staat het draadloos wel aan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kijk nou....
Ehm, ik heb hier 1 vaste pc en een laptop.
De laptop is van mij, en de vaste pc doet het gewoon.
En de laptop ook, als ik er een netwerkstekker in doe.
Maar het draadloze gebeuren doet het niet![]()
Dus nu moet ik weer geld gaan uitgeven aan zo'n mannetje, omdat ik zelf te n00b ben om het op te lossen![]()
Oh en resetten heb ik nu al 4 x gedaan, maar niet echt resultaat. Toch gek, want gisteren had ik wel draadloosch
Hey leuk, het vragen rondje.quote:
Het is reeeeeeeeeeeetveterquote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey leuk, het vragen rondje.
Wie is dit dan?
[ afbeelding ]
Nee hoor, reetveter is ditte:quote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is reeeeeeeeeeeetveter![]()
![]()
. Krijg ik nu een prijs?
jaquote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is reeeeeeeeeeeetveter![]()
![]()
. Krijg ik nu een prijs?
quote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey leuk, het vragen rondje.
Wie is dit dan?
[ afbeelding ]
Da's niet duur!quote:
Ja, iig wel van de laptop.quote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef gers het volgende:
[..]
staat het draadloos wel aan?
ook al in de handleiding gekeken ?
de stekker enzo ziet er wel in hequote:Op zondag 7 september 2008 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iig wel van de laptop.
Maar gisteren had ik een perfecte verbinding, dus wat er nu aan de hand kan zijn.
Vast iets heel doms
Dus dan mag jij hier niet zijn. Lulzquote:
Pwned!quote:Op zondag 7 september 2008 16:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus dan mag jij hier niet zijn. Lulz
Hoi!quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
ZAKHOOI IN THA HOUSE!
Linkje?quote:Op zondag 7 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog een bericht voor je een paar pagina's terug
Waarom schat hier iedereen mij zo hoog in, enzoquote:
sorry maar jij dacht dat het vast iets doms wasquote:Op zondag 7 september 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom schat hier iedereen mij zo hoog in, enzo
Shit ik dacht je hebt me je tieten gepm'ed ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ben ik te lui voor. In ieder geval, dat ik mn foto's niet photoshop![]()
Ja wat denk je, dat ik die foto hier nog eens ga postenquote:Op zondag 7 september 2008 16:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Shit ik dacht je hebt me je tieten gepm'ed ofzo![]()
Maar hihi, je hebt zelfs de url uit de quote gehaald![]()
![]()
Don't worry, ik zal hem niet meer posten. Mits je naaktpics post dan.
luiequote:Op zondag 7 september 2008 16:55 schreef reetveter het volgende:
Ik moet iets doen voor school maar ik heb geen ziihiiin
quote:Op zondag 7 september 2008 16:44 schreef BobbyB het volgende:
Hoi!
quote:Op zondag 7 september 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat denk je, dat ik die foto hier nog eens ga posten?
En nee ik post geen naaktpics
Ja, dat weet ik niet hé.quote:Op zondag 7 september 2008 17:04 schreef moonmovies het volgende:
aapmettand, waar is aap zonder tand nou eigelijk?
En jij bent?quote:Op zondag 7 september 2008 17:01 schreef aapmettand1 het volgende:
Jordeeh, ouwe lul ben je er weer?
Doe niet zo note geil. Notes zijn niet cool.quote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb een idee. Ik post hem hier nog 1x. Dan moet jij zoeen topicreport doen, en dan krijg ik (hopelijk) een note![]()
Oké?
Dat weet je wel.....,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms voel ik me net een banaan
quote:Op zondag 7 september 2008 17:08 schreef aapmettand1 het volgende:
[..]
Dat weet je wel.....,behangplakker dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Dat zei die ja.quote:Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die is naar iemand toe zonder pc![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die is naar iemand toe zonder pc![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef reetveter het volgende:
Kutkloon die niet uit deze SC komt is het dus
quote:Waarvan![]()
Is toch ook nergens voor nodig.quote:Op zondag 7 september 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ben ik te lui voor. In ieder geval, dat ik mn foto's niet photoshop![]()
Vraag dan gewoon of ze met je naar bed wil, slijmbalquote:
Je wil niet met me naar bed? Oke ik ga mezelf snijdenquote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
En BTW, vrouwen complimentjes over hun uiterlijk geven wil niet meteen zeggen dat ik er mee naar bed wil.
Als je gay bent niet inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
En BTW, vrouwen complimentjes over hun uiterlijk geven wil niet meteen zeggen dat ik er mee naar bed wil.
Wacht, dat wil Jos ook zien.quote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil niet met me naar bed? Oke ik ga mezelf snijden
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nou, ik bespring niet meteen alles wat er leuk uit ziet en een adem heeft.quote:
als het moet dan ga ik welquote:Op zondag 7 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij prikt wel wat anders in haar?quote:
Ik dacht dat jij een vriendin hadquote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
emo! maar als je het zo graag wil, stel ik mezelf wel beschikbaar, als het echt moet.
Voel jij toch niks van?quote:Op zondag 7 september 2008 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vriendin had?
ben wel een messetrekker maar dat doe ik niet bij BTquote:
Trouwens, doe het alleen omdat jij anders in jezelf ga snijden, en aangezien ik een internetheld ben, schiet ik graag te hulp.quote:
Nou, doe je best!!quote:
succesquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef reetveter het volgende:
Zolang jullie maar weten dat ik vooraan sta en jullie achteraan moeten sluiten om over BT heen te gaan.
Nee, ik mag voor, zei BT net.quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef reetveter het volgende:
Zolang jullie maar weten dat ik vooraan sta en jullie achteraan moeten sluiten om over BT heen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |