Ik denk ook dat ik hem te vaak zou kwetsen. En aan een onzekere BobbyB heb ik niets.quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie hebben een te groot leeftijdsverschil, dat zou op niets uitlopen
Wie zegt dat onze leeftijden in werkelijkheid niet anders zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik hem te vaak zou kwetsen. En aan een onzekere BobbyB heb ik niets.
Sorry ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef gers het volgende:
KUT KUT KUTZOOI
quote:
Trusten en beterschap!quote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen, kusjes.
Dat is toch wat er nu gebeurd?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jij deed het nietquote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry ik zal het nooit meer doen
Beter dan je bier het had begeven.quote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef reetveter het volgende:
DE KOELKAST HEEFT HET BEGEVENMIJN BIER
![]()
Je bent 80 jaar ?quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie zegt dat onze leeftijden in werkelijkheid niet anders zijn?
nu moet ik eerst knetterveel moeite doen voordat ik mijn pils kan pakkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter dan je bier het had begeven.
quote:
Je weet onderhand toch wel dat als PK zegt dat hij gaat, hij vaak nog minimaal een uur rond blijft hangen?quote:
Dat komt omdat ik sacharijnig ben, omdat de router niet doet wat ik vraag..quote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
Blub. Sc is saai vandaag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |