quote:Op donderdag 11 september 2008 16:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
You can enter 'Schommelschip-1' for the price of..
ONE MILLION DOLLARS!
Succes ! Nu ga ik rijst etenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef Maisnon het volgende:
kmoet weer een bedrijf bellen wish me luck
Hee Jos !quote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef afcajos het volgende:
Hallo mensen van het goed leven.
Weekend voor mij![]()
Morgenmiddag zuipen in zwolle
Morgen avond pieperfestival emmeloord
Zaterdag avond pieperfestival emmeloord met Wolter kroes
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen nieuw Metallica album uit!![]()
Ik kan 'm alleen pas zaterdag halen.![]()
Ik heb 'm inderdaad nog niet gedownload, maar 't begint nu verdomme wel te jeuken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je d'r maar aan denkt!
Inderdaad, downloaden gebruiken we voor spellenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je d'r maar aan denkt!
Ik heb hem maar gedownload, en nummer 5 is echt ge-wel-digquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 'm inderdaad nog niet gedownload, maar 't begint nu verdomme wel te jeuken.
Bekijk op www.musicmeter.nl de nummers, en luister ze op www.youtube.com, jeukt het ook niet meerquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 'm inderdaad nog niet gedownload, maar 't begint nu verdomme wel te jeuken.
Bedankt voor het ruïneren van zijn 'ik download niet!'-verhaal, terwijl hij hem toch even snel ging downloaden wat later pas door hem werd gerealiseerd, waardoor hij zich rot voelt en het album kut vindt en overstapt op de Gym Class Heroes.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bekijk op www.musicmeter.nl de nummers, en luister ze op www.youtube.com, jeukt het ook niet meer
Kan hij direct weer overstappen op A Tribe Called Questquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor het ruïneren van zijn 'ik download niet!'-verhaal, terwijl hij hem toch even snel ging downloaden wat later pas door hem werd gerealiseerd, waardoor hij zich rot voelt en het album kut vindt en overstapt op de Gym Class Heroes.
Nee, ik heb alleen de streams van Metallica.com gehoord. De rest pas zaterdag.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bekijk op www.musicmeter.nl de nummers, en luister ze op www.youtube.com, jeukt het ook niet meer
Gym Class Heroes.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor het ruïneren van zijn 'ik download niet!'-verhaal, terwijl hij hem toch even snel ging downloaden wat later pas door hem werd gerealiseerd, waardoor hij zich rot voelt en het album kut vindt en overstapt op de Gym Class Heroes.
What a way to go.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:42 schreef GasTurbine het volgende:
En daarna op de alcohol en zich tegen een boom rijden
Dan moet jij cookie jar eensch luisteren!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gym Class Heroes.Beetje 'Take A Look At My Girlfriend' verkrachten.
GCHquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je weet toch wel van wie 'Take A Look At My Girlfriend' is he, zonder g00gle te tjekken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan moet jij cookie jar eensch luisteren!
Ik gok metallica, elvis presley, een of andere countryzanger of een vrouw die vroegtijdig werd opgenomen in een hospitaal. Am I correct?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet toch wel van wie 'Take A Look At My Girlfriend' is he, zonder g00gle te tjekken.
Nooit van gehoord, even luisterenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, even luisteren
Ja heb een edit geplaatst, heb ik wel vaker met veel nummersquote:
Topicwaardig.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Webcam bij die LHC deeltjesversneller, net zag je een brandweerauto aan komen rijden!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, even luisteren
Edit: Dat nummer ken ik wel, veel beter dan de Gym Class Heroes![]()
quote:
Oh noesquote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Webcam bij die LHC deeltjesversneller, net zag je een brandweerauto aan komen rijden!!
Dan heb ik niets gezegd lolquote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vaak ken ik nummers wel, maar weet ik niet van wie het nummer is, en vaak blijkt dan ook dat ik best veel nummers van ze ken
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd lol
Mijn vriendin wou gaan winkelen vandaag.quote:
SUKKELquote:Op donderdag 11 september 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn vriendin wou gaan winkelen vandaag.
En ik was zo stom om ja te zeggen![]()
Weg geld
pwnedquote:Op donderdag 11 september 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn vriendin wou gaan winkelen vandaag.
En ik was zo stom om ja te zeggen![]()
Weg geld
ze heeft neem ik aan inmiddels wel een voorschot gegeven in naturaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Mjah dan kijkt ze zo lief he ..
En dan een kusje ..![]()
En dan .. schat pin jij even ?
Je krijgt het van mij terug![]()
Conclusie:
Rekening leeg
Zeg Nee.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
En dan een kusje ..![]()
Conclusie:
Rekening leeg
Met andere woorden je gaat haar vanavond gigantisch aandouwen?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
En dan een kusje ..![]()
Conclusie:
Rekening leeg
Wel morgen is ze pas hier,quote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met andere woorden je gaat haar vanavond gigantisch aandouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |