Dat is toch zielig voor d'rquote:Op zondag 7 september 2008 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat wel pwn was, ik had zo heel mijn wasbak ondergekotst en toen moest mijn moeke dat opruimen![]()
![]()
jij mag hier niet meer komen totdat lekkere chicks husseltquote:
Jij gaat er niet eens op uit om chickies te scoren dusquote:Op zondag 7 september 2008 15:02 schreef gers het volgende:
[..]
jij mag hier niet meer komen totdat lekkere chicks husselt
quote:Op zondag 7 september 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij gaat er niet eens op uit om chickies te scoren dus![]()
En jij post je tieten maar nietquote:Op zondag 7 september 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Waar is ze anders moeder voor? Het stonk wel. Én ze raadde mijn ontbijt goedquote:Op zondag 7 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor d'r?
je stinkt naar frituur ?quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
Maar eens ff douchen.. Ik stink nog naar die meid van gister
Nógquote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
vis?quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
Ruig hoorquote:Op zondag 7 september 2008 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat wel pwn was, ik had zo heel mijn wasbak ondergekotst en toen moest mijn moeke dat opruimen![]()
![]()
Hoezo, hij probeert het steeds bij jou.quote:Op zondag 7 september 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond em wel te doen opzich. Dat geloofswijfquote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Wat een suffe film zeg, The Mist.Ik ben nog nooit 2 uur lang in een supermarkt geweest, maar nu wel. Damn wat een kansloze film
Hoezo 2 uur in een supermarkt bivakeren??quote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben nog nooit 2 uur lang in een supermarkt geweest, maar nu wel.
Nee, daar heb je wat aanquote:Op zondag 7 september 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, hij probeert het steeds bij jou.
Das een mooiequote:Op zondag 7 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou, omdat je ziek bent:
[ afbeelding ]
quote:
Ossquote:
Omdat die film zich 2 uur lang in een supermarkt afspeelt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo 2 uur in een supermarkt bivakeren??
Ja, jezus, wat was die triest. Had echt een paar keer de neiging om d'r harses in te slaan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vond em wel te doen opzich. Dat geloofswijf
Wat ist, BT?quote:
Toch wel Lidlquote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die film zich 2 uur lang in een supermarkt afspeelt.
Stiltequote:
Hoe had je dat willen doen dan?quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat was die triest. Had echt een paar keer de neiging om d'r harses in te slaan.
quote:
Zoek het woord "neiging" eens op in het woordenboek.quote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe had je dat willen doen dan?
Ik 2 keer zellufsquote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had niets te zeggen
ik heb the wombats live gezien trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |