Dat zei die ja.quote:Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die is naar iemand toe zonder pc![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die is naar iemand toe zonder pc![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef reetveter het volgende:
Kutkloon die niet uit deze SC komt is het dus
quote:Waarvan![]()
Is toch ook nergens voor nodig.quote:Op zondag 7 september 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ben ik te lui voor. In ieder geval, dat ik mn foto's niet photoshop![]()
Vraag dan gewoon of ze met je naar bed wil, slijmbalquote:
Je wil niet met me naar bed? Oke ik ga mezelf snijdenquote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
En BTW, vrouwen complimentjes over hun uiterlijk geven wil niet meteen zeggen dat ik er mee naar bed wil.
Als je gay bent niet inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
En BTW, vrouwen complimentjes over hun uiterlijk geven wil niet meteen zeggen dat ik er mee naar bed wil.
Wacht, dat wil Jos ook zien.quote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil niet met me naar bed? Oke ik ga mezelf snijden
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nou, ik bespring niet meteen alles wat er leuk uit ziet en een adem heeft.quote:
als het moet dan ga ik welquote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij prikt wel wat anders in haar?quote:
Ik dacht dat jij een vriendin hadquote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
emo! maar als je het zo graag wil, stel ik mezelf wel beschikbaar, als het echt moet.
Voel jij toch niks van?quote:Op zondag 7 september 2008 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vriendin had?
ben wel een messetrekker maar dat doe ik niet bij BTquote:
Trouwens, doe het alleen omdat jij anders in jezelf ga snijden, en aangezien ik een internetheld ben, schiet ik graag te hulp.quote:
Nou, doe je best!!quote:
succesquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef reetveter het volgende:
Zolang jullie maar weten dat ik vooraan sta en jullie achteraan moeten sluiten om over BT heen te gaan.
Nee, ik mag voor, zei BT net.quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef reetveter het volgende:
Zolang jullie maar weten dat ik vooraan sta en jullie achteraan moeten sluiten om over BT heen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |