quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:47 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ja dahaaaag! Straks vraag je me nog om in dat kader een foto te posten, op dat users kunnen stemmen.Ben nogal op mijn privacy gesteld, dus dat ga ik niet doen.
niet slecht voor een 12 jarigequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:07 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
ik pas me aan elke situwatie aan
Dat is de enige fout die je opvalt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:21 schreef trancethrust het volgende:
kiesen ja?
Can I join, can I join, can I joiiiiinnn?quote:
Hopelijk komen ze snel online zodat deze tenenkrommende verkiezing snel ten einde is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Viswijfje het volgende:
waar zijn me jonges???
ff 20 cm naar beneden kijken, daar hangen zequote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze snel online zodat deze tenenkrommende verkiezing snel ten einde is.
Je opdrachten beginnen nu ook al op elkaar te lijken.
Op die opdracht waarbij ze hun favoriete vrouw moesten painten?quote:
omdat t allebij met plaatjes is? je hebt via computer niet zo veel mogenlijkheden heee!! t is toch snel of typen of tekenen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op die opdracht waarbij ze hun favoriete vrouw moesten painten?
Laat ze een gedicht schrijven ofzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat t allebij met plaatjes is? je hebt via computer niet zo veel mogenlijkheden heee!! t is toch snel of typen of tekenen!
mischien voor de finalequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laat ze een gedicht schrijven ofzo.
OK, er zijn drie mogelijkheden:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat t allebij met plaatjes is? je hebt via computer niet zo veel mogenlijkheden heee!! t is toch snel of typen of tekenen!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OK, er zijn drie mogelijkheden:
- Je hebt een Commodore 64![]()
- Je hebt een MSX![]()
maar persoonlijk denk ik dat jij zo'n peutercomputer van Fisher Price hebt.
quote:
domme vraag dan!!! 2 rondes nog heee HALVE FINALE!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:16 schreef Fha het volgende:
[..]
maar het was best een serieuze vraag eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |