Nógquote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
Maar eens ff douchen.. Ik stink nog naar die meid van gister
vis?quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
Maar eens ff douchen.. Ik stink nog naar die meid van gister
Ruig hoorquote:Op zondag 7 september 2008 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat wel pwn was, ik had zo heel mijn wasbak ondergekotst en toen moest mijn moeke dat opruimen![]()
![]()
Hoezo, hij probeert het steeds bij jou.quote:Op zondag 7 september 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij gaat er niet eens op uit om chickies te scoren dus![]()
Ik vond em wel te doen opzich. Dat geloofswijfquote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Wat een suffe film zeg, The Mist.Ik ben nog nooit 2 uur lang in een supermarkt geweest, maar nu wel. Damn wat een kansloze film
Hoezo 2 uur in een supermarkt bivakeren??quote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben nog nooit 2 uur lang in een supermarkt geweest, maar nu wel.
Nee, daar heb je wat aanquote:Op zondag 7 september 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, hij probeert het steeds bij jou.
Das een mooiequote:Op zondag 7 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou, omdat je ziek bent:
[ afbeelding ]
quote:
Ossquote:
Omdat die film zich 2 uur lang in een supermarkt afspeelt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo 2 uur in een supermarkt bivakeren??
Ja, jezus, wat was die triest. Had echt een paar keer de neiging om d'r harses in te slaan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vond em wel te doen opzich. Dat geloofswijf
Wat ist, BT?quote:
Toch wel Lidlquote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die film zich 2 uur lang in een supermarkt afspeelt.
Stiltequote:
Hoe had je dat willen doen dan?quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jezus, wat was die triest. Had echt een paar keer de neiging om d'r harses in te slaan.
quote:
Zoek het woord "neiging" eens op in het woordenboek.quote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe had je dat willen doen dan?
Ik 2 keer zellufsquote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had niets te zeggen
ik heb the wombats live gezien trouwens
Lowlandsquote:Op zondag 7 september 2008 15:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik 2 keer zellufs
Waar was jij erbij?
Melkweg en Szigetquote:
Ja, dus?quote:Op zondag 7 september 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek het woord "neiging" eens op in het woordenboek.
Ben je echt zo dom, is het omdat je ziek bent of doe je maar alsof?quote:
Wist je dat nog niet dan dat PK zo dom isquote:
Wel dat het een irritante kut kleuter is, maar niet dat ie dom is.quote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet dan dat PK zo dom is
Gaaf joh! Ze zijn echt zo grappig, staan ze op het podium dat liedje Karma Chameleon te zingenquote:Op zondag 7 september 2008 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah oke, en vond je het wat? Ik heb niet de hele show gezien namelijk.
Serieus ben jij nou zo dom?quote:Op zondag 7 september 2008 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom, is het omdat je ziek bent of doe je maar alsof?
Moet jij zeggen natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet dan dat PK zo dom is
Hahahaquote:Op zondag 7 september 2008 15:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaaf joh! Ze zijn echt zo grappig, staan ze op het podium dat liedje Karma Chameleon te zingenecht zow droog. Maar natuurlijk is de muziek helemaal te gek
En wie zegt dat dat het geval niet is?quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
@ BobbyB & PK - Hou eens op jullie 2, jullie lijken wel getrouwd verdomme
Jullie hebben een te groot leeftijdsverschil, dat zou op niets uitlopenquote:Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat het geval niet is?
Ik denk ook dat ik hem te vaak zou kwetsen. En aan een onzekere BobbyB heb ik niets.quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie hebben een te groot leeftijdsverschil, dat zou op niets uitlopen
Wie zegt dat onze leeftijden in werkelijkheid niet anders zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik hem te vaak zou kwetsen. En aan een onzekere BobbyB heb ik niets.
Sorry ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef gers het volgende:
KUT KUT KUTZOOI
quote:
Trusten en beterschap!quote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen, kusjes.
Dat is toch wat er nu gebeurd?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jij deed het nietquote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry ik zal het nooit meer doen
Beter dan je bier het had begeven.quote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef reetveter het volgende:
DE KOELKAST HEEFT HET BEGEVENMIJN BIER
![]()
Je bent 80 jaar ?quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie zegt dat onze leeftijden in werkelijkheid niet anders zijn?
nu moet ik eerst knetterveel moeite doen voordat ik mijn pils kan pakkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter dan je bier het had begeven.
quote:
Je weet onderhand toch wel dat als PK zegt dat hij gaat, hij vaak nog minimaal een uur rond blijft hangen?quote:
Dat komt omdat ik sacharijnig ben, omdat de router niet doet wat ik vraag..quote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
Blub. Sc is saai vandaag.
quote:
Ooh, wat vraag je van je router dan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik sacharijnig ben, omdat de router niet doet wat ik vraag..
Snap je .
wat doet de router dan niet?quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik sacharijnig ben, omdat de router niet doet wat ik vraag..
Snap je .
Kennelijk teveelquote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, wat vraag je van je router dan?
Werkenquote:
Sucksquote:Op zondag 7 september 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk teveel![]()
Gisteren deed hij het nog, maar nu weigert ie elke vorm van dienst
NEE.quote:Op zondag 7 september 2008 16:22 schreef aapmettand1 het volgende:
Hallo
heb je hem al gereset ?quote:Op zondag 7 september 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk teveel![]()
Gisteren deed hij het nog, maar nu weigert ie elke vorm van dienst
Ja, doe ik ook altijd.quote:Op zondag 7 september 2008 16:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet onderhand toch wel dat als PK zegt dat hij gaat, hij vaak nog minimaal een uur rond blijft hangen?
Post dan eens je ... naja laat maarquote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
Blub. Sc is saai vandaag.
Dat ding zonder enige vorm van intelligentie is irritant en debiel.quote:Op zondag 7 september 2008 16:25 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een vijandige reacties
Wie is dat dan die aapmettand1?
quote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd.
[..]
Post dan eens je ... naja laat maar
Ja, kijk nou....quote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef gers het volgende:
[..]
heb je hem al gereset ?![]()
maar je hebt wel internet dus kennelijk doet ie toch wat
quote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ding zonder enige vorm van intelligentie is irritant en debiel.
Vikingenquote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De spinoff van GTA?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef aapmettand1 het volgende:
[..]
Weet jij wel tegen wie je het hebt?
En jij mag zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |