 2 is dus gewoon een verbeterde versie
En geen dom vervolg dat de RollerCoaster totaal niet waard is
, 3 is RCT dus echt niet waard
Mag dat niet? Ik heb mijn downloadlink een paar uur geleden nog in dit topic of het vorige gepostquote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kan ook wel.
Ik mag hier niet een directe link plaatsen naar een torrent bestand.
Maar je kan wel zoeken op http://isohunt.com/
Dan download je een .torrent bestand, die open je met limewire en dan komt het goed, neem wel een torrent met veel seeds (= mensen die het bestand hebben), meestal zijn bestanden met veel seeds ook gelijk betrouwbare bestanden (niet altijd!)
Waarschijnlijk was je bij 2 gewoon een beetje uitgespeeld op het spelquote:Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
2 was eigenlijk ook niet zo leuk meer vond ik.
1 heb ik echt te veel gespeeld
uTorrent is tot 30 kb/s beter dan azureus Vuze.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
pirate bay in combi met azerues vuze is beter
Azureus is kut. Veels te zwaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
pirate bay in combi met azerues vuze is beter
Ik heb Utorrent en mijne schommelt nu tussen de 40 en de 50 kb/squote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
uTorrent is tot 30 kb/s beter dan azureus Vuze.
Officieel is t nog steeds warez.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik heb mijn downloadlink een paar uur geleden nog in dit topic of het vorige gepost
Pleur een poortje open in je routerquote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb Utorrent en mijne schommelt nu tussen de 40 en de 50 kb/s
JA HOOR d:D@:!d:!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef postmortum het volgende:
ik pleur gewoon al mijjn poorthjes open
Nooit gespeeld, ik ben niet zo'n gamer meer de laatste 15 jaarquote:
Goed beleidquote:
gewoon allemaalquote:Op donderdag 11 september 2008 19:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
JA HOOR d:D@:!d:!@d:`
:ddD
WEET JE NIET HOEVEEL LOLLERS!~@!`1 21~@ :d ;D: :d`1 EINZWEI!
je speelt toch met jezelfquote:Op donderdag 11 september 2008 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ik ben niet zo'n gamer meer de laatste 15 jaar
Hoewel... Ik heb van het weekend Spore gespeeld
Wattesquote:Op donderdag 11 september 2008 19:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Pleur een poortje open in je router
Red Alert 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Meestal download ik via nieuwsgroepen maar zulks soort oldskool games zijn vaak alleen nog via torrents te downloaden![]()
Ik game eigenlijk al jaren niet meer, games die nu nog in mn game mapje staan:
cs
sof![]()
avp
gta2 (via lan =)
insane
Knights & Merchants![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quake 3
UT
mohaa
red alert 2
Zo 1x per jaar es met wat maten + pc's bij elkaar om mini-lan te houden en dan dit soort oldskool shit
Ik heb een rarretje van 250 mb C&C ra2quote:Op donderdag 11 september 2008 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Red Alert 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
*zoekt torrent
Ik game ook bijna nooit. Enige spellen die ik er nu op heb staan zijn;quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Meestal download ik via nieuwsgroepen maar zulks soort oldskool games zijn vaak alleen nog via torrents te downloaden![]()
Ik game eigenlijk al jaren niet meer, games die nu nog in mn game mapje staan:
cs
sof![]()
avp
gta2 (via lan =)
insane
Knights & Merchants![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quake 3
UT
mohaa
red alert 2
Zo 1x per jaar es met wat maten + pc's bij elkaar om mini-lan te houden en dan dit soort oldskool shit
Hoe oud was je ook alweerquote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Verdomme eikels, nu ga ik van het weekend natuurlijk de hele dag RCT spelen
Waarom nietquote:Op donderdag 11 september 2008 19:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb een rarretje van 250 mb C&C ra2
hebben?
3, gister 2 geworden.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer
Laat me raden. Rijst?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, hebben jullie vandaag wel de doden van 11 september herdacht? Laten we 2 minuten niet posten.
Niet fokken met de doden gastquote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, hebben jullie vandaag wel de doden van 11 september herdacht? Laten we 2 minuten niet posten.
Neequote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet fokken met de doden gast
Emoquote:Op donderdag 11 september 2008 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik fail, heb in m'n vinger gesneden met een broodmes.Is me nou nog nooit overkomen! Streept af van to do list*
EMOquote:Op donderdag 11 september 2008 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik fail, heb in m'n vinger gesneden met een broodmes.Is me nou nog nooit overkomen! Streept af van to do list*
Het leed hoeft niet verdubbeld te worden.quote:
nee, je leest niet goed.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het leed hoeft niet verdubbeld te worden.
Laat ik het zo zeggen: het is bijzonder smakeloos. Meer woorden wil ik er niet aan vuilmaken.quote:
Doden herdenken is smakeloos?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is bijzonder smakeloos. Meer woorden wil ik er niet aan vuilmaken.
Wat is RA2?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:02 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we niet een RA2 fok tournooi houden ofzo ?
Okee, ik ga wel naar TRU.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ons even ergens anders druk om maken dan tEh 911kontspiracy!!1!!NOEs!11
Ik bloedde als een cunt, ik bedoel, rund!quote:
Dat eerste kan ook, als je ongesteld bent....quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bloedde als een cunt, ik bedoel, rund!
HAhaahAHaWoordgrapEiNSs!!1DL!Ld!Dl1Dl1D!11dd!D:
Niet als je een man bent.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat eerste kan ook, als je ongesteld bent....
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bloedde als een cunt, ik bedoel, rund!
HAhaahAHaWoordgrapEiNSs!!1DL!Ld!Dl1Dl1D!11dd!D:
Niet?quote:
Het is trouwens een onbedoelde dubbele woordgrap zie ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat eerste kan ook, als je ongesteld bent....
bt is offline hoor. moet je misschien ff PM sturen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Alle vrouwen morgen op het terras voor De Drie in Groningen mij pijpen godverdomme
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Waar zat ik eigenlijk met mijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.
Toch?
Denk het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je bent lekker afwazig vandaag.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar zat ik eigenlijk met mijn hoofdRed Alert 2 FTW !
Ik weet het, ben gefrustreert door alle bans van klb-sc'ersquote:Op donderdag 11 september 2008 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent lekker afwazig vandaag.
Ik stuur wel een paar zusters.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Alle vrouwen morgen op het terras voor De Drie in Groningen mij pijpen godverdomme
Maar kan je online nog tegen elkaar?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar zat ik eigenlijk met mijn hoofdRed Alert 2 FTW !
Ach, zondag zijn de eerste 3 alweer terug.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet het, ben gefrustreert door alle bans van klb-sc'ers![]()
Lan sowieso en volgens mij is er zelfs nog een IPX verbinding mogelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar kan je online nog tegen elkaar?
Ik moet wel eerst inkomen hoor, anders ga ik gigantisch afquote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lan sowieso en volgens mij is er zelfs nog een IPX verbinding mogelijk
Lol ik ookquote:Op donderdag 11 september 2008 20:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst inkomen hoor, anders ga ik gigantisch af
Ik vind het wel relaxt.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, zondag zijn de eerste 3 alweer terug.
Maar mis ze wel inderdaad.
Toch heb ik ze liever terugquote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt.
Kan ik die topics ook eens rustig bijhouden
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
Bestaat beffen eigenljk nog? Ik heb het nog nooit gedaan maar het is vast goor
.
Ik ben een befkoningquote:Op donderdag 11 september 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
.
Thank youquote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kan ook wel.
Ik mag hier niet een directe link plaatsen naar een torrent bestand.
Maar je kan wel zoeken op http://isohunt.com/
Dan download je een .torrent bestand, die open je met limewire en dan komt het goed, neem wel een torrent met veel seeds (= mensen die het bestand hebben), meestal zijn bestanden met veel seeds ook gelijk betrouwbare bestanden (niet altijd!)
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben een befkoning![]()
![]()
Ze noemen bij altijd Jos Beffeling
(ja mijn achternaam is bijna t zelfde)
Er komt bloed, pis en baarmoeder uitquote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben een befkoning![]()
![]()
Ze noemen bij altijd Jos Beffeling
(ja mijn achternaam is bijna t zelfde)
Condooms gebruikenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik heb trouwens een pakje met 10 condooms, iemand interesse?![]()
Dat zat in de studentenbox..
Jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Er komt bloed, pis en baarmoeder uit. Dat is toch al genoeg reden om het niet te doen
?
Waarom denk je dat ik ze niet hoef...quote:
Zullen wij het een keer doen zonder condoomquote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ze niet hoef...
En jij kan je tong feilloos om dequote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van
[ afbeelding ]
Bestudeer dit eerst even
1 woord:quote:Op donderdag 11 september 2008 21:08 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En jij kan je tong feilloos om de-punten heen laveren
?
In het donker, met verscheidene pilsener achter de kiezenquote:
Stel je niet aan, jankerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
In het donker, met verscheidene pilsener achter de kiezen?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef Emimich het volgende:
ATTENTIE DAMES EN HEREN, HET KWALITEITSTOPIQUE VAN VANDAAG:
Kaasachtige substantie op mijn eikel
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je niet aan, jankerd.
Huiliequote:
Maar wel met sokkenquote:
quote:
Dit is een grap mag ik hopenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Er komt bloed, pis en baarmoeder uit. Dat is toch al genoeg reden om het niet te doen
?
Ik zeg al niks meerquote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is een grap mag ik hopen?
Kom op joh, heb je uberhaupt wel ns een meisje gebeft? (Of heb je dat al gezegd en lees ik eroverheen?)quote:
Was jij maar een grapquote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is een grap mag ik hopen?
Nee helaasquote:
Nee dus, en daarom begon ik erover, het lijkt me echt goorquote:Op donderdag 11 september 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
.
Ik weet niet wat ik erover moet zeggen, ik heb nog nooit iemand gebeft namelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee dus, en daarom begon ik erover, het lijkt me echt goor.
Maar enlight me.
Maar mannen zijn ook wanhopiger voor seksquote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee helaas!
Ooh en ik lees het al rhythm. Als ik jou was zou ik het gewoon eens doenik heb in ieder geval nog geen klacht gehoord!
Wassenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erover moet zeggen, ik heb nog nooit iemand gebeft namelijk!
Maar waarom lijkt het je zo goor dan?
Ik heb zelf ook totaal geen problemen met pijpen, terwijl jongens daar ook mee plassen.. Ja dus, ze wassen dat ding toch?
Waaaat?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
HOLY SHIT.Een vent van 500+ kilo op rtl 5
![]()
![]()
Is dat met Jerry Springer, die ik al een paar jaar geleden heb gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze slopen een muur uit z'n huis om m naar buiten te takelen.![]()
![]()
Hahaha ja hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Maar mannen zijn ook wanhopiger voor seks. Er zijn ook aardig wat vrouwen die niet willen pijpen.
Nee, geen Jerry Springer. Soort van reportage is het. Ze snijden zometeen een blok vet van 35 kilo af.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is dat met Jerry Springer, die ik al een paar jaar geleden heb gezien?
Hmm, mannen zeggen in ieder geval minder snel nee denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja hooren omdat ze wanhopig zijn gaan ze ook maar meteen over tot beffen, ja, right
Maar het is jouw keuze hoor
Mag ik even bedanken?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ze snijden zometeen een blok vet van 35 kilo af.
Hahaha, gaafquote:Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, geen Jerry Springer. Soort van reportage is het. Ze snijden zometeen een blok vet van 35 kilo af.
Oh, ik had een keer over zo'n vent van ook 500 kilo gezien die alleen maar op bed lag en omdat ie zich zo kut voelde ging hij weer eten. En toen hebben ze ook een muur gesloopt en hem eruit getakeldquote:Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, geen Jerry Springer. Soort van reportage is het. Ze snijden zometeen een blok vet van 35 kilo af.
Hoe kwam ie aan eten?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:23 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Oh, ik had een keer over zo'n vent van ook 500 kilo gezien die alleen maar op bed lag en omdat ie zich zo kut voelde ging hij weer eten. En toen hebben ze ook een muur gesloopt en hem eruit getakeld.
Hij woonde nog bij z'n ouders, maar hij at altijd pizzaquote:
Ja ik zeur er steeds om, maar dan zeggen ze: Blabla binnenkort zal de monteur eens bellen voor zo'n ding naar je kamer (mijn kamer is de zolderverdieping) maar het komt er nooit vanquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja ik zeur er steeds om, maar dan zeggen ze: Blabla binnenkort zal de monteur eens bellen voor zo'n ding naar je kamer (mijn kamer is de zolderverdieping) maar het komt er nooit van.
Uitstel-syndroom.
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTM0MTYwNzA0NjU=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&~cookies=1&scrwidth=1920quote:Met de TV Anywhere kijkt u in het hele huis televisie, zonder rekening te hoeven houden met de plaats van de antenne-aansluiting. U hoeft geen Coax-kabels meer te trekken, dus geen hak- en breekwerk. U sluit de zender rechtstreeks aan op de antennedoos. De ingebouwde Philips TV-tuner slaat alle beschikbare TV-zenders op in zijn geheugen en die kunnen apart gerangschikt worden. Beeld en geluid gaan storingsvrij door muren en plafonds heen en u kijkt in de slaapkamer, kinderkamer, keuken, tuin waar u maar wilt! De TV Anywhere heeft tevens een aansluitmogelijkheid voor een satellietontvanger, DVD-speler/-recorder of videorecorder. Met de meegeleverde universele afstandsbediening bedient u de TV Anywhere, uw TV, DVD, videorecorder en satellietontvanger. Het signaal gaat zelfs door muren en plafonds!
Mijn ouders willen gewoon helemaal niet dat ik er eentje heb, misschien denken ze dat ik de hele nacht porno ga kijken ofzoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja ik zeur er steeds om, maar dan zeggen ze: Blabla binnenkort zal de monteur eens bellen voor zo'n ding naar je kamer (mijn kamer is de zolderverdieping) maar het komt er nooit van.
Uitstel-syndroom.
Internet.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders willen gewoon helemaal niet dat ik er eentje heb, misschien denken ze dat ik de hele nacht porno ga kijken ofzo
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders willen gewoon helemaal niet dat ik er eentje heb, misschien denken ze dat ik de hele nacht porno ga kijken ofzo
Ik heb een laptop op m'n kamerquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik zie het eigenlijk nooit moet ik zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is er porno te zien op TV dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |