Of een achtbaan maken die gegarandeerd verongelukt en hem niet testen zodat er mensen ingaanquote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef BigKahuna het volgende:
Wat ook leuk is is als er voor een attractie zoals de Boomstam shit, waar altijd kankerveel mensen in gaan, iets van 150 mensen in de rij staan. Dan verhoog je de toegangsprijs naar 20 euro ofzo. Er komen geen nieuwe mensen meer in de rij, maar die 150 die er staan gaan ook niet weg en betalen dus 20 euro per persoon!!
Daarna verlaag je de prijs weer en doet het nog een keer.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik noemde mijn attracties altijd dingen als Dildo Collectors Club en de Genotsknots
Dan krijg je ook van die berichten als "I am very happy with Dildo Collectors Club!"
En de Genotsknots has broken down enzo
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik noemde mijn attracties altijd dingen als Dildo Collectors Club en de Genotsknots
Dan krijg je ook van die berichten als "I am very happy with Dildo Collectors Club!"
En de Genotsknots has broken down enzo
?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Druk eens op F12, F11 of F10 BK?
in-game.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Druk eens op F12, F11 of F10 BK?
Kijk eens bij je budgetquote:
quote:Bij de protonenbotsingen kunnen de temperaturen oplopen tot 100.000 keer de warmte in het hart de zon. Toch houdt het koelsysteem de versneller op een constante temperatuur van ongeveer 271 graden onder nul. De proeven moeten zorgen voor een enorme hoeveelheid gegevens, genoeg om elk jaar 100.000 dubbelzijdige dvd's te vullen. De informatie wordt wereldwijd opgeslagen op elf supercomputers. Een daarvan staat in Amsterdam.
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef GasTurbine het volgende:
Of werkt het echt niet?
Heb 5 jaar geleden bij iemand destijds die cheat gezien.
whejooooooquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Spore is op 70% met downloaden bij mij
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
whejoooooo
door jou gaan de mensen in arme ontwikkelingslanden failliet
Die heb ik gemaakt met Sporequote:
Oh, dit keer geen kruising van dierenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt met Spore
Het is een soort... gek wezen met een te groot pak aanof zo'n soort ouderwets duikpak, ik weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |