Er komt bloed, pis en baarmoeder uitquote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben een befkoning![]()
![]()
Ze noemen bij altijd Jos Beffeling
(ja mijn achternaam is bijna t zelfde)
Condooms gebruikenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik heb trouwens een pakje met 10 condooms, iemand interesse?![]()
Dat zat in de studentenbox..
Jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Er komt bloed, pis en baarmoeder uit. Dat is toch al genoeg reden om het niet te doen
?
Waarom denk je dat ik ze niet hoef...quote:
Zullen wij het een keer doen zonder condoomquote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ze niet hoef...
En jij kan je tong feilloos om dequote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van
[ afbeelding ]
Bestudeer dit eerst even
1 woord:quote:Op donderdag 11 september 2008 21:08 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En jij kan je tong feilloos om de-punten heen laveren
?
In het donker, met verscheidene pilsener achter de kiezenquote:
Stel je niet aan, jankerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
In het donker, met verscheidene pilsener achter de kiezen?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef Emimich het volgende:
ATTENTIE DAMES EN HEREN, HET KWALITEITSTOPIQUE VAN VANDAAG:
Kaasachtige substantie op mijn eikel
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je niet aan, jankerd.
Huiliequote:
Maar wel met sokkenquote:
quote:
Dit is een grap mag ik hopenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Er komt bloed, pis en baarmoeder uit. Dat is toch al genoeg reden om het niet te doen
?
Ik zeg al niks meerquote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is een grap mag ik hopen?
Kom op joh, heb je uberhaupt wel ns een meisje gebeft? (Of heb je dat al gezegd en lees ik eroverheen?)quote:
Was jij maar een grapquote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is een grap mag ik hopen?
Nee helaasquote:
Nee dus, en daarom begon ik erover, het lijkt me echt goorquote:Op donderdag 11 september 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
Bestaat beffen eigenljk nog? Ik heb het nog nooit gedaan maar het is vast goor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |