vind jij rct ookquote:
Nou allereerst de vraag, waar zou ik dat moeten downloaden?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen als t niet lukt
welke versie download je
limewirequote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou allereerst de vraag, waar zou ik dat moeten downloaden?
Ik heb limewire..
Ik wist hetquote:
Torrentsquote:
Kan ook wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij ...
zit torrents in limewire ingebouwt, kan dat
?
Nu zie ik dat ik 1 ook heel lang heb gedaanquote:Op donderdag 11 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
RCT 1
[ afbeelding ]
RCT 2
[ afbeelding ]
Echt veel verschil zie ik niet in kreffiks
3 was bagger.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu zie ik dat ik 1 ook heel lang heb gedaanMaar 2 is dus gewoon een verbeterde versie
En geen dom vervolg dat de RollerCoaster totaal niet waard is
, 3 is RCT dus echt niet waard
Mag dat niet? Ik heb mijn downloadlink een paar uur geleden nog in dit topic of het vorige gepostquote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kan ook wel.
Ik mag hier niet een directe link plaatsen naar een torrent bestand.
Maar je kan wel zoeken op http://isohunt.com/
Dan download je een .torrent bestand, die open je met limewire en dan komt het goed, neem wel een torrent met veel seeds (= mensen die het bestand hebben), meestal zijn bestanden met veel seeds ook gelijk betrouwbare bestanden (niet altijd!)
Waarschijnlijk was je bij 2 gewoon een beetje uitgespeeld op het spelquote:Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
2 was eigenlijk ook niet zo leuk meer vond ik.
1 heb ik echt te veel gespeeld
uTorrent is tot 30 kb/s beter dan azureus Vuze.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
pirate bay in combi met azerues vuze is beter
Azureus is kut. Veels te zwaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
pirate bay in combi met azerues vuze is beter
Ik heb Utorrent en mijne schommelt nu tussen de 40 en de 50 kb/squote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
uTorrent is tot 30 kb/s beter dan azureus Vuze.
Officieel is t nog steeds warez.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik heb mijn downloadlink een paar uur geleden nog in dit topic of het vorige gepost
Pleur een poortje open in je routerquote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb Utorrent en mijne schommelt nu tussen de 40 en de 50 kb/s
JA HOOR d:D@:!d:!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef postmortum het volgende:
ik pleur gewoon al mijjn poorthjes open
Nooit gespeeld, ik ben niet zo'n gamer meer de laatste 15 jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |