quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:47 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ja dahaaaag! Straks vraag je me nog om in dat kader een foto te posten, op dat users kunnen stemmen.Ben nogal op mijn privacy gesteld, dus dat ga ik niet doen.
niet slecht voor een 12 jarigequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:07 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
ik pas me aan elke situwatie aan
Dat is de enige fout die je opvalt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:21 schreef trancethrust het volgende:
kiesen ja?
Can I join, can I join, can I joiiiiinnn?quote:
Hopelijk komen ze snel online zodat deze tenenkrommende verkiezing snel ten einde is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Viswijfje het volgende:
waar zijn me jonges???
ff 20 cm naar beneden kijken, daar hangen zequote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze snel online zodat deze tenenkrommende verkiezing snel ten einde is.
Je opdrachten beginnen nu ook al op elkaar te lijken.
Op die opdracht waarbij ze hun favoriete vrouw moesten painten?quote:
omdat t allebij met plaatjes is? je hebt via computer niet zo veel mogenlijkheden heee!! t is toch snel of typen of tekenen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op die opdracht waarbij ze hun favoriete vrouw moesten painten?
Laat ze een gedicht schrijven ofzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat t allebij met plaatjes is? je hebt via computer niet zo veel mogenlijkheden heee!! t is toch snel of typen of tekenen!
mischien voor de finalequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laat ze een gedicht schrijven ofzo.
OK, er zijn drie mogelijkheden:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat t allebij met plaatjes is? je hebt via computer niet zo veel mogenlijkheden heee!! t is toch snel of typen of tekenen!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OK, er zijn drie mogelijkheden:
- Je hebt een Commodore 64![]()
- Je hebt een MSX![]()
maar persoonlijk denk ik dat jij zo'n peutercomputer van Fisher Price hebt.
quote:
domme vraag dan!!! 2 rondes nog heee HALVE FINALE!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:16 schreef Fha het volgende:
[..]
maar het was best een serieuze vraag eigenlijk
Pf.. schiet niet op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
domme vraag dan!!! 2 rondes nog heee HALVE FINALE!!!
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:57 schreef ajf het volgende:
Heb je niet al weer aandacht genoeg gehad voor een jaar?
MOET JIJ ZEGGEN!!!!quote:
Haha, waarom zou ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
MOET JIJ ZEGGEN!!!!
ga dan uit me topic en verzin zelf is iets!!!
voor je te bewijsen op fok!!! wat heb jij nou gepresteerd???quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
voor je te bewijsen op fok!!! wat heb jij nou gepresteerd???
Je hebt in ieder geval gepresteerd dat je fok slet van het jaar bent, gezien je icoon.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hahaha
Gelukkig wíl ik niks presteren op Fok
Ladi heeft zo'n zielige vertoning als jij hier voert niet nodigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:24 schreef Viswijfje het volgende:dan moet je ook niet zeiken dat ik aandacht krijg waarvoor ik hard heb gewerkt!!! Lui-didadi!!!!
edit: zullen we hierna wie word de man van ladidadi doen?? lekker rustig haha alleen een OP![]()
Nee, dat doet ze in haar foboquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi heeft zo'n zielige vertoning als jij hier voert niet nodig
Bovendien ben ik voorzienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi heeft zo'n zielige vertoning als jij hier voert niet nodig
En wie reageert daar het hardst?quote:
ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wie reageert daar het hardst?
hihiquote:
Had dan gelijk een slotje op deze kutreeks gezet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:19 schreef LudoSanders het volgende:
Kan de ene aandachtshoer de andere met rust laten, dan kan VW verder met het zoeken naar haar ideale man en zijn wij binnen de kortste keren af van dit geheel.
WIL JIJ NU GODVERDOMME EENS JE BAKKES HOUDEN ! VISWIJFJE IS GRAPPIG EN CREATIEF !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Had dan gelijk een slotje op deze kutreeks gezet.
Doe eens rustig jij. Viswijf is een kutkloon.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:23 schreef misteriks het volgende:
[..]
WIL JIJ NU GODVERDOMME EENS JE BAKKES HOUDEN ! VISWIJFJE IS GRAPPIG EN CREATIEF !
JIJ NIET![]()
;
en verder, wat LudoSanders zegt. Schiet eens op met die wedstrijd ...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Had dan gelijk een slotje op deze kutreeks gezet.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef misteriks het volgende:
O, heel volwassen bijdrage van jou, Het_hupt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |