Ich auchquote:Op zondag 7 september 2008 01:51 schreef gers het volgende:
wombats wat de neuq zijn dat?
maar ik ga slapen trusten en kusje GERS en KLB SC NTB
nog een hayden posten voor het slapen gaan ?quote:
doe danquote:Op zondag 7 september 2008 11:22 schreef RickoKun het volgende:
Jij moet je bek houden godverdomme want ik kom klaar in je nek gast!
wtf gast, ken je de FOK! knok-ploeg?quote:
bekkiequote:Op zondag 7 september 2008 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf gast, ken je de FOK! knok-ploeg?
Ik ben leider van de FOK! bukakke-ploeg, dus kom alsjeblieft niet haten want anders zal ik deze computerplek verlaten!
Ik pas (?) half 6quote:Op zondag 7 september 2008 11:29 schreef reetveter het volgende:
Morgen toch pas half 1 met de trein, half 3 college![]()
Zou niet goed zijn als je het niet fijn vond hequote:Op zondag 7 september 2008 12:26 schreef reetveter het volgende:
I KISSED A GIRL AND I LIKED IIIHIITT
Rare kleur sperma...quote:Op zondag 7 september 2008 12:58 schreef BobbyB het volgende:
valt er hier nog wat te neuken?
Er is nog geen eens Hayden gepost.
[ afbeelding ]
6 uur opstaan hierquote:Op zondag 7 september 2008 11:29 schreef reetveter het volgende:
Morgen toch pas half 1 met de trein, half 3 college![]()
Jij doet altijd sperma in je koekjes?quote:
En ze dan uitdelen aan kindertjes!quote:Op zondag 7 september 2008 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij doet altijd sperma in je koekjes?
quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin had een nieuwe laptop enzoHad ze 1 dag, kom ik eraan laat ik mijn glas water erover heen vallen
![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin had een nieuwe laptop enzoHad ze 1 dag, kom ik eraan laat ik mijn glas water erover heen vallen
![]()
Open er een topic overquote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb me gister toch een kankerlelijk wijf gescoord
Vergelijkbaar fotomateriaal is noodzakelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
Goeiemorgen![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
Goeiemorgen![]()
Done.quote:
Ik fotoshop mn foto's niet eensquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is ook een niet-gefotoshopte.
Pics?quote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
Goeiemorgen![]()
zou ik ook doen ze was echt heel lelijk hoorquote:
ja prima met jouw?quote:Op zondag 7 september 2008 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Moving to new york
Ooh hallohoe is het hier?
En for the record:
[..]
Ik fotoshop mn foto's niet eens? Ik weet zelfs niet eens hoe het moet
joske welquote:Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa hoor! Leuke nacht gehad?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef BigKahuna het volgende:
Nondeju, flowboarden is echt heel erg leuk!
ja ?quote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME FLOWBOARDEN IS KANKERVET![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef gers het volgende:
[..]
joske wel![]()
ik heb helemaal niks gedaan
Waarom nietquote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef gers het volgende:
[..]
joske wel![]()
ik heb helemaal niks gedaan
quote:Op zondag 7 september 2008 14:37 schreef reetveter het volgende:
wat moet flowboarden voorstellen dan?
quote:
omdat ik lui wasquote:
Ooh ja dat heb ik ook een keer gedaanquote:
awhquote:
Dat ook.quote:
Dat is toch zielig voor d'rquote:Op zondag 7 september 2008 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat wel pwn was, ik had zo heel mijn wasbak ondergekotst en toen moest mijn moeke dat opruimen![]()
![]()
jij mag hier niet meer komen totdat lekkere chicks husseltquote:
Jij gaat er niet eens op uit om chickies te scoren dusquote:Op zondag 7 september 2008 15:02 schreef gers het volgende:
[..]
jij mag hier niet meer komen totdat lekkere chicks husselt
quote:Op zondag 7 september 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij gaat er niet eens op uit om chickies te scoren dus![]()
En jij post je tieten maar nietquote:Op zondag 7 september 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Waar is ze anders moeder voor? Het stonk wel. Én ze raadde mijn ontbijt goedquote:Op zondag 7 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor d'r?
je stinkt naar frituur ?quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
Maar eens ff douchen.. Ik stink nog naar die meid van gister
Nógquote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
vis?quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
Ruig hoorquote:Op zondag 7 september 2008 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat wel pwn was, ik had zo heel mijn wasbak ondergekotst en toen moest mijn moeke dat opruimen![]()
![]()
Hoezo, hij probeert het steeds bij jou.quote:Op zondag 7 september 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond em wel te doen opzich. Dat geloofswijfquote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Wat een suffe film zeg, The Mist.Ik ben nog nooit 2 uur lang in een supermarkt geweest, maar nu wel. Damn wat een kansloze film
Hoezo 2 uur in een supermarkt bivakeren??quote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben nog nooit 2 uur lang in een supermarkt geweest, maar nu wel.
Nee, daar heb je wat aanquote:Op zondag 7 september 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, hij probeert het steeds bij jou.
Das een mooiequote:Op zondag 7 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou, omdat je ziek bent:
[ afbeelding ]
quote:
Ossquote:
Omdat die film zich 2 uur lang in een supermarkt afspeelt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo 2 uur in een supermarkt bivakeren??
Ja, jezus, wat was die triest. Had echt een paar keer de neiging om d'r harses in te slaan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vond em wel te doen opzich. Dat geloofswijf
Wat ist, BT?quote:
Toch wel Lidlquote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die film zich 2 uur lang in een supermarkt afspeelt.
Stiltequote:
Hoe had je dat willen doen dan?quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat was die triest. Had echt een paar keer de neiging om d'r harses in te slaan.
quote:
Zoek het woord "neiging" eens op in het woordenboek.quote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe had je dat willen doen dan?
Ik 2 keer zellufsquote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had niets te zeggen
ik heb the wombats live gezien trouwens
Lowlandsquote:Op zondag 7 september 2008 15:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik 2 keer zellufs
Waar was jij erbij?
Melkweg en Szigetquote:
Ja, dus?quote:Op zondag 7 september 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek het woord "neiging" eens op in het woordenboek.
Ben je echt zo dom, is het omdat je ziek bent of doe je maar alsof?quote:
Wist je dat nog niet dan dat PK zo dom isquote:
Wel dat het een irritante kut kleuter is, maar niet dat ie dom is.quote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet dan dat PK zo dom is
Gaaf joh! Ze zijn echt zo grappig, staan ze op het podium dat liedje Karma Chameleon te zingenquote:Op zondag 7 september 2008 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah oke, en vond je het wat? Ik heb niet de hele show gezien namelijk.
Serieus ben jij nou zo dom?quote:Op zondag 7 september 2008 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom, is het omdat je ziek bent of doe je maar alsof?
Moet jij zeggen natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet dan dat PK zo dom is
Hahahaquote:Op zondag 7 september 2008 15:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaaf joh! Ze zijn echt zo grappig, staan ze op het podium dat liedje Karma Chameleon te zingenecht zow droog. Maar natuurlijk is de muziek helemaal te gek
En wie zegt dat dat het geval niet is?quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
@ BobbyB & PK - Hou eens op jullie 2, jullie lijken wel getrouwd verdomme
Jullie hebben een te groot leeftijdsverschil, dat zou op niets uitlopenquote:Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat het geval niet is?
Ik denk ook dat ik hem te vaak zou kwetsen. En aan een onzekere BobbyB heb ik niets.quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie hebben een te groot leeftijdsverschil, dat zou op niets uitlopen
Wie zegt dat onze leeftijden in werkelijkheid niet anders zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik hem te vaak zou kwetsen. En aan een onzekere BobbyB heb ik niets.
Sorry ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef gers het volgende:
KUT KUT KUTZOOI
quote:
Trusten en beterschap!quote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen, kusjes.
Dat is toch wat er nu gebeurd?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jij deed het nietquote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry ik zal het nooit meer doen
Beter dan je bier het had begeven.quote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef reetveter het volgende:
DE KOELKAST HEEFT HET BEGEVENMIJN BIER
![]()
Je bent 80 jaar ?quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie zegt dat onze leeftijden in werkelijkheid niet anders zijn?
nu moet ik eerst knetterveel moeite doen voordat ik mijn pils kan pakkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter dan je bier het had begeven.
quote:
Je weet onderhand toch wel dat als PK zegt dat hij gaat, hij vaak nog minimaal een uur rond blijft hangen?quote:
Dat komt omdat ik sacharijnig ben, omdat de router niet doet wat ik vraag..quote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
Blub. Sc is saai vandaag.
quote:
Ooh, wat vraag je van je router dan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik sacharijnig ben, omdat de router niet doet wat ik vraag..
Snap je .
wat doet de router dan niet?quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik sacharijnig ben, omdat de router niet doet wat ik vraag..
Snap je .
Kennelijk teveelquote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, wat vraag je van je router dan?
Werkenquote:
Sucksquote:Op zondag 7 september 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk teveel![]()
Gisteren deed hij het nog, maar nu weigert ie elke vorm van dienst
NEE.quote:Op zondag 7 september 2008 16:22 schreef aapmettand1 het volgende:
Hallo
heb je hem al gereset ?quote:Op zondag 7 september 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk teveel![]()
Gisteren deed hij het nog, maar nu weigert ie elke vorm van dienst
Ja, doe ik ook altijd.quote:Op zondag 7 september 2008 16:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet onderhand toch wel dat als PK zegt dat hij gaat, hij vaak nog minimaal een uur rond blijft hangen?
Post dan eens je ... naja laat maarquote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
Blub. Sc is saai vandaag.
Dat ding zonder enige vorm van intelligentie is irritant en debiel.quote:Op zondag 7 september 2008 16:25 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een vijandige reacties
Wie is dat dan die aapmettand1?
quote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd.
[..]
Post dan eens je ... naja laat maar
Ja, kijk nou....quote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef gers het volgende:
[..]
heb je hem al gereset ?![]()
maar je hebt wel internet dus kennelijk doet ie toch wat
quote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ding zonder enige vorm van intelligentie is irritant en debiel.
Vikingenquote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De spinoff van GTA?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef aapmettand1 het volgende:
[..]
Weet jij wel tegen wie je het hebt?
En jij mag zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
quote:
staat het draadloos wel aan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kijk nou....
Ehm, ik heb hier 1 vaste pc en een laptop.
De laptop is van mij, en de vaste pc doet het gewoon.
En de laptop ook, als ik er een netwerkstekker in doe.
Maar het draadloze gebeuren doet het niet![]()
Dus nu moet ik weer geld gaan uitgeven aan zo'n mannetje, omdat ik zelf te n00b ben om het op te lossen![]()
Oh en resetten heb ik nu al 4 x gedaan, maar niet echt resultaat. Toch gek, want gisteren had ik wel draadloosch
Hey leuk, het vragen rondje.quote:
Het is reeeeeeeeeeeetveterquote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey leuk, het vragen rondje.
Wie is dit dan?
[ afbeelding ]
Nee hoor, reetveter is ditte:quote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is reeeeeeeeeeeetveter![]()
![]()
. Krijg ik nu een prijs?
jaquote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is reeeeeeeeeeeetveter![]()
![]()
. Krijg ik nu een prijs?
quote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey leuk, het vragen rondje.
Wie is dit dan?
[ afbeelding ]
Da's niet duur!quote:
Ja, iig wel van de laptop.quote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef gers het volgende:
[..]
staat het draadloos wel aan?
ook al in de handleiding gekeken ?
de stekker enzo ziet er wel in hequote:Op zondag 7 september 2008 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iig wel van de laptop.
Maar gisteren had ik een perfecte verbinding, dus wat er nu aan de hand kan zijn.
Vast iets heel doms
Dus dan mag jij hier niet zijn. Lulzquote:
Pwned!quote:Op zondag 7 september 2008 16:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus dan mag jij hier niet zijn. Lulz
Hoi!quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
ZAKHOOI IN THA HOUSE!
Linkje?quote:Op zondag 7 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog een bericht voor je een paar pagina's terug
Waarom schat hier iedereen mij zo hoog in, enzoquote:
sorry maar jij dacht dat het vast iets doms wasquote:Op zondag 7 september 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom schat hier iedereen mij zo hoog in, enzo
Shit ik dacht je hebt me je tieten gepm'ed ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ben ik te lui voor. In ieder geval, dat ik mn foto's niet photoshop![]()
Ja wat denk je, dat ik die foto hier nog eens ga postenquote:Op zondag 7 september 2008 16:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Shit ik dacht je hebt me je tieten gepm'ed ofzo![]()
Maar hihi, je hebt zelfs de url uit de quote gehaald![]()
![]()
Don't worry, ik zal hem niet meer posten. Mits je naaktpics post dan.
luiequote:Op zondag 7 september 2008 16:55 schreef reetveter het volgende:
Ik moet iets doen voor school maar ik heb geen ziihiiin
quote:Op zondag 7 september 2008 16:44 schreef BobbyB het volgende:
Hoi!
quote:Op zondag 7 september 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat denk je, dat ik die foto hier nog eens ga posten?
En nee ik post geen naaktpics
Ja, dat weet ik niet hé.quote:Op zondag 7 september 2008 17:04 schreef moonmovies het volgende:
aapmettand, waar is aap zonder tand nou eigelijk?
En jij bent?quote:Op zondag 7 september 2008 17:01 schreef aapmettand1 het volgende:
Jordeeh, ouwe lul ben je er weer?
Doe niet zo note geil. Notes zijn niet cool.quote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb een idee. Ik post hem hier nog 1x. Dan moet jij zoeen topicreport doen, en dan krijg ik (hopelijk) een note![]()
Oké?
Dat weet je wel.....,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms voel ik me net een banaan
quote:Op zondag 7 september 2008 17:08 schreef aapmettand1 het volgende:
[..]
Dat weet je wel.....,behangplakker dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Dat zei die ja.quote:Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die is naar iemand toe zonder pc![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die is naar iemand toe zonder pc![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef reetveter het volgende:
Kutkloon die niet uit deze SC komt is het dus
quote:Waarvan![]()
Is toch ook nergens voor nodig.quote:Op zondag 7 september 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ben ik te lui voor. In ieder geval, dat ik mn foto's niet photoshop![]()
Vraag dan gewoon of ze met je naar bed wil, slijmbalquote:
Je wil niet met me naar bed? Oke ik ga mezelf snijdenquote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
En BTW, vrouwen complimentjes over hun uiterlijk geven wil niet meteen zeggen dat ik er mee naar bed wil.
Als je gay bent niet inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
En BTW, vrouwen complimentjes over hun uiterlijk geven wil niet meteen zeggen dat ik er mee naar bed wil.
Wacht, dat wil Jos ook zien.quote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil niet met me naar bed? Oke ik ga mezelf snijden
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nou, ik bespring niet meteen alles wat er leuk uit ziet en een adem heeft.quote:
als het moet dan ga ik welquote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij prikt wel wat anders in haar?quote:
Ik dacht dat jij een vriendin hadquote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
emo! maar als je het zo graag wil, stel ik mezelf wel beschikbaar, als het echt moet.
Voel jij toch niks van?quote:Op zondag 7 september 2008 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vriendin had?
ben wel een messetrekker maar dat doe ik niet bij BTquote:
Trouwens, doe het alleen omdat jij anders in jezelf ga snijden, en aangezien ik een internetheld ben, schiet ik graag te hulp.quote:
Nou, doe je best!!quote:
succesquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef reetveter het volgende:
Zolang jullie maar weten dat ik vooraan sta en jullie achteraan moeten sluiten om over BT heen te gaan.
Nee, ik mag voor, zei BT net.quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef reetveter het volgende:
Zolang jullie maar weten dat ik vooraan sta en jullie achteraan moeten sluiten om over BT heen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |