Die Winnie The Poohquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:23 schreef Sphere het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoeveel rondes volgen er nog?
Gezien de troep die je normaal post zal het me niet verbazen neen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij heeft iemand mijn post keihard gedelete?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Gezien de troep die je normaal post zal het me niet verbazen neen.
Jah, heb dat programmaatje gebruikt dat VW on aanbeveelde....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef misteriks het volgende:ik heb hetzelfde bankstel als viswijfje
![]()
![]()
wel wat kitscherig sphere, je stelt teleur
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef Fipotje het volgende:
plaatje naar vischick gestuurd heb niet dat programmatje gebruikt stout he
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer je klachten hebt over de moderatie moet je naar ONZ FB, wanneer je dit topic kut vindt post je er gewoon niet in. Het gaat nu weer over die verkiezing, de rest zal worden verwijdert d.
dan is deze reeks ook zo voorbijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar hij is wel vet mooi!!!
ik wacht nog op die van UTWOL dan kunnen we naar de finale!!!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan is deze reeks ook zo voorbij![]()
gaat deze kloon dan weer een poosje de kast in?
Viswijfje heeft eigelijk al besloten dat UDWOL gaat winnen, maar aangezien hij geen plaatje stuurt, moet ze eerst nog een week of 2 wachtenquote:
Je lijkt het druk te hebben. Wacht je vriendje op je?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
sphere en underthewingsje zijn door !!!b![]()
doeiii!!!
Viswijfje heeft er geen zin meer in, en laat dit topic doodbloeden in de hoop dat jullie d'r vergeten. Ik snap om eerlijk te zijn niet waarom je d'r niet gewoon uitstaptquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Sphere het volgende:
Zo he, zit gewoon in de finale!
Wat is de nieuwe opdracht?
"D'r uitstappen" vind ik wel een heel rigoureuze optie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Viswijfje heeft er geen zin meer in, en laat dit topic doodbloeden in de hoop dat jullie d'r vergeten. Ik snap om eerlijk te zijn niet waarom je d'r niet gewoon uitstapt
Zo. Van die aandachtshoer zijn we ook weer af.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Viswijfje heeft er geen zin meer in, en laat dit topic doodbloeden in de hoop dat jullie d'r vergeten. Ik snap om eerlijk te zijn niet waarom je d'r niet gewoon uitstapt
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo. Van die aandachtshoer zijn we ook weer af.
Oh the joyquote:
Iemand heeft z'n kloon weer uit de kast gehaald? Iemand van de crew mss?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 12:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Iemand heeft z'n kloon weer uit de kast gehaald? Iemand van de crew mss?
In dit topic mag iedereen posten, dat is nou het leuke van een forumquote:Op zondag 7 september 2008 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe jij mee aan de wedstrijd!!??! NEEEE TOCH? ROT DAN OP!!!!
Zover ik het weet is dit een open forumquote:Op zondag 7 september 2008 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe jij mee aan de wedstrijd!!??! NEEEE TOCH? ROT DAN OP!!!!
EIKELS NIETquote:Op zondag 7 september 2008 13:17 schreef xalo het volgende:
[..]
In dit topic mag iedereen posten, dat is nou het leuke van een forum
Hoho. Je zegt zelf altijd dat 'FOK IS NET ALS NEDERLAND DUS VAN IEDEREEN!!!!!!' dus iedereen mag hier komenquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 10:56 schreef Viswijfje het volgende:
gemeen hoor om m te sluiten!!! KOOP GEDULD!!!!
FINAAAAALEEEEH!!!!!
dit is echte liefde, je gaat me vragen voor te trouwen (of gewoon relatie)![]()
daarom moet je me vader vragen voor me hand (of schubben)!! Overtuig hem!!!!!
je mag zelf weten hoe je dat doet met een briefje tekenen mischien een filmpje of in t echt haha![]()
gebruik je fantasie!!!!! doe romantisch laat je liefde zien!!!! en niet liegen want me vader kent me!!!!![]()
voor te beoordelen wie de winnaar word doet een ECHTE VADER mee!!!! niet de mijne![]()
Gelukkig zijn hier geen eikels te vindenquote:
Je laat je nu wel erg kennenquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 13:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zal de vader van Viswijfje zijn. Na een heel woonwagenkamp krijg je nu allemaal wildvreemde jongens over de vloer die om de hand van je hoerige dochter komen vragen.
Dan heb je toch het idee dat je je zaad toendertijd beter op de kachel had kunnen spuiten, dan was het nog met een sisser afgelopen.
gaat weer lekker vandaagquote:Op zondag 7 september 2008 13:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet hoerig dus hou je bek!!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:37 schreef TheSorrow het volgende:
Je bent gewoon een vieze homo, gast.
Niets tegen homo's uiteraard
Wat een beeldig bloempje ben je tochquote:Op zondag 7 september 2008 13:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 7 september 2008 13:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
NEEE!!! De hoeren hebben geen respect voor hun lijf en ikwel!!!quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
NEEE!!! De hoeren hebben geen respect voor hun lijf en ikwel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |