Maar kan je online nog tegen elkaar?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar zat ik eigenlijk met mijn hoofdRed Alert 2 FTW !
Ach, zondag zijn de eerste 3 alweer terug.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet het, ben gefrustreert door alle bans van klb-sc'ers![]()
Lan sowieso en volgens mij is er zelfs nog een IPX verbinding mogelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 20:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar kan je online nog tegen elkaar?
Ik moet wel eerst inkomen hoor, anders ga ik gigantisch afquote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lan sowieso en volgens mij is er zelfs nog een IPX verbinding mogelijk
Lol ik ookquote:Op donderdag 11 september 2008 20:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst inkomen hoor, anders ga ik gigantisch af
Ik vind het wel relaxt.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, zondag zijn de eerste 3 alweer terug.
Maar mis ze wel inderdaad.
Toch heb ik ze liever terugquote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt.
Kan ik die topics ook eens rustig bijhouden
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
Bestaat beffen eigenljk nog? Ik heb het nog nooit gedaan maar het is vast goor
.
Ik ben een befkoningquote:Op donderdag 11 september 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
Bestaat beffen eigenljk nog? Ik heb het nog nooit gedaan maar het is vast goor
.
Thank youquote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kan ook wel.
Ik mag hier niet een directe link plaatsen naar een torrent bestand.
Maar je kan wel zoeken op http://isohunt.com/
Dan download je een .torrent bestand, die open je met limewire en dan komt het goed, neem wel een torrent met veel seeds (= mensen die het bestand hebben), meestal zijn bestanden met veel seeds ook gelijk betrouwbare bestanden (niet altijd!)
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben een befkoning![]()
![]()
Ze noemen bij altijd Jos Beffeling
(ja mijn achternaam is bijna t zelfde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |