Heb je d'r slím genoemd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja ik vind het gesprek niet zo tof
[..]
[..]
Waarom?quote:
1 slimme opmerking wil nog niet zeggen dat ze echt slim isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moet je even kijken op pagina 2.Ik vond het een slimme opmerking van haar.
Morgen komt ze geloof ik met de volgende ronde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:41 schreef xalo het volgende:
[..]
1 slimme opmerking wil nog niet zeggen dat ze echt slim is
Ontopic: Komt vanavond de nieuwe opdracht nog of zit ik voor niets te F5'en?
Die was idd briljantquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
(18:59) vic10us: ben nolifer
(18:59) Mirella: nolifer?? is dat frans?
Die moest ik er even uit halen.
het gaat niet alleen om hoe lang!!! (met chatten danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:00 schreef Sphere het volgende:
Hmmmmmm, ben bang dat ik af ga vallen.......
Als ik zie hoelang Mirel met de anderen heeft gechat.
mischien voor de finale?? maar niet met pol want dan kan 1 iemand 100 keer stemmen!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:05 schreef misteriks het volgende:
je hebt mijn steun sphere !
kan er geen poll voor de toeschouwers zijn? ik vind dat de kijker mee mag beslissen
Met een poll van fok kan iedereen maar 1 keer stemmen,in beginsel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien voor de finale?? maar niet met pol want dan kan 1 iemand 100 keer stemmen!!!
ik vind deze ronde moeilijk!!! Sequential valt natuurlijk af hee maar twijfel of er nog 1 weg moet!!! is wel spannender maar ik had eigelijk nog 2 rondes verzonnen![]()
Fukking mannen die zelf opstappen dat is niet de regels
ja maar ik ken ze wel van fok!!! die schepen mij alleen maar af met de lulligste ventquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:24 schreef Sphere het volgende:
[..]
Met een poll van fok kan iedereen maar 1 keer stemmen,in beginsel.
wil je daarmee zeggen dat je sphere de lulligste vent vint ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik ken ze wel van fok!!! die schepen mij alleen maar af met de lulligste vent
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:28 schreef misteriks het volgende:
[..]
wil je daarmee zeggen dat je sphere de lulligste vent vint ?
Je kan ook een Poll maken en die voor 25% laten meewegen in je besluit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij maakt woorden die er niet zijn!!! stokerd!!!!
Jij onruststoker!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:34 schreef misteriks het volgende:
is niet verkeerd bedoeld hoor viswijfje![]()
ik wil hier gewoon wat meer passie, drama, intrieges enzo zien, voor de kijker jeweetz
Wordt hoog tijd voor de "ik steun ..... voor Viswijfje" buttons, avaters, onderschriften, etc...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:34 schreef misteriks het volgende:
is niet verkeerd bedoeld hoor viswijfje![]()
ik wil hier gewoon wat meer passie, drama, intrieges enzo zien, voor de kijker jeweetz
jaaaaaa dan gaan de laatste twee op promotoer net als voor idols!!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd voor de "ik steun ..... voor Viswijfje" buttons, avaters, onderschriften, etc...
Vint?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:28 schreef misteriks het volgende:
[..]
wil je daarmee zeggen dat je sphere de lulligste vent vint ?
Ja dahaaaag! Straks vraag je me nog om in dat kader een foto te posten, op dat users kunnen stemmen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jaaaaaa dan gaan de laatste twee op promotoer net als voor idols!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |